"מהמלונות היקרים והיוקרתיים בארץ": מלונות דן תנהל את מלון הספא מודאני של קבוצת סילברוק

מלון ה-MODANI ממוקם בנתניה על גבול חבצלת • המלון נמצא בהליך של בנייה וצפוי להיפתח בסוף שנת 2021 • מדובר במלון שידורג, בשאיפה, ב-5 כוכבים דלוקס

מלון THE MODANI – LUXURY SPA RESORT  / הדמיה: HBA London
מלון THE MODANI – LUXURY SPA RESORT / הדמיה: HBA London

רשת מלונות דן תנהל את מלון THE MODANI - LUXURY SPA RESORT במסגרת הסכם עם קבוצת סילברוק המחזיקה בבעלות על המלון. הסכם הניהול הוא ל-25 שנים בקירוב. רשת מלונות דן מונה 18 בתי מלון, כולם בבעלות, והסכם הניהול הזה הוא הראשון שנחתם לפחות בעשור האחרון.

מלון ה-MODANI ממוקם בנתניה על גבול חבצלת. המלון נמצא בהליך של בנייה והוא משתרע על שטח של כ-14.3 דונם על צוק עם גישה ישירה לחוף הים. המלון צפוי להיפתח בסוף שנת 2021. מדובר במלון שידורג, בשאיפה, ב-5 כוכבים דלוקס.

מלון מודאני נבנה על חורבות מלון בלו ביי, והוא עובר בנייה מחודשת עם הרחבת שטח המתחם. המלון יציע 169 חדרים מתוכם 130 חדרים רגילים, 14 סוויטות ו-25 סוויטות ובתי חוף הכוללות בריכות פרטיות. הספא יכלול 17 חדרי טיפולים, חמאם תורכי, טיפולי הידרו-תרפיה ועוד.

חדר מגורים במלון THE MODANI - LUXURY SPA RESORT  / הדמיה: HBA London
 חדר מגורים במלון THE MODANI - LUXURY SPA RESORT / הדמיה: HBA London

בשיחה עם "גלובס" מסביר רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן, כי המלון לא מתחרה בדן קיסריה הממוקם לא רחוק משם, מלון שרק לאחרונה נפתח מחדש אחרי שיפוץ ושדרוג.

"הקונספט של שני המלונות שונה. מודאני הוא מלון ספא יוקרתי עם דגש על טיפולים ועל פעילות ספורט ימי. בימים אלה אנחנו בוחנים מפעילים בינלאומיים של מכוני ספא יוקרתיים ברחבי העולם. הספא יהווה את מוקד המשיכה למלון. דן קיסריה הוא ריזורט משפחתי עם מרחבים ומדשאות והוא מציע חוויה שונה".

לפי ניסנבאום "בעוד שנתיים, כשנפתח את המלון, הוא יהיה בין המלונות היקרים והיוקרתיים בארץ".

מכאן שגם המלון הזה לא ייתן מענה לצורך במלונות נגישים יותר במחיר.

"נכון. אבל אנחנו פועלים בכל הסגמנטים. הסגמנט של מלונות זולים יותר לא קשור למלון הזה. לפני שנה פתחנו בתל-אביב את 'לינק' בבניין משרדים שהסבנו אותו. זה מוצר מאוד מוצלח מבחינתנו ואנחנו בוחנים את ה'לינק' הבא.

"אנחנו בבחינה של פרויקטים בסגמנטים שונים. מתוך מאה פרויקטים אנו בוחרים בסופו של דבר 1-2 ולוקח כמה שנים עד שהם יוצאים אל הפועל, דוגמת הפרויקט הזה".

חדר מגורים במלון THE MODANI - LUXURY SPA RESORT  / הדמיה: HBA London
 חדר מגורים במלון THE MODANI - LUXURY SPA RESORT / הדמיה: HBA London

משרד עו"ד פירון ליווה את מלונות דן בביצוע העסקה ומשרד עורכי הדין מיתר ליווה את קבוצת סילברוק.