שעת הכושר של ראובני-פרידן: יטפל בתקציב הפרסום של הולמס פלייס

תקציב הפרסום של רשת חדרי הכושר טופל עד לאחרונה בידי אדלר-חומסקי • לקראת החזרה לשגרה ועם האישור להפעלת חדרי הכושר, תעלה החברה קמפיין חדש בכיכובו של עדן חסון

חדר כושר של רשת הולמס פלייס
חדר כושר של רשת הולמס פלייס

משרד הפרסום ראובני-פרידן יכול לסמן לעצמו "וי" על שבוע מוצלח במיוחד: לגלובס נודע כי ימים ספורים לאחר שהמשרד זכה בתקציב טבעול, הוא מקבל לטיפולו פרויקט נוסף - תקציב רשת הכושר הולמס פלייס, שטופל עד לאחרונה במשרד הפרסום אדלר-חומסקי.

הבעלות על הולמס פלייס היא בידי קרן ההשקעות גרין לנטרן שבבעלות ריצ'י האנטר, יוסף אליעש ודניאל בן רעי. להאנטר יש רקע עשיר בשיווק ובפרסום - הוא כיהן בעבר כמנהל העסקים הראשי בשופרסל וכמנכ"ל משרד הפרסום מקאן תל אביב. ראובני-פרידן ומקאן תל אביב שייכים שניהם לקבוצת הפרסום אינטרפבליק. ראובני מטפל בתקציבים נוספים של הקרן, ביניהם מחלבות גד וגלידות פלדמן.

נזכיר כי בחודשים האחרונים הולמס פלייס, כמו כל חדרי הכושר, כמעט ולא פעלה בגלל הסגרים ומגבלות הקורונה, ובפועל פעילותה שותקה כמעט לחלוטין. לקראת החזרה לשגרה ועם האישור להפעלת חדרי הכושר, החליטה החברה להעלות קמפיין פרסום שמטרתו החזרת הלקוחות. בהולמס פלייס ניהלו מכרז בזק בין אדלר-חומסקי לראובני-פרידן, וראובני זכו.

בקמפיין שמופק בימים אלה יככב הזמר עדן חסון, והפרסומת תהיה פראפרזה לשיר שלו "אין יותר מועדונים", אלא שבמקום המשפט המקורי חסון ישיר: "יש, חזרו המועדונים" וידבר על כך שאחרי שנה ללא חדרי כושר הוא כבר לא חסון.