תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

"עובדים מקימים משפחות ומצפים מהארגון לתת להם כלים לשלב בין בית לעבודה"

בדן אנד ברדסטריט ערכו דירוג של חברות ההייטק שהכי טוב לעבוד בהן כהורים ב-2022 • המשותף לכולן: הרצון ללוות את העובד בשלבים שונים בחיים והכרה במכלול של "עובד-בית-משפחה"

הכתבה בשיתוף דן אנד ברדסטריט

בעידן בו מושגים כמו Wellbeing ו-Work-life Balance הפכו לערכי יסוד בהייטק המקומי - שבות ועולות בכל ראיון עבודה השאלות לגבי היחס להורות וההכלה שלה. האם הארגון מתגמש עם העובדים ומותיר מקום לחיים שלא מאחורי מסך המחשב.

ההבנה כיום בקרב חברות היא שעל מנת לייצר ערך אצל העובד ומחוייבות, נדרש מהארגון להכיר ולהכיל את העובד כאדם - על מגוון צרכיו, רצונותיו, כשהמשפחה נמצאת במקום גבוה - אם לא הראשון. חשיבה כזו משליכה על כל הארגון ומספקת מושג לגבי התרבות הארגונית שלו.

מותג Duns100 של דן אנד ברדסטריט, המתבסס על קריטריונים קבועים ומדידים, בהתאם לענפי התעשייה השונים, בחן השנה מהן חברות ההייטק שהכי טוב להורים לעבוד בהן. בדקנו אצל כמה בעלי תפקידים בחברות הללו כיצד הן דואגות לפן המרכזי הזה בחיי העובדים.

צרו איתנו קשר *5988