"זו שנה חדשה": התפקיד החדש והזמני של מייסד וואטסאפ בחברה מתחרה

"זו שנה חדשה, והחלטתי שזה זמן טוב למצוא מחליף עבורי כמנכ"ל סיגנל", כתב מוקסי מרלינספייק, שעוזב את תפקידו בחודש הבא • עד שיימצא למרלינספייק מחליף, בריאן אקטון, מייסד וואטסאפ, התנדב למלא את התפקיד

בריאן אקטון, מייסד וואטסאפ
בריאן אקטון, מייסד וואטסאפ

מנכ"ל סיגנל, מוקסי מרלינספייק, עוזב את תפקידו בחודש הבא, ובחודשים האחרונים הוא חיפש את מחליפו הבא. "זו שנה חדשה, והחלטתי שזה זמן טוב למצוא מחליף עבורי כמנכ"ל סיגנל", כתב בפוסט חדש בבלוג החברה.

מרלינספייק מספר בבלוג איך לפני ארבע שנים הוא היה וואן-מאן-שואו, כלומר עשה את הכל בתור הבן-אדם היחיד שמפתח את הכלי. הוא היה הולך לכל מקום עם מחשב כדי לטפל במקרי חירום. "סיגנל כעת קבוצת מדהימה של 30 אנשים: שילוב של מהנדסים נפלאים, מעצבים סופר מוכשרים, צוות תמיכה מגויס וצוות הנהגה מיומן ומחויב מאוד. אני כמעט ולא כותב קוד יותר ואם אני עושה את זה, זה בתפקיד מינורי", כתב בהודעה.

עד עתה, עדיין מחפשים מי שיחליף אותו בתפקיד, ובהודעה הם קוראים לאנשים להגיש את עצמם כהצעות. על פי ההודעה, מרלינספייק יישאר בדירקטוריון "קרן סיגנל", שתחתיה קיימת סיגנל, ויעזוב בחודש הבא. בריאן אקטון, מייסד וואטסאפ, שגם הוא בדירקטוריון של סיגנל, התנדב להיכנס כמנכ"ל זמני עד שיגיע אדם חדש לתפקיד.