למותגי היוקרה תהיה בקרוב שכנה חדשה? טסלה נערכת לפתיחת "חנות הדגל" במרכז הארץ

החברה שכרה את שירותיה של חברת נדל"ן בינלאומית לאיתור ולניהול הנכס, שצפוי להיות בלוקשיין מרכזי בהרצליה ככל הנראה • וגם: כל המשלוחים הבאים הקרובים של טסלה 3, בכל הגרסאות, צפויים להגיע מסין

אולם מכירה של טסלה / צילום: Shutterstock, Ivan Marc
אולם מכירה של טסלה / צילום: Shutterstock, Ivan Marc

חברת טסלה נערכת לפתיחת "חנות הדגל" הפיזית שלה במרכז הארץ בחודשים הקרובים. החברה שכרה את שירותי השלוחה הישראלית של סוכנות ניהול הנכסים הבינלאומית CBRE, שמייצגת את טסלה גם בחו"ל, כדי לאתר ולנהל את הנכס, שככל הנראה כבר נמצא קרוב לשלב חתימת החוזה.

האולם צפוי להיות ממוקם בפריים לוקיישן, ככל הנראה בהרצליה, והוא יעוצב ויתוכנן במתכונת של "TESLA STORES" ברחבי העולם, שכוללת תשתית של "בית חכם", אולם תצוגה מפואר במתכונת של מותגי יוקרה בשטח של מאות מטרים, מתקן אחסון למלאי מוגבל של כלי רכב חדשים ורכבי תצוגה. בנוסף תהיה צמודה למתקן שורה של עמדות טעינה מהירות, שיעמדו גם לרשות הלקוחות.

החנות תשמש בעיקר להצגת דגמים ו"תפירה" אישית של מאות האופציות שמציעה החברה. אולם ייתכן שיוחזק בה גם מלאי של מכוניות חדשות למכירה מיידית ללקוחות בשיטת "שלם וקח" כפי שמקובל בחלק מאולמות התצוגה של טסלה ברחבי העולם. המתקן ישמש גם לנסיעות המבחן של החברה.

יצוין כי עם כניסתה לישראל בינואר אשתקד שכרה טסלה את אולם התצוגה ומתקן האחסון שפינתה "פרארי" בבית קרדן אולם הפסיקה את השכירות לאחר כשנה. כיום פועלת החברה מהמטה הלוגיסטי שלה באזור התעשייה בפתח תקווה, שאינו נחשב מיקום מתאים לשיווק מותגי יוקרה, ומדוכן "פופאפ" בקניון רמת אביב. בחברת CBRE סירבו להגיב על הידיעה.

ובתוך כך נודע כי המשלוחים הבאים של טסלה 3, שיגיעו לישראל עד סוף השנה ובהם גם המשלוח הקרוב המתוכנן לאוגוסט, יגיעו מהמפעל של החברה בסין. לראשונה יגיעו מאותו מפעל גם דגמי ה"פרפורמנס" והטווח הארוך, שעד כה יובאו מארצות-הברית.