המכשול הגדול במעבר מאנדרואיד לאייפון הוסר

לפי הכרזת מארק צוקרברג, מנכ"ל מטא, חברת האם של אפליקציית וואטסאפ, הפיצ'ר שאיפשר למשתמשי אייפון להעביר את השיחות וההודעות לאנדרואיד - יעבוד מעתה גם הפוך: מאנדרואיד למכשיר אייפון חדש

וואטסאפ / צילום: Shutterstock
וואטסאפ / צילום: Shutterstock

בשנה שעברה, וואטסאפ הודיעה על פיצ'ר חדש וחשוב למשתמשי אייפון שרצו לעבור לאנדרואיד: האפשרות להעביר בקלות את השיחות וההודעות ממכשיר האייפון הישן שלהם למכשיר האנדרואיד החדש. עם זאת, במעמד ההכרזה צוין כי המעבר ההפוך, בין אנדרואיד לאייפון, עדיין לא יהיה זמין. כעת, מארק צוקרברג, מנכ"ל מטא, חברת האם של וואטסאפ - מכריז על הצעד ההפוך.

לפי פוסט בפייסבוק של צוקרברג, הוא כתב כי מעתה משתמשי אנדרואיד יוכלו להעביר בבטחה את היסטוריית הצ'אט שלהם ל-iOS. "אנחנו מוסיפים לוואטסאפ את היכולת לעבור בצורה מאובטחת בין מכשירים ולהעביר את היסטוריית הצ'אט, התמונות, הסרטונים וההודעות הקוליות בין אנדרואיד ל-iOS תוך שמירה על הצפנה מקצה לקצה", כך כתב.

למעשה מדובר בהרחבת הכלי של אפל, Move to iOS. אפליקציה שבעזרתה אפשר להעביר את הנתונים ממכשיר האנדרואיד הישן הישר לאייפון החדש. לפי הדיווחים ברחבי העולם, הכלי יאפשר לכם מעתה להעביר גם את שיחות הווטאסאפ שלכם. וכעת, כשתרכשו אייפון חדש או אם תאפסו את המכשיר הנוכחי שלכם להגדרת היצרן, תוכלו להשתמש בכלי המעבר.

על פי דיווח ב-WABetaInfo, התכונה החדשה תומכת מ-iOS 15.5 ומאנדרואיד 5. התכונה הזו זמינה כרגע בגרסת בטא, לכן המעבר לא יהיה בהכרח חלק וייתכנו בעיות. חשוב לציין כי המעבר יתבצע כששני המכשירים יהיו מחוברים לחשמל וכי שניהם יהיו מקושרים לאותה רשת wifi. כדי להעביר את הנתונים, תצטרכו לבחור את אפשרות Move data from Android, והאייפון החדש יחפש חיבור עם מכשיר אנדרואיד אחר.

נזכיר, בשנה שעברה, באירוע ההכרזה של חברת סמסונג, וואטסאפ הגיחה לכמה שניות והציגו את האפשרות לייבא את היסטוריית מאייפון אל מכשיר אנדרואיד.