תקציב הפרסום של לבנת פורן עובר לגיתם BBDO

היקף הפרסום של החברה עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים • התקציב טופל עד כה במשרד הפרסום בורודה קפלן מקבוצת אדלר חומסקי

לבנת פורן /  צילום: אייל לנדסמן
לבנת פורן / צילום: אייל לנדסמן

תקציב הפרסום של המרכז למימוש זכויות רפואיות (לבנת פורן) עובר למשרד הפרסום גיתם BBDO, כך נודע ל"גלובס". התקציב טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום בורודה קפלן מקבוצת אדלר חומסקי. המדיה של התקציב נרכשת באמצעות יוניברסל מקאן מקבוצת מקאן ת"א, וכרגע מסתמן שבחלק זה לא יעשה שינוי כלשהו. היקף הפרסום של החברה עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים.

עם הקמת החברה לפני 11 שנה טופל התקציב באמצעות משרד הפרסום הילה ושות'. במרכז למימוש זכויות רפואיות שומרים חסד להילה ושות' שליוו אותם, ולמרות שנפרדים מהם בכל הקשור לקריאיטיב, הרי שאת המדיה - החלק שנחשב לרווחי בטיפול בתקציבי פרסום - הם משאירים אצלם. לפני מספר שנים הועבר התקציב למשרד הפרסום JWT - בין היתר בזכות הניסיון ארוך השנים שהיה לו עם חברת הביטוח הראל. בהמשך, עם סגירת JWT, הועבר התקציב לבורודה קפלן והמדיה הועברה למקאן ת"א. עתה כאמור התקציב יטופל בגיתם BBDO.

 של החברה כלל בעבר היקף נכבד בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובאינטרנט והתמקד בעיקר.  המרכז למימוש זכויות רפואיות מזוהה תקשורתית וציבורית עם מי שיזמה, הקימה ומנהלת אותו - לבנת פורן. הפרסום מתמקד בעיקר בסיפורים המבוססים על מקרים אמיתיים של מי שמימשו את זכויותיהם הרפואיות בזכות המרכז. הפרסומות כללו מסורתית את הסגיר "'חלית? נפצעת?" הסלוגן ופורן עצמה הפכו לכה מזוהים, עד שזכו בעבר לדמות בתוכנית ארץ נהדרת. פורן נחשבת אמנם לחלוצה בנושא, אך עם השנים קמו לה מתחרים - אם כי קטנים יותר, ולכן בשנים האחרונות התמקד חלק מהפרסום בדגש על החשיבות שבפנייה ללבנת פורן האמיתית ולא למתחזים.

קרן בכר, מנכ"לית משותפת בגיתם BBDO, אישרה את הידיעה ומסרה: "בעידן בריאותי וכלכלי רעוע, עם התמודדות הולכת וגוברת עם אתגרים רפואיים, הצורך במימוש זכויות רפואיות עולה, ואנחנו שמחים להיות שותפים למי שבנו את הקטגוריה".