חברות מדיה | בלעדי

חילופים בצמרת מדיה קום קונקשנס: שימי המיאס ויוליה שבלזון יכהנו כמנכ"לים משותפים

ירון פאריזון, שמנהל את החברה מאז הקמתה לפני כ-6 שנים, עוזב את תפקידו וימונה למנכ"ל מדיה קום אוסטרליה וניו זילנד • את מקומו יתפסו שימי המיאס ויוליה שבלזון

יוליה שבלזון ושימי המיאס / צילום: אוסף פרטי
יוליה שבלזון ושימי המיאס / צילום: אוסף פרטי

שינויים בצמרת חברת המדיה "מדיה קום קונקשנס" המטפלת בתקציבי המדיה הבינלאומיים של קבוצת אדלר-חומסקי: לגלובס נודע כי ירון פאריזון, שמנהל את החברה מאז הקמתה לפני כ-6 שנים, עוזב את תפקידו וימונה לתפקיד מנכ"ל מדיה קום אוסטרליה וניו זילנד.

עוד נודע כי את מקומו יתפסו שימי המיאס ויוליה שבלזון, שיכהנו כמנכ"לים משותפים.

חברת מדיה קום קונקשנס הוקמה לפני כ-6 שנים על-ידי קבוצת אדלר-חומסקי בשותפות עם קבוצת WPP העולמית, כיחידה שאמורה לטפל בתקציבים הבינלאומיים של אדלר-חומסקי. הרקע להקמת החברה הייתה זכייתה של מדיה קום, חברת המדיה של קבוצת אדלר-חומסקי, בתקציב הרכש ותכנון המדיה של פרוקטר & גמבל, לאחר שזה טופל במשך שנים ארוכות בקבוצת פובליסיס. לצורך הזכייה בתקציב, אנשי הקבוצה בארץ שיתפו פעולה עם גורמים בינלאומיים בקבוצת WPP (עימם הם קשורים בהסכם ייצוג) לשם קבלת משאבים וידע.

פרוקטר & גמבל נחשבת למפרסם עם תקן מקצועיות גבוה במיוחד. הזכייה בתקציב נתפסה כמהלך חשוב עבור הקבוצה, הן מבחינת היקפי המדיה שהיא מנהלת בישראל והן ברמה האסטרטגית, שכן מדובר באחת המפרסמות הגדולות בישראל.

פרוקטר & גמבל נחשבת למפרסמת קפדנית. גם במתכונת ההתקשרות הקודמת שלה עם פובליסיס נוהל תקציב המדיה בתוך יחידה נפרדת - תחת ניהול גג של זניט מדיה, והמעבר לקבוצת אדלר-חומסקי נעשה במתכונת דומה: כאשר התקציב מנוהל במדיה קונקשנס אבל תחת ההסכמים המסחריים ואחריות הגג של מדיה קום המנוהלת על יד רן בראון.

פאריזון, ששימש לפני כן כמנהל אסטרטגיה במדיה קום העולמית, קיבל לידיו את ניהול החברה מתוך כוונה שתטפל בלקוחות גלובליים. כיום מטפלת מדיה קום קונקשנס בתקציבים כמו פרוקטר & גמבל, מארס, דייסון, אדידס, אבוט (סימילאק), שברון, סוני פלייסטשן ולוואצה.

כאמור, כעת יועברו מושכות הניהול לשימי המיאס ויוליה שבלזון. המיאס, שהצטרף לחברה עם הקמתה, נחשב לשותף מוביל בקבלת לקוחות חדשים ומוביל בשנים האחרונות את הטרנספורציה של המשרד לספק שירותי פרופרמנס ואיקום שמאפיינים את המשרד בתפקידו כסמנכ"ל לקוחות.

שבלזון החלה את דרכה במדיה קום והייתה שותפה להקמת מדיה קום קונקשנס ולזכייה במכרז של פרוקטר & גמבל ישראל. בתחום אחריותה הובלת שיתופי-הפעולה העסקיים והמסחריים של החברה תוך שמירה על סטנדרטים בינלאומיים והתאמת העבודה בישראל לרמה הבינלאומית הנהוגה באירופה.