חכמים בשמש: מקאן יטפלו בתקציב מותג קרולינה למקה

המשרד יצלם בקרוב קמפיין חדש למותג בכיכוב הפרזנטורים בר ראפלי ואסי עזר • עד לפני מספר חודשים טיפל במותג משרד הפרסום ראובני פרידן, אך לאחר שניטלה מהם ההובלה על הקו הפרסומי, הדבר הוביל למשבר ביחסים

תקציב הפרסום של מותג משקפי השמש קרולינה למקה יטופל במשרד הפרסום מקאן ת"א. המשרד יצלם בקרוב קמפיין חדש למותג, בכיכובה של הפרזנטורית בר רפאלי - שגם מחזיקה בחלק קטן מהמניות. לצידה יככב אסי עזר, שמצטרף כפרזנטור חדש למותג.

נזכיר כי עד לפי מספר חודשים טיפל בתקציב משרד הפרסום ראובני פרידן. המשרד טיפל בקרולינה למקה כמעט מתחילת דרכו של המותג, אך בשבועות האחרונים של ההתקשרות של משרד הפרסום עם המותג, ניטלה מידיהם ההובלה על הקו הפרסומי. זאת בעיקר לאור הכניסה לפעילות בינלאומית והחיבור עם הפרזנטורית החדשה קים קרדשיאן, גורמים שהכתיבו חיבור של המותג בחו"ל למשרד פרסום מקומי - מה שהפך את ראובני פרידן למוציא לפועל של אסטרטגיה פרסומית של גורם אחר, במקום יוזם של אסטרטגיה שכזאת.

היה זה בבחינת הקש ששבר את הגמל במערכת היחסים של ראובני פרידן עם קבוצת הודיס בכלל. חודשים ספורים קודם לפרידה, התקבלה בקבוצת קסטרו (המחזיקה בבעלות על קבוצת הודיס, הכוללת את המותג קרולינה למקה) החלטה להפסיק את ההתקשרות עם ראובני פרידן ולהעביר את התקציב לאדלר חומסקי. ההחלטה התקבלה בראובני פרידן בהלם מוחלט. אמנם בינם לבין קסטרו היו עליות ומורדות עם השנים, אך בכל זאת נתפסה מערכת יחסים זו לחריגה בכל קנה מידה בענף הפרסום: התקציב נוהל במשרד למעלה משלושים שנה, עוד מתחילת הדרך של שני המותגים קסטרו וראובני פרידן.

היחסים האישיים בין מנהלי קסטרו ובין אנשי ראובני פרידן - בהתחלה אודי פרידן ובהמשך גם המנכ"ל המשותף זיו קורן - חרגו מהמקובל ביחסי ספק-לקוח, ונראה כי בצד של ראובני פרידן התקשו לחזור להתנהל כאילו דבר לא קרה, ואכן ההתקשרות לא החזיקה וראובני פרידן עברו לנהל את תקציב הפרסום של אופטיקה.

בחודשים האחרונים ניסו בקרולינה למקה למצוא משרד פרסום חדש ושיחות ראשוניות נערכו עם מספר משרדים. עתה, כאמור, הוחלט על העברת התקציב למקאן.