תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

גבינת ברי וערמונים לצד קרם ממרח ארטישוק: חוויית האירוח המשרדית עולה מדרגה

אם זה מפגש עם לקוחות פוטנציאליים, ישיבת דירקטוריון, או HAPPY HOUR לעובדים, האוכל מהווה תוספת מתבקשת. כשבמוקד נמדדת גם האיכות הקולינרית שלו • אושרי עמר, המייסד והבעלים של רשת מעדניות ופרומאז'ארי "מן האדמה", מסביר כיצד תוכלו לקלוע ולהראות השקעה בכל אירוע משרדי באמצעות מארזי מעדנים ודליקטסים מותאמים מראש • "המטרה היא לייצר חוויה אישית באווירת בוטיק בלי לצאת מהמשרד וללא נוכחות של קייטרינג"

מעדניית ''מן האדמה'' / צילום: אושרי עמר
מעדניית ''מן האדמה'' / צילום: אושרי עמר

הכתבה בשיתוף מעדניית "מן האדמה"

כיבוד מהווה חלק בלתי נפרד מכל מפגש עסקי, מ-HAPPY HOUR ועד ישיבת דירקטוריון. אם בעבר חברות הסתפקו בנשנושים מעובדים ומהירים, הרי שכיום הסטנדרט הקולינארי גבוה וכך גם הרצון להרשים ולפנק, ויש לא מעט ארגונים שמארחים אנשים מבחוץ ומזמינים כיבוד למשרד למטרות שונות. מצד אחד, מדובר באמצעי נהדר למשוך ולשמר עובדים ולפנק שותפים אסטרטגיים; מצד שני, זו טרחה שחוזרת על עצמה. האחראים לוגיסטית על הביצוע בפועל נאלצים בכל פעם מחדש להתמודד עם האתגר של גיבוש הקו הקולינרי, בחירת הכמויות לצד הדאגה שההזמנה אכן תגיע בזמן, שכולם באמת ייהנו מהמעדנים שנבחרו ושאלה גם יוצעו בפרזנטציה מרשימה. כי בכל זאת, אנחנו חיים בעידן בו כל מנה מיד מצולמת ועולה לאינסטגרם, כדי שכולם יראו עד כמה משקיעים בארגון בכל ביס.

"לחברות וארגונים גדולים ברור היום שהם צריכים להציע כיבוד משובח, מעבר לסטנדרט - כי כמו שיש להן בתי קפה 'אין האוס' לעובדים עם בריסטה ומטבח משודרג ומאובזר בכל טוב, כך צריך להפתיע ולרגש גם באירועים ויש הרבה מאוד אירועים - מחגים ומועדים ועד ימי הולדת לעובדים, הרמת כוסית וישיבות הנהלה, וצריך להיערך לקראתם בדרך הטובה ביותר", אומר אושרי עמר המייסד והבעלים של רשת מעדניות ופרומאז'ארי, "מן האדמה".

"הבעיה היא שלא תמיד יודעים מהי הכמות הנדרשת לאירוע, כמה זמן מראש להזמין, איזה סגנון של מעדנים להגיש ואיך לשלב בין המטעמים השונים", מתאר אושרי סיטואציה נפוצה בחברות ומסביר כי על מנת לפתור זאת החליט להעלות באתר האונליין של "מן האדמה" פיתוח דיגיטלי אשר מאפשר למי שמתכננים אירוע עסקי להיחשף למגוון אפשרויות של מגשי אירוח. וכך על פי קריטריונים שנבחרו על ידי המשתמש, כמו סוג האירוע העסקי, מספר הנוטלים בו חלק (בוטיק או רב משתתפים) והסגנון המבוקש - ניתן לרכוש מגשי אירוח התואמים את אופי האירוע ומקצרות את זמן החיפוש.

"החבילה עם התוצרים והמעדנים מגיעה עד מקום העבודה וכוללת גם כלי הגשה ומוצרים משלימים, כך שכל מה שצריך זה לפתוח את המארז ולהניח על השולחן בלי טרדות נוספות", אומר אושרי. יש למשל מגש אירוח הנקרא 'חגיגה קטנה במשרד' - שכולל מעין ארוחת בוקר טעימה; או מגש 'יום הולדת לעובד' - מארז  שולחן לחמישה (שמתאים ל-5), וכן מארז HAPPY HOUR ל-20 אנשים שבנינו על פי ניסיון קודם. אם זקוקים לכמות גדולה יותר, ניתן להזמין כמה מארזים מכל סוג. ובכל מקרה, המטרה היא לייצר חוויה אישית באווירת בוטיק בלי לצאת מהמשרד וללא נוכחות של קייטרינג".

למגוון מגשי אירוח ומארזים לאירועים משרדיים הקליקו כאן>>

"הטעם המקומי השתנה"

הנגיעה בעולם מעדני הבוטיק טבעית לאושרי שהוא בהסמכתו פרומז'ארי (מומחה בתחום הגבינות - ק.ד) ופועל בתחום מזה כ-15 שנה. בשנת 2008 הקים את "מן האדמה" המונה היום שני סניפי קונספט - בכפר סבא ונתניה א.ת. פולג וכן סניף מעדניה אונליין. לדבריו, "הצרכן הישראלי עבר שינוי בכל הקשור לעולם הגבינה. "בישראל תרבות הצריכה השתנתה במרוצת הזמן. בעבר היה נהוג לאכול גבינות סטנדרטיות ואילו היום התפתח סגנון חיים שנפוץ יותר במדינות אירופאיות קרות ועלה הביקוש לגבינות מיוחדות ובלתי שגרתיות, אך כאלה המותאמות לחך הישראלי.

