תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

מתחם 2000 יוצא לדרך: "מרכז עסקי ואזור מגורים עם השקעה בסדר גודל אדיר"

מתחם ה-1000 במערב ראשל"צ מתעתד להיות אזור התעסוקה החדש של גוש דן • מתחם 2000, שמהווה המשך ישיר אליו, צפוי למשוך גם הוא את תשומת הלב של רוכשים פוטנציאליים • רועי שרעבי, מנהל מערך המכירות של חברת נדל"ן נדל"ן המציעה קרקעות במתחם החדש: "מדובר במטרופולין ענק, מרכז עסקי מהגדולים בישראל; והיום ניתן לרכוש בו קרקע, סמוך לים - במקום שההיתכנות בו עצומה והרשות המקומית מקדמת"

הכתבה בשיתוף חברות נדל"ן נדל"ן וכהן פליקס

את מתחם ה-1000 אין כבר צורך להציג. האזור במערב ראשון לציון, שמתפרס על פני כ-1,500 דונם וכולל זכויות לכ-1.7 מיליון מ"ר לתעסוקה ועוד כ-5,000 יחידות דיור, כבר קורם עור וגידים. כשעוד ועוד חברות יזמיות רוכשות מגרשים במה שעתיד להפוך לאחד ממרכזי העסקים הגדולים בישראל.

כיום מושק מתחם 2000 כהמשך ישיר למתחם ה-1000. המתחם מציע תוכנית עתידית למגורים, למסחר ולתעסוקה, בקירבה לים ולצירי התנועה המרכזיים (איילון, 431) ולתחבורה ציבורית.

ארז ניר בעלי חברת "נדל"ן נדל"ן", המחזיקה קרקעות במתחם המדובר ביחד עם חברת "כהן פליקס", אומר כי "לפני כעשור, כשהושק מתחם ה-1000, אנשים הרימו גבה, הם ראו חולות במערב ראשון לציון. היום אנחנו רואים שם מתחם שלם, למעשה עיר חדשה. זו הצלחה מסחררת, בהובלה מאסיבית של עיריית ראשון לציון". לדבריו, יחידת קרקע שנרכשה בכ-150,000 שקל לפני כעשור נאמדת כיום ביותר מ-1,800,00 שקל ובחברה סבורים כי ניתן ללמוד מניסיון העבר, גם לגבי המתחם הנוכחי.

רועי שרעבי, מנהל מערך המכירות של החברה, רואה גם מעבר לכך. לדבריו, לא מדובר רק במטרפולין ענק, מרכז עסקי מהגדולים בישראל, ואזור מגורים יוקרתי ומושקע בסדר גודל אדיר - אלא בעתודת הקרקע הפרטית האחרונה בגוש דן, האזור היקר בארץ. וכך, "יש מי שהיום יכול לרכוש את הקרקע במקום כמו גוש דן, סמוך לים, מקום שההיתכנות בו עצומה והרשות המקומית מקדמת - ולהסתכל גם עשור קדימה. לבסוף הוא גם יקבל מפתח לדירה שהמחיר שלה הוא מיליונים בשוק".

ככלל, השניים ממליצים לכלל הרוכשים העתידיים לבדוק היטב לפני רכישת קרקעות באזור: לבחון את ההיסטוריה של החברה המשווקת ומה הקימה עד כה, לבקר בלוקיישן עצמו ולראות אותו בעיניים. הם מציינים כי כל חברה שמוכרת קרקעות חייבת להוציא תקן 22 - שבוחן את הפוטנציאל שיש בקרקע ואת התוכניות העתידיות שיכולות להתממש בה.

בנוסף, חשוב לבחון מי מוביל את הפרויקט. במקרה של מתחם 2000, אומרים ניר ושרעבי, זו הרשות המקומית - עיריית ראשון לציון - שמובילה את התוכנית, דוחפת אותה קדימה ומעוניינת בהתממשותה. כן חשוב לבדוק לדבריהם את נושאי שעבוד הקרקע, הרישום ועוד. בכל אלה מסייעת נדל"ן נדל"ן ללקוחותיה: "אנחנו נותנים למשקיע את הקרקע על שמו בטאבו. אנחנו מלווים אותו בהסכם שיתוף, עד לשלב ההפשרה ועד לקבלת המפתח ולמעשה מעניקים לו תחושת בטחון".

לפרטים על מתחם 2000 הקליקו כאן>>

*פרסום זה נועד למטרות שיווקיות בלבד, ואין בו משום יעוץ ו/או הצעה ו/או הזמנה לבצע השקעה או רכישה כלשהי ו/או משום תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.