הבליץ של הרגע האחרון: פרץ ולוי-אבקסיס הציגו "תוכנית סיפוח"

ראשי העבודה-גשר חשפו היום את "מפת הוויתורים האמיתית של נתניהו - התנתקות חד צדדית מאזרחי מדינת ישראל ומירושלים" • "כשר בריאות הוא ויתר על החולים והפקיר על הדרך גם את הנכים, הקשישים, החקלאים, ואת היישובים הערביים"

ראשי העבודה-גשר עמיר פרץ ואורלי לוי-אבקסיס הציגו היום את "תכנית הסיפוח" של מפלגתם. לדבריהם, הציבור הישראלי מופגז במסרים בתחומים המדיניים, תכניות שלום, סיפוח ומפות כאילו הנושאים הללו משפיעים על חיי היום יום של הישראלים.

"לאחר שהמציא הודעה דרמטית לפיה גילה את בקעת הירדן, החליט נתניהו לספח בבוקר 50 תושבים בחברון", אמר פרץ. "אנחנו חושפים את מפת הוויתורים האמיתית של נתניהו - התנתקות חד צדדית מאזרחי מדינת ישראל ומירושלים. כשר בריאות הוא ויתר על החולים והפקיר על הדרך גם את הנכים, הקשישים, החקלאים, ואת היישובים הערביים".

במפלגת העבודה טוענים שנתניהו פועל לחסל את מפלגת העבודה, כיוון שהם המפלגה היחידה הנאבקת במדיניות הקפיטליסטית שלו. "חיסול העבודה-גשר יאפשר לו להקים את קואליציית החסינות שלו".

לוי-אבקסיס התראיינה הבוקר בגלי צה"ל ואמרה (פעם נוספת) כי אין להם כוונה להצטרף לממשלת נתניהו. היום בעת הצגת "מפות הסיפוח" של העבודה, אמרה לוי-אבקסיס כי "גם אנחנו החלטנו להציג היום את תכנית הסיפוח שלנו לישראל, במסגרתה ישראל תספח מחדש את אזרחי המדינה. אם ניקח לדוגמה את עיר הבירה ירושלים, נגלה שהוא ויתר עליה מזמן. שיעורי העוני בה משתוללים".

עוד היא אמרה: "נתניהו מספר לכולם שישראל היא מעצמה כלכלית, אבל מתעלם מהעובדה שמערכת הבריאות שלנו קורסת, החינוך והרווחה מסתרכות בטבלאות הבינלאומיות בסוף הרשימה".