הטרנד הכי מוצלח של הקורונה: 3 עגלות קפה שוות בטבע

אחת מתופעות הלוואי המבורכות של הקורונה הוא טרנד עגלות הקפה שצץ באחת, ותפס חזק ברחבי הארץ • שלוש עגלות מיוחדות שממוקמות באזורי טיולים מוצלחים

עגלת קארינה / צילום: אורלי גנוסר
עגלת קארינה / צילום: אורלי גנוסר

החומוס הנודד, חורשת טל

בין קיבוץ הגושרים לצומת הכניסה לחורשת טל ניצבת החל מאמצע יוני עגלת החומוס של מעוז וייס וחזי רוזנשטרק, שיש לה סיפור מיוחד. וייס, שטייל בדרום אמריקה, התחיל להכין חומוס בארגנטינה ומקסיקו ושמו יצא למרחוק ואף הוזמן לבתי חב"ד. רוזנשטרק עבד בקייטרינג, ויחד הקימו עסק. בעגלת החומוס הם מגישים גם פלאפל, סביח, סלטים ומלבי, לצד מנות ספישל עם תוספות מיוחדות כמו חומוס בניחוח הודי, מקסיקני ועוד.

החומוס הנודד / צילום: אורלי גנוסר
 החומוס הנודד / צילום: אורלי גנוסר

פתוח א'-ו', בשבת החומוס, כשמו, נודד והפרטים בדף הפייסבוק

הטיול שליד: גן לאומי חורשת טל הוא פארק מים מקסים, המים קרים אך מרעננים. בקיבוץ דפנה הסמוך אפשר ליהנות מטיול ריינג'רים או לשכור אופניים ב"יולי הדן - מתחם חוויות בטבע" ואפשר לבקר באנדרטה המרשימה לחללי אסון המסוקים.

עוד בסדרהלכל הכתבות

הצג עוד

קארינה עגלת קפה, רמת השופט 

העגלה החיננית של קארינה מילרוד גילברט כמו יצאה מז'ורנל מעוצב, והיא ממוקמת אל מול נופי רמת מנשה. הקסם הראשון הוא החיוך והמגע האישי שלה, והשני הוא המבחר. ליד הקפה אפשר ליהנות מקרואסונים, כריכים וסלטים שהיא מכינה בעבודת יד מדי יום. לצדם יש גם חטיפים ומשקאות, ובימי שישי גם שקשוקה.

עגלת קארינה / צילום: אורלי גנוסר
 עגלת קארינה / צילום: אורלי גנוסר

פתוח א'-ו', בשבת מנוחה (050-4001902).

הטיול שליד: מצפור אוכברג שנמצא ממש קרוב, ויש ממנו נוף נהדר, בעיקר לקראת שקיעה. מצפון לקיבוץ משתרע עמק השלום שבמרכזו נחל השופט, ויש מבחר מעיינות לאורך נחל שלף ומסלולים רגליים או לרכבי שטח.

קפה בחווה, MAMAS קיבוץ דליה

מתחם צ'יל מדליק קיבל אותנו ליד עגלת הקפה של אביב רגב, הנטועה בכניסה לקיבוץ דליה עם מחצלות, ערסלים ופינות ישיבה. בעבר הרחוק אביב הייתה אחות, שעשתה הסבה לקייטרינג. בין היתר הייתה שפית במלון אלמא אבל בתחילת הקיץ פתחה עגלת קפה והיא מגישה בה הרבה מוצרים טבעוניים ונטולי גלוטן. בין היתר כריכים טבעוניים, סביח, סלטים, שייקים בריאותיים להפליא ולצדם גם שחיתויות כמו פיצות ומאפים, כשהשוס הוא החצ'פורי הגיאורגי.

חוות הקפה מאמאס / צילום: אורלי גנוסר
 חוות הקפה מאמאס / צילום: אורלי גנוסר

פתוח: ג'-שבת ביום שלישי גם אחר הצהריים (054-6747467).

הטיול שליד: מדרום לקיבוץ תמצאו שני מאגרי מים פופולריים, מאגר רמת מנשה ומאגר רז, שניהם מושכים מטיילים בקיץ ובחורף. גם יער הרקפות של קיבוץ גלעד נמצא בסמוך אבל בין לבין יוצאת דרך נוף נהדרת באזור רמת מנשה (או מרחב ביוספרי מגידו) שמתפתלת בין נחלים, גבעות ומעיינות שהאזור שופע בהם.