דוח פינטק | פודקאסט

איך מממשים רווחים מביטקוין, ולמה זה עניין מסובך?

ככל שיש יותר אנשים שמשקיעים במטבעות קריפטו, כך גם עולות שאלות לגבי היכולת לפדות את הרווחים בשקל או דולר • גם העברות כספים שמקורם בהמרות שכאלה לבנק, לא תמיד מתקבלות בהבנה • מה אפשר לעשות? "דוח פינטק" משיב על השאלות • האזינו

ביטקוין / צילום: Shutterstock
ביטקוין / צילום: Shutterstock

האם ואיך אפשר להתעשר מביטקוין; כיצד אפשר לממש רווחים מביטקוין כך שיתבטאו במטבעות של ממש כמו שקל או דולר ומה צריך לדעת על תהליכים מסוג זה? אלה הן השאלות שעליהן נשיב בפרק של "דוח פינטק" השבוע. מתארחים בפרק: רואת חשבון, עו"ד יגואר גל וכן מנהל תיקי ההשקעות גיל פלדבוי. לדברי גל, "מביטקוין אפשר להתעשר מאוד או להתענות מאוד באותה מידה, כי מדובר בנכס תנודתי". לגבי היכולת להמיר את הרווחים לשקל או דולר ולהעביר כסף זה במערכת הבנקאית, היא אומרת: "זה אתגר אבל לא בלתי אפשרי".

■■

ד"ר אושי שהם-קראוס הוא דוקטור לפילוסופיה של הכלכלה, עוסק בלימודי עתידים בתחום הפיננסי. לימד במשך שנים בבתי הספר לכלכלה ולמינהל עסקים במכללה למינהל. מרצה ויועץ בתחומי ה-Fintech ,Wealthtech ,Insurtech. מרצה על התפתחויות טכנולוגיות קרובות והשפעתן על סקטורים שונים בתעשייה ומדריך בשימוש בסכמות חשיבה מתחום לימודי העתידים לטובת עבודה ארגונית. ניתן להשיג את אושי באתר הבית או במייל.