שילה כגן מונתה למנכ"לית וובפאלס במקומה של ענבל לביא

כגן הצטרפה לקבוצה בשנת 2016 ושימשה כמנהלת היחידות העסקיות והמדיה של תחומי הספורט והמשחקים בחברה • קודם להצטרפותה, כגן הקימה וניהלה סטארט-אפ בעולמות הסחר האלקטרוני • כגן תחליף את ענבל לביא שפורשת בתום חמש שנים וחצי

עם פרישתה של ענבל לביא, מנכ"לית קבוצת וובפאלס, מונתה שילה כגן להחליפה בתפקיד, ולעמוד בראש חברת השיווק הדיגיטלי.

כגן, 45, הצטרפה לקבוצה בשנת 2016 ושימשה כמנהלת היחידות העסקיות והמדיה של תחומי הספורט והמשחקים בחברה. נוסף על כך היא כיהנה במהלך התקופה כמנכ"לית של דאו-אפ ודאו-אפ-קליקסמוב, חברות שנמצאות בבעלות הקבוצה.

קודם להצטרפותה, הקימה כגן וניהלה סטארט-אפ בעולמות הסחר האלקטרוני, שימשה סמנכ"לית ניהול לקוחות במטומי, וכדירקטורית שותפים ותפעול ב-888.

כגן תחליף את לביא שפורשת בתום חמש שנים וחצי.

קבוצת וובפאלס נמצאת בבעלות XLMedia, הנסחרת בבורסה המשנית של לונדון. החברה שמעסיקה כ-400 עובדים, היא פלטפורמה טכנולוגית גלובלית מבוססת מודלים סטטיסטיים ואינטליגנציה מלאכותית, המאפשרת חיבור בין תכנים ייעודיים לצרכנים ב-20 שווקים בעולם וב-18 שפות שונות. 

אורי ויס, מנכ"ל Xlmedia, ועמית בן יהודה, יו"ר וובפאלס, ברכו את כגן על המינוי החדש והודו ללביא. "אני בטוח ששילה תמשיך בפיתוח הקבוצה וההתרחבות שלה לשווקים ולתחומים חדשים ותחזק את מעמדה של החברה כמובילת שוק בתחומים בה היא פועלת, בין השאר Personal Finance בצפון אמריקה. אני סמוך ובטוח שבהנהגת שילה וובפאלס תמשיך את הצמיחה שאפיינה אותה בשנים האחרונות", אמר ויס.

בן יהודה הוסיף כי "המינוי של שילה הוא ביטוי לאמון הדירקטוריון בהנהלת וובפאלס. אין בקיאה משילה בפעילות החברה, ואין סיפוק גדול יותר מלקדם אנשים מתוך המערכת".