תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

קז'ואל עם שיק: השעון שמהווה את כרטיס הכניסה שלכם לעולם היוקרה

מותג השעונים המילטון פונה לקהל של אנשי עסקים צעירים, הייטקיסטים וכו', שמבקשים לעצמם שעונים ייחודיים בטוויסט קצת אחר • "המותג מציע שעונים מסגננים ואמינים בסטנדרט שווייצרי גבוה"

שעון המילטון מסדרה Jazzmaster / צילום: המילטון יח''צ
שעון המילטון מסדרה Jazzmaster / צילום: המילטון יח''צ

הכתבה מטעם רול טיים

הכמיהה לשדרוג הוא חלק בלתי נפרד מהרצון להעצים ולשפר את סגנון החיים. כפי שמעוניינים להעלות את סטנדרט המגורים או לרכוש רכב בקלאס גבוה יותר, להוסיף למלתחה פריטי מעצבים הוט קוטור או לטוס במחלקת עסקים - כך גם יש מי שמעוניינים לענוד שעוני יוקרה.

הכניסה לעולם שעוני הפרימיום מתחילה בשעונים איכותיים, מעוצבים ונגישים ברמת המחיר. הם מתאימים לכל מי שאינם מעוניינים להשקיע כרגע סכומים גבוהים של עשרות אלפי שקלים בשעון, אך כן מחפשים דגמים מעוצבים, תוצרת חוץ במחירים אטרקטיביים יותר.

לדברי קרין קיש, מנהלת תחום מותגי היוקרה של קבוצת רולטיים, מי שרק נכנס לעולם השענות היוקרתי במטרה להכיר אותו מקרוב - מחפש מותג בהישג יד במחירים נוחים ובהכרח יגיע במהלך סקר השוק ובמסע שלו לשעונים השוויצרים. "שוויץ היא אימפריית שעוני יוקרה, אבל בניגוד לסברה הרווחת לא כל שעון יוקרה מחייב הוצאה כספית עצומה. ישנו סגמנט של שעונים שהם 'בסט סלרס' שנמכרים בכמה אלפי שקלים. זוהי קבוצת ביניים של שעונים שעולים אלפי שקלים בודדים לעומת שעונים שעולים כמה עשרות אלפי שקלים ויותר - וזה בדיוק הטווח שמאפשר להשיג שעון מסוגנן ואמין בסטנדרט השוויצרי הגבוה".

מותג השעונים המילטון, בייבוא רולטיים, הוא דוגמה לקטגוריית אמצע הדרך עליה מדברת קיש. החברה אמנם נוסדה בשנת 1892 בפנסיבלניה שבארצות הברית, אך בשנת 1974 בתהליך של מספר מיזוגים ורכישות, אוחדה כחברת בת של סווטש גרופ והפעילות שלה נדדה לשוויץ - בירת השעונים העולמית. בעקבות כך, עבר המותג שינויים טכניים מהותיים שהעניקו לשעונים מנגנונים מודרניים שוויצריים, שעיקרם - הטמעה של רכיב בשם מיקרו רוטור המשמש למעשה למתיחת המנגנון המכאני.

למגוון שעוני המילטון הקליקו כאן>>

קיש מסבירה את הרעיון מאחורי הרכיב המדובר: "רוב השעונים של המילטון הם בעלי מנגנונים אוטומטיים. הכוונה היא שהם מופעלים על ידי תנועת כף היד. כלומר לשעונים הללו אין בטרייה והם נטענים מחדש על ידי תזוזת כף היד. תהליך נוח מאוד לעונדי השעון.

בקטגוריית המחירים שבה נע מותג המילטון, מסתמנת, לדברי קיש, העדפה מובהקת מצד העונדים לשעוני יוקרה בעלי קריצה עיצובית, מעין סמל סטטוס בסגנון ייחודי. "עם זאת, לא מדובר בשעונים קלאסיים ומאסיביים. לכן מי שמעדיף שעונים שכאלה הוא קהל של אנשי עסקים צעירים יחסית, הייטקיסטים וסטארט-אפיסטים, שמבקשים לעצמם שעונים ייחודיים בטוויסט קצת אחר. שעוני המותג נמכרים ברחבי העולם ומייצגים את הרוח האמריקאית תחת מסורות הייצור השוויצריות והתפרסמו מאוד כשעוני תעופה לטייסים.

  • שעון המילטון מסדרה Jazzmaster / צילום: המילטון יח''צ

    שעון המילטון מסדרה Jazzmaster / צילום: המילטון יח''צ

  • שעון המילטון מסדרה Jazzmaster / צילום: המילטון יח''צ

    שעון המילטון מסדרה Jazzmaster / צילום: המילטון יח''צ

  • שעון המילטון מסדרה Jazzmaster / צילום: המילטון יח''צ

    שעון המילטון מסדרה Jazzmaster / צילום: המילטון יח''צ

 

"המילטון ייחודי מכמה סיבות", מוסיפה קיש, "ראשית, הוא מותג שווייצרי פחות מוכר מאחרים ולכן פחות שגרתי או נפוץ; שנית, הוא מציע שעונים אלגנטיים בסגנון צעיר. החברה אוהבת לחדש מבחינת מגמות וטרנדים. למשל, בצבעוניות נועזת או במבנה פחות סטנדרטי כפי שרואים בדגם החדש של שעון Jazzmaster של המותג - שהינו בעל 'לב פתוח' (מציג את לב המנגנון) - טרנד שצובר תאוצה וחושף את חלקי המנגנון בלוח השעון. כך מתאפשרת הצצה אל מאחורי הקלעים - אל המורכבות הטכנית של המנגנון - שגם מעניקה תרומה אסתטית לשעון".

הקפדה על דיוק ופרטים

בליבו של שעון ה-Jazzmaster, ניצב מנגנון שחלקו עשוי ממתכת בשם Nivachron, שהינה בעלת מאפיינים אנטי מגנטיים. היא פותחה על מנת לספק ביצועים אמינים ומדויקים ביותר לשעונים גם בתנאים תובעניים. כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי השעון מדייק בכל שעה, ובכל מצב - גם נוכח קיומן של שדות מגנטיים ומתכות הנפוצות בעולם המודרני שעשויות לשבש את פעולתו.

קיש מדגישה שגם המראה של השעון מתאים למי שמחפש לוק מתוחכם ובלתי מתאמץ, שנע בין אלגנט לקז'ואל - כך שהוא יכול לשמש כשעון פונקציונאלי, שילווה אותם בכל עת ולכל מקום. ה-Jazzmaster מעודן, ויש בו הקפדה על פרטים. הוא בעל גוף פלדה בגימור מבריק עשוי מחומרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר להגