פתחו יומנים: ישראייר תשיק את הקו הישיר שלה לדובאי בדצמבר

ישראייר תשיק את הקו שלה לדובאי ב-2.12 • הנכנסים לשתי האמירויות נדרשים להציג בדיקות קורונה שנעשו 96 שעות לפני הטיסה • הטיסות של ישראייר יתחילו במחיר של 280 דולר לטיסה הלוך ושוב ומ-500 דולר לחבילה הכוללת שלושה לילות במלון חמישה כוכבים

מטוס השלום של ישראייר / צילום: סיון פרג'
מטוס השלום של ישראייר / צילום: סיון פרג'

פתחו יומנים - ישראייר תשיק את הקו שלה לדובאי ב-2.12 - יום איחוד האמירויות. החברה שהכריזה זה מכבר כי תשיק טיסות לדובאי ולאבו דאבי מכריזה על תחילת הקו שיפעל במתכונת יומית, בשלב זה לדובאי, שם לא נדרשים 14 ימי בידוד מהתיירים הנכנסים, להבדיל מאבו דאבי. הנכנסים לשתי האמירויות נדרשים להציג בדיקות קורונה שנעשו 96 שעות לפני הטיסה.

הטיסות של ישראייר, לפי פרסומי החברה יתחילו במחיר של 280 דולר לטיסה הלוך ושוב ומ-500 דולר לחבילה הכוללת שלושה לילות במלון חמישה כוכבים (דוגמת מלון הילטון אל חבטור או מריוט מרקיז). הטיסות לדובאי אורכות כשלוש וחצי שעות ואחד היתרונות הגדולים של היעד הזה עבור התייר הישראלי ובכלל הוא שהוא רלוונטי בעונת החורף לאור מזג האוויר. השבוע צפויים להמריא לדובאי סוכני נסיעות ישראלים במטרה ברורה: למלא את המלונות הריקים של דובאי בתיירים מישראל כבר בעונת החורף הקרובה. מי שצריכה להתחיל לדאוג מהיעד הזה היא אילת, שנהנתה מתיירות חורף יחסית.

חודש לאחר מכן, בתחילת חודש ינואר הכריזה גם ארקיע כי תחל בהפעלת טיסה יומית לדובאי. אל החברות הישראליות צפויות להצטרף גם חברות מהאמירויות שלפי הערכות יחלו לפעול בתחילת חודש ינואר. אין ספק שמדובר בשינוי עצום בפניו ניצבת התעופה הישראלית.