תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

"אנחנו מציעים לחברות שעובדות באופן ספייס צפוף לעבור למשרדים בפריים לוקשיין - שיעניקו לעובדים פרטיות"

כך אומר אדם גורל, שמשווק את מתחם "בגין 53", המשתרע על 780 מ"ר וכולל 54 חדרי משרד מעוצבים לעבודה • לדבריו המתחם, הממוקם היכן שניצב בעבר בית מעריב, מתאים לחברות בגודל בינוני שמעדיפות ליהנות מיתרון המשרד הפרטי על האופן ספייס - פחות הסחות דעת, תחושת פרטיות והגברת יכולת הריכוז

מתחם בגין 53 / צילום: משה צ'יטיאת
מתחם בגין 53 / צילום: משה צ'יטיאת

הכתבה מטעם מתחם בגין 53

כאשר חברות מחפשות משרדים חדשים להתמקם בהם, רבות מהן עומדות בפני הדילמה - האם לעבור לעבוד ב"אופן ספייס" - חלל פתוח הכולל עמדות עבודה מרובות, או לבחור בעבודה בחדרים פרטיים הכוללים 2-3 עמדות עבודה בלבד? ישנה הנחה לפיה חלל עבודה משותף מגביר את האינטראקציה בין העובדים. אולם מנגד יש מי שסבורים כי פעילות המתרחשת בחדרים עדיפה. כך למשל מחקר משנת 2020 מצא כי אנשים שעובדים ב"אופן ספייס" מעידים על שביעות רצון פחותה מסביבת העבודה ועל פגיעה בפרודוקטיביות וב-Well Bieng. מחקר נוסף שנערך בשנת 2018 מצא כי אנשים העובדים בחללים פתוחים מבלים 73% פחות מזמנם באינטראקציות פנים אל פנים. כפועל יוצא, השימוש שלהם בדואר אלקטרוני ובהודעות עלה ביותר מ-67% בעת עבודה באופן ספייס.

לפי אותו המחקר, הצפיפות הגבוהה בחלל משותף מגבירה את הסחות הדעת. כאשר העובדים אינם יכולים להתרכז, הם נוטים פחות לתקשר אחד עם השני ועשויים אפילו להיות אדישים לעמיתיהם לעבודה. כתוצאה מכך, חלה פגיעה ביחסים בין העובדים, שביעות הרצון שלהם ירדה, והלחץ הוביל לטעויות ולירידה בפרודוקטיביות. מנגד, החוקרים הסיקו כי משרדים אישיים תורמים לתחושת הפרטיות ומגבירים את יכולת הריכוז. סביבת עבודה כזאת מאפשרת לחזק את שיתוף הפעולה בין העובדים וכך תורמת לפריון בעבודה.

לפרטים על מתחם בגין 53 הקליקו כאן>>

חברות רבות מבינות כיום את היתרונות של עבודה במשרדים פרטיים, אלא שכאשר הן מחפשות משרדים להשכרה בתל אביב הן מגלות כי מדובר במשימה לא קלה. "הביקוש לשטחי משרד בתל אביב הוא עצום. במרכז העיר אין כמעט שטחים להשכרה. גם כאשר ישנם מעט משרדים פנויים, העלות מרקיעת שחקים - מחיר השכרה הוא כ- 200 שקל למ"ר וכ-25 שקל להחזקה על כל מ"ר", כך אומר אדם גורל, מתווך וחבר הנהלה בלשכת מתווכי הנדל"ן.

  • מתחם בגין 53 / צילום: משה צ'יטיאת

    מתחם בגין 53 / צילום: משה צ'יטיאת

  • מתחם בגין 53 / צילום: משה צ'יטיאת

    מתחם בגין 53 / צילום: משה צ'יטיאת

  • מתחם בגין 53 / צילום: משה צ'יטיאת

    מתחם בגין 53 / צילום: משה צ'יטיאת

  • מתחם בגין 53 / צילום: משה צ'יטיאת

    מתחם בגין 53 / צילום: משה צ'יטיאת

  • מתחם בגין 53 / צילום: משה צ'יטיאת

    מתחם בגין 53 / צילום: משה צ'יטיאת

 

חברות המעוניינות בכל זאת לעבוד בתל אביב ולמשרדים 'פרטיים', צריכות, לדברי אדם, לחפש הזדמנויות בשוק הנדל"ן. בימים אלו הוא משווק פרויקט חדש - "מתחם בגין 53", המציע משרדים להשכרה במחיר נוח עבור חברה אחת בסדר גודל בינוני: "בהשוואה לעלות הממוצעת של השכרת משרדים בתל אביב, בבגין 53 ניתן לשכור משרדים במחיר אטרקטיבי יחסית. זוהי הזדמנות עבור חברה שמעסיקה כ-100 עובדים, לעבוד בתל אביב וליהנות מהיתרונות הרבים של עבודה במשרדים פרטיים", הוא מסביר.

בגין 53 ממוקם ברחוב מנחם בגין 53 בתל אביב, היכן שעמד בעבר בית מעריב המיתולוגי. "המיקום של המשרדים נחשב לפריים לוקיישן ובזכות הלוקיישן ישנה הגירה חיובית לאזור של חברות רבות", אומר אדם. "המתחם נמצא ליד תחנת הרכבת הקלה קרליבך שצפויה להיפתח בקרוב ותחבר את הקו האדום עם הקו הירוק העתידי; במרחק דקות הליכה בודדות ממוקמת תחנת רכבת ישראל וישנן באזור שפע של תחנות אוטובוס. כמו גם הקניונים - TLV, עזריאלי ומרכז הקניות שרונה, בתי קפה ומסעדות רבות".

מתחם המשרדים המשופץ מתפרש על פני קומה אחת ששטחה 780 מ"ר. במקום לא קיימות עמדות עבודה משותפות, אלא הוא מחולק לחדרים פרטיים. המתחם כולל 110 עמדות עבודה ב-54 חדרים מעוצבים ומרוהטים, כשבכל חדר יש 2-3 עמדות. בנוסף לכך, ישנם חדרי ישיבות, מטבח מאובזר ועמדת קבלה מרשימה. "המטרה היא להעניק לכל עובד מקום משלו בחדר סגור ללא הפרעות ובלי הסחות דעת", אומר אדם. "אנחנו מציעים לחברות שעובדות באופן ספייס צפוף, לעבור לעבודה במשרדים שיעניקו להם פרטיות, יגבירו את שיתוף הפעולה בין העובדים, וכך יגדילו את התפוקה של החברה".

לפרטים על מתחם בגין 53 הקליקו כאן>>

צרו איתנו קשר *5988