להכין את הפנים: מותג האיפור Nars נכנס לישראל

וגם: א.ל.מ נערכת לגל התיירים (הישראלים) של הקיץ • וקצת חדשות טובות • אירועים ומינויים

חנות של מותג האיפור נארס ברומא
חנות של מותג האיפור נארס ברומא

מותג האיפור האמריקאי Nars מגיע לישראל. חברת לילית קוסמטיקה היא שתשווק את המותג, והצפי הוא לפתיחת 14 חנויות בתוך חמש שנים - הראשונה שבהן בקניון רמת אביב. בנוסף, תושק חנות אונליין של מותג האיפור היוקרתי.

נארס נוסד ב-1994 בניו יורק על ידי פרנסואה נארס, והוא מהמותגים הבולטים של רשת SEPHORA. בשנת 2000 נרכשה החברה על ידי חברת שיסיידו (Shiseido), ושנה לאחר מכן השיקה את חנות הדגל בניו יורק.

כיום נמכר המותג בכ-3,800 חנויות ברחבי העולם, בהן חנויות מותג עצמאיות וחנויות רשת ספורה. מותג איפור נוסף שתחל לילית קוסמטיקה לשווק בישראל הוא אנסטסיה בוורלי הילס. מדובר במותג שרמת המחירים שלו היא בדרג הביניים, והוא ישווק בחלק מסניפי סופר פארם ובאתר הרשת.

אזור התעשייה

א.ל.מ נערכת לגל התיירים (הישראלים) של הקיץ, ופותחת סניף חדש בקניון "מול הים" באילת, בהשקעה של מיליון שקל. הסניף, שייקרא א.ל.מ דיגיטל, יתפרס על פני שטח של 150 מ"ר.

מיכל רז חיימוביץ’

מצנח הזהב

דירקטוריון חברת שב"א (שירותי בנק אוטומטיים), שהיא מנהלת מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי, בחר באיתן לב טוב לתפקיד מנכ"ל החברה. לב טוב ייכנס לתפקידו בתחילת חודש יולי, ומינויו הועבר לאישור בנק ישראל.

לב טוב, 55, משמש מאז סוף 2018 בתפקיד מנכ"ל סיבוס מקבוצת Sodexo העולמית. הוא יחליף בתפקיד את משה וולף. המינוי נעשה בהתאם להסכם בין שב"א ומס"ב לבנק ישראל, שלפיו החברות יפוצלו עד אוקטובר, ולכל אחת מהן ימונה מנכ"ל עד חודש יוני. בכך הושלמו המינויים, לאחר שבשבוע שעבר מונתה אודליה משה אוסטרובסקי, המכהנת כיום כמשנה למנכ"ל מס"ב, למנכ"לית מס"ב.

רועי ויינברגר

אביבית לוי-נעים, 46, מונתה למנהלת מכירות ומועדון לקוחות ברשת טיב טעם, המונה 42 סניפים. קודם לכן עבדה בתפקידי שיווק באלקטרה מוצרי צריכה ובמשביר לצרכן.

חדשות טובות

רשת am:pm מרחיבה את פרישת הדפיברילטורים ("עמדת החייאה חכמה"), ומתקינה עמדת החייאה גם בסניף קסטל בתל אביב. היוזמה נעשית בשיתוף מד"א.