לא רק יאיר נתניהו, גם הבת של ליברמן מתייחסת לאירועים הפוליטיים

מיכל ליברמן, ביתו של יו"ר "ישראל ביתינו" יוצאת להגנת אביה, אביגדור, בפוסט כן בעמוד הפייסבוק שלה • ליברמן הבת כתבה: "עד כאן לסחטנות של קיצוני החרדים, עד כאן להחרבת החלום הציוני"

אביגדור ליברמן / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
אביגדור ליברמן / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

בתום 48 שעות של מאבקים פוליטיים מן הקשים שידעה המדינה, אנשים רבים התקשו להבין את המהלך של ח"כ אביגדור ליברמן וכיצד הוא ימשיך מכאן כאשר מראש מצהיר שאין לו שום כוונה לשבת בממשלה עם כחול לבן או גורמי שמאל-מרכז ופניו לממשלה ימנית בלבד.

בסטטוס שהעלתה בתו מיכל ליברמן גלון בפייסבוק, היא מנסה להסביר ומציינת שאביה, אביגדור ליברמן "עצר בגופו את הטירוף שמאיים להחריב את המדינה".

מיכל ליברמן, המנהלת אורח חיים דתי כתבה "ליברמן, אבא שלי, התייצב מול קו האש, הטינופת ואובדן העשתונות ועשה מעשה. הוא אמר עד כאן לביזוי ערכי היהדות והפיכתם לקרדום לחפור בו. אמר עד כאן לסחטנות של קיצוני החרדים, אמר עד כאן להחרבת החלום הציוני, אמר עד כאן לפוליטיקאים ששכחו שהנאמנות היא לערכים ולא לאינטרסים אישיים מעוותים".

לדבריה, "מסכנים עיתונאי החצר שחלקם מתקראים בטעות "פרשנים פולטיים", הם אינם מסוגלים להבין את המהלך. האמת היא שאין להם כלים לכך משום שאבא שלי הוא אכן לא פוליטיקאי.

עוד היא כתבה שהיא גאה "על העמידה האיתנה, הממלכתיות, על השיח הענייני והסירוב הנחרץ להיגרר לשפה הבהמית של יריבך שלוחי הרסן וחסרי עמוד השדרה המוסרי. חבל לי לבזבז זמן על האנשים העלובים שזורים חול בעיני הציבור, משסים ומפלגים אבל פטור בלא כלום - אי אפשר. ובכן, אומר רק זאת: הכישלון המהדהד של הליכוד גורר אותנו לבחירות נוספות אך גם אלה זולות בהרבה מהמיליארדים שהבטיח הליכוד לחרדים".

לא ניתן לפספס את המעורבות של ילדיהם של אישי הציבור בחודשים האחרונים ובמיוחד את החדירה של בנו של נתניהו, יאיר נתניהו, לתוך השיח הציבורי עם הטחת עלבונות בחלקים גדולים של הציבור הישראלי ואף המצאת סיפורים בנוגע להסכמים הקואליציונים בין ליברמן לנתניהו בשנת 2009, שכמעט ופתחו השבוע מהדורות בשל הרמיזות לעבירות.