לעזוב קבוצה בשקט ולקבוע מי רואה שאתם מחוברים: הפיצ'רים החדשים בוואטסאפ

לעזוב קבוצה בשקט, לבחור מי יכול לראות אותנו כשאנחנו מחוברים, ולחסום צילום מסך במדיה שנשלחת פעם אחתמארק צוקרברג הכריז כי וואטסאפ מוסיפה תכונות אלה כדי שמשתמשים יוכלו לשלוט טוב יותר בשיחות שלהם  • "נמשיך לבנות דרכים חדשות להגן על ההודעות שלך ולשמור אותן פרטיות ומאובטחות"

וואטסאפ / צילום: Shutterstock
וואטסאפ / צילום: Shutterstock

מנכ"ל ומייסד מטא (פייסבוק לשעבר), מארק צוקרברג, הכריז כי וואטסאפ מביאה שלוש תכונות פרטיות חדשות - כדי לשלוט בצורה יותר טובה על השיחות שלכם.

● הפיצ'רים הסודיים שיעזרו לכם להשתמש בוואטסאפ ביעילות | שאלות ותשובות

התכונה הראשונה - לעזוב קבוצות בשקט. משתמשים יוכלו לצאת מקבוצות באופן פרטי בלי להודיע לכולם. במקום שכל הקבוצה תראה הודעה שיצאתם, רק המנהלים יקבלו את ההודעה. תכונה זו תגיע לכל המשתמשים החודש.

התכונה השנייה - לבחור מי יכול לראות אתכם כשאתם מחוברים. "לראות מתי חברים או משפחה בווטאסאפ עוזר לנו להרגיש מחוברים אחד לשני, אבל לכולנו היו זמנים שרצינו לבדוק את הוואטסאפ שלנו בצורה פרטית. עבור הפעמים האלו שאתם רוצים לשמור על הנוכחות המקוונת פרטית, אנו מציגים את היכולת לבחור מי יכול או לא יכול לראות כשאתם מחוברים", כך נכתב בהודעת פייסבוק, התכונה הזו תגיע גם לכל המשתמשים החודש.

התכונה השלישית - לחסום צילום מסך במדיה שנשלחת פעם אחת. כשאתם שולחים מדיה בקבוצות או לשיחות שונות, אפשר לשלוח את התמונה לצפייה פעם אחת. כעת בפייסבוק חוסמים צילומי מסך עבור הודעות View Once. התכונה הזו נבחנת כרגע ומתכננים להפיץ אותה למשתמשים בקרוב.

3 החידושים בוואטסאפ / צילום: יח''צ מטא
 3 החידושים בוואטסאפ / צילום: יח''צ מטא

לדברי צוקרברג, "תכונות פרטיות חדשות שמגיעות לוואטסאפ: יציאה מצ'אטים קבוצתיים מבלי להודיע לכולם, שליטה מי יכול לראות מתי אתה מחובר, ומניעת צילומי מסך להודעות בצפייה בפעם אחת. אנו נמשיך לבנות דרכים חדשות להגן על ההודעות שלך ולשמור אותן פרטיות ומאובטחות כמו שיחות פנים אל פנים".