בית ספר למנכ"ליות העתיד

יו"רית קבוצת19 וסופרסונס חנה רדו על מיזם שהייתה חלק מהקמתו: "המטרה היא לבנות סיירת לנשים מכל מיני רקעים ותחומים שרוצות להיות מנכ"ליות" • מה ישראלי בעיני, פרויקט מיוחד  

"ישראלי בעיניי זה ״לערבב״. יש כאלה שיקראו לזה אינטגרציה, אחרים יקראו לזה ״המוח הישראלי״ אבל מבחינתי - זה מה שאנחנו עושות ב״בית הראשונות״. הבית של סופרסונס שהקמנו בעמק חפר יחד עם ראשת המועצה גלית שאול. הוא יועד בתחילה להיות חלל עבודה לנשים בלבד, והמטרה המקורית שלו הייתה לבנות ״סיירת לנשים״ מהאזור, שמגיעות מכל מיני רקעים ותחומים. נשים שרוצות להיות מנכ"ליות או לקדם את עצמן ואת העסק שלהן. בפועל - יחד איתן ״עירבבנו״.

בית ספר למנכ"ליות העתיד בבית הראשונות / צילום: תמונה פרטית
 בית ספר למנכ"ליות העתיד בבית הראשונות / צילום: תמונה פרטית

"ההקמה של הבית הזה היא מאוד ישראלית בעיניי. זכינו במכרז של המועצה בין הסגר הראשון לשני. איזו משוגעת ניגשת בכלל למכרז כזה בתקופה כזו? במשך שלושה חודשים שיפצנו את המקום במו ידינו, אני ומיכל סביון קושמרו, מעצבת פנים והמנכ"לית של בית הראשונות שמנהלת אותו יחד עם אורית גרינבוים-לירון.

עוד בסדרהלכל הכתבות

הצג עוד

"השקענו הרבה אנרגיה בלי לדעת מה באמת יהיה. עבדנו לבד כי בסגרים בעלי המקצוע בקושי הגיעו ולא ידענו מתי נוכל להתחיל להפעיל את המקום. הסגרים היו גם אלה שגרמו לכך ששינינו את התוכניות המקוריות להפוך את המקום למרחב עבודה נשי והבנו, יחד עם נשות האזור והאנרגיה שהן הביאו איתן למקום שנייעד אותו בעיקר לקורסים, סדנאות ותכניות שיקדמו נשים. הפכנו את המקום לבית הפיזי של סופרסונס ושל תכנית הדגל שלנו, ״בית הספר למנכ"ליות העתיד של ישראל.

"מאז שנגמר הסגר השלישי המקום הומה בנשים מעניינות, מקצועיות, מומחיות בהמון תחומים שמגיעות אל אחת הפינות הקסומות ביותר שקמו בעמק בשנים האחרונות.
אפשר לומר שהיינו אמיצות. בעיניי - היינו ישראליות".