תקופת הקורונה טרפה את הקלפים בשוק העבודה. מנהלים ועובדים כאחד נאלצים לעכל שינויים מהירים ולהסתגל אליהם תוך כדי תנועה. איך מנהלים ומתנהלים בעולם כזה? במדור החדש "ניהול וקריירה", שיתפרסם בימי שלישי וחמישי, נציג בפניכם את מיטב המומחים שיציעו דרכים להתמודד עם עולם העבודה המשתנה, או לכל הפחות ייתנו לנו כמה נקודות למחשבה
1. אינטואיציה: מודלים ישנים לא עובדים יותר, ולכן הקשיבו לקול הפנימי ועבדו עם הלב והבטן, לא רק עם הראש. דאגו לפתח את עצמכם.
2. קבוצת שווים (peer): צרו קבוצה של מנהלים, שתהיה מקום שאפשר להתייעץ בו בזמן הקורונה ובכלל.
3. ניהול bottom up: לאף אחד אין מונופול על השכל, וזה נכון במיוחד בזמן משבר. חפשו את הדמויות הנכונות להתייעץ איתן, ללא הבדלי היררכיה ובלי להתחשב במידת הקירבה.
4. גיוון: הקשיבו ותנו ביטוי דווקא לאילו שרואים וחושבים אחרת.
5. תקשורת ושקיפות: מחוברות של העובדים לארגון, אמון בהנהלה ואופטימיות באשר ליכולת של הארגון לצלוח את התקופה הם המפתח ליכולת של ארגונים לגבור על מכשולים ומשברים. העובדים הם השותף בה"א הידיעה של ההנהלה. שקיפות, כנות, תקשורת פנים ארגונית והקשבה לעובדים הם הכלים להבניית ארגון בריא וחזק.
קשורת פנים ארגונית והקשבה לעובדים הם הכלים להבניית ארגון בריא וחזק
ניל"י גולדפיין, נירם גיתן NGG; ד"ר גלית סיני קרמונה, מתודה סקרים; שוש אורון, גישה שונה
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.