  • פלטת אירוח עשירה ומגוונת במיקס גבינות מיוחד וצבעוני / צילום: אושרי עמר

    פלטת אירוח עשירה ומגוונת במיקס גבינות מיוחד וצבעוני / צילום: אושרי עמר

  • מארזים מגוונים במעדניית ''מן האדמה'' / צילום: אושרי עמר

    מארזים מגוונים במעדניית ''מן האדמה'' / צילום: אושרי עמר

  • מארזים מגוונים במעדניית ''מן האדמה'' / צילום: אושרי עמר

    מארזים מגוונים במעדניית ''מן האדמה'' / צילום: אושרי עמר

  • פלטת אירוח של מעדניית ''מן האדמה'' / צילום: אושרי עמר

    פלטת אירוח של מעדניית ''מן האדמה'' / צילום: אושרי עמר

  • פלטת אירוח של מעדניית ''מן האדמה'' / צילום: אושרי עמר

    פלטת אירוח של מעדניית ''מן האדמה'' / צילום: אושרי עמר

 

 

"ב'מן האדמה' אנחנו מוכרים גבינות פרימיום שמייצרות עבורנו מחלבות ישראליות נבחרות תחת המותג הפרטי לצד מעדנים כמו שמן זית, טחינה, שומשום אתיופי, חלבה, קונפיטורות, טאפאסים, מטבלים, חמאת שום ועוד דליקיטסים ויינות, שעונים על הביקוש הגובר. בתקופת הקורונה תחום המעדניות צבר תאוצה ומודעות ורבים אלתרו פיקניקים עם תוצרת מהמעדניות. עם החזרה למשרדים, ראינו שגם בעבודה אנשים מעוניינים ליהנות ממעדני גורמה. בנוסף, חברות רבות מקיימות אירועים בשוטף או מעוניינות להעניק לעובדים מתנה טעימה, והן מחפשות את מיטב התוצרת האיכותית בתקציב ריאלי. לכן, החלטנו להרחיב את הפעילות בזירה הזאת ולהציע תוצרת משובחת עם השגחה במחירים אטרקטיביים ביחס לתמורה". 

מהם המעדנים הטרנדיים שמגישים היום באירועים במשרדים?
"פעמים רבות חברות מעוניינות במוצרים בטעמים בלתי שגרתיים כמו גבינות כמהין, שום שחור, גבינה סגולה עם לבנדר, גבינת ברי ערמונים, גבינת לימון שחור, ממרח קרם ארטישוק, שוקולד ורוד - כל אלו מתאימים לפודיס שמחפשים את הדבר הבא. אנחנו משלבים אותם עם מוצרים קלאסיים עבור מי שטעמם יותר שמרני - עגבניות מיובשות, פסטו, כדורי פטה בשמן זית, מיקס זיתים, פלפלונים ממולאים בשמנת. חבילות האירוח כוללות גם באגטים ולחם מחמצת שכבר מגיעים פרוסים ועם סכו"ם, מפיות וכדומה. גם המגשים והפלטות אסתטיים וססגוניים מאוד, כי חלק מהעניין זה גם 'לאכול עם העיניים'".

אילו שיקולים יש לקחת בחשבון כאשר מגבשים תפריט לאירוע בעבודה?
"מתחילים במספר המשתתפים. אנחנו באתר ההזמנות כבר מחשבים התאמה לפי סועד, אבל כדאי להזמין לפחות 6 סוגי גבינות, ובהן רכות, עדינות, קשות, מיוחדות ומיושנות ופיקנטיות. חשוב לתכנן כ-150 גרם גבינה לכל אורח כדי שיהיה מספיק, לצד נשנושים ויינות.
השיקול הבא קשור למשך האירוע, כי יש גבינות שמחזיקות מעמד זמן רב יותר לא בקירור. אם מדובר באירוע שמתפרש על פני מספר שעות - כדאי לבחור גבינות בעלות חריצי גבינה שמנים וממרחים למיניהם.
כמו כן, סוג האירוע חשוב. כך למשל, אם מעוניינים להרשים משקיעים אפשר לבחור מגש אירוח בניחוח בינלאומי שמביא את חו"ל לארץ עם חיבור בין גבינות כגון מנצ'גו כמהין ספרדית, גבינת סנט מור, צרפתית, גרוייר רזרב שוויצרית וכדומה.
מערכת השיקולים משתנה מאירוע לאירוע ותלויה גם בתקציב ובכל מקרה, המוצרים הפופולאריים שאוהבים להזמין לאירועים עסקיים שחוזרים במארזים השונים הם: חמאת כמהין, ריבת בצל, ממרחים כמו פסטו, פלפל וארטישוק. יש גם אלטרנטיבות לטבעונים. תמיד גם כדאי לברר מראש מהן המגבלות או ההעדפות התזונתיות של המשתתפים ומומלץ לבצע הזמנה ברגע שיש תאריך לאירוע, אבל אפשר גם יום-יומיים לפני המועד, כי המשלוח מהיר".

בשורה התחתונה, נראה כי אירוח במשרד, גם אם הוא שואף אל מעבר לסטנדרט - לא חייב להיות משימה מורכבת לביצוע. בוודאי כשניתן לבחור מראש במגשי אירוח בקומבינציות שונות ויצירתיות בהתאם לצרכים המשתנים, לתבל את המפגשים במעדנים ולשלב בין הנאה לעסקים, או סתם לפרגן לעובדים.

לאתר מעדניית "מן האדמה" הקליקו כאן>>

צרו איתנו קשר *5988