ישרוטל פותחת חנות מקוונת למוצרי הטיפוח שלה

ישרוטל משיקה אפיק הכנסה נוסף: חנות אונליין למכירת מוצרי טיפוח לגוף ולבית, המבוססים על המוצרים מבתי המלון של הרשת • מוצרי הטיפוח של המותג הבריטי מולטון בראון הם בין המוצרים המשווקים באתר • טווח המחירים נע בין 30 ל-700 שקל, והמשלוחים יגיעו לכל רחבי הארץ

מלון ישרוטל המלך שלמה אילת / צילום: בר - אל
מלון ישרוטל המלך שלמה אילת / צילום: בר - אל

ישרוטל מצטרפת לטרנד העולמי ומשיקה חנות אונליין למכירת מוצרי טיפוח לגוף ולבית המבוססים על המוצרים מבתי המלון של הרשת. החנות המקוונת, ששמה The shop (על שם מותג חנויות ישרוטל המונה 12 סניפים), צפויה לכלול בהמשך מוצרים נוספים על טהרת מלונות הרשת, דוגמת מצעים ומגבות. בין המוצרים המשווקים באתר גם מוצרי הטיפוח של המותג הבריטי מולטון בראון.

רשתות בתי מלון ומלונות בוטיק נוהגים להשקיע בניחוחות מיוחדים המיוצרים על-ידי מומחי ריח בהתאמה מיוחדת, לפעמים אף לכל מלון בנפרד על-פי המאפיינים שלו. בשנים האחרונות הם הבינו שהאורחים ישמחו לא להסתפק במוצרי הטיפוח המחולקים בחדר הרחצה, אלא לרכוש את המוצרים הללו, כולל את הניחוחות שלהם - וזאת באמצעות מפיצי ריח.

רשתות בינלאומיות דוגמת ה-W, פור סיזנס או ריץ קרלטון לקחו את הרעיון הזה צעד קדימה, והן מציעות את המוצרים למכירה באתרי אונליין, הכוללים גם מצעים, מוצרים לעיצוב הבית, פריטי אמנות וכיוצא באלה.

עבור המלונות מדובר לא רק בגימיק, אלא באפיק הכנסה נוסף - הכולל מוצרים שבהרבה מקרים נרכשים ממילא בסיטונאות לשימוש בבתי המלון. בשנה שבתי המלון לא ימהרו לשכוח, כל אפיק הכנסה יוכל למזער את הנזקים שגרמה מגפת הקורונה.

בחירת הניחוחות בבתי המלון היא תורה שלמה, שנועדה לא רק להנעים את השהות אלא בעיקר לצרוב את החופשה דרך הריח עמוק בזיכרון. את הניחוחות בבתי המלון שלה החלה ישרוטל לפתח בשנת 2009 עם המומחה לעיצוב ניחוחות דניאל מרציאנו, ה"אף" של ישרוטל, מנכ"ל חברת Corporell.

מרציאנו מסביר כי "אפקט הריח הוכח מדעית כבעל הזיכרון הדומיננטי ביותר מבין חמשת החושים, הודות לקרבה האנטומית של חיישני חוש הריח למוח. יצירת DNA של ניחוח היא טכניקה שמטרתה לקרב את הקהל למקום. כאשר מדובר במלון, עושים התאמה בין אופיו, קהל היעד, צבעוניות והסביבה הטבעית שבה הוא נמצא".

בחנות האונליין של ישרוטל יימכרו 450 מוצרים ב-8 ניחוחות. טווח המחירים נע בין 30 ל-700 שקל, והמשלוחים יגיעו לכל רחבי הארץ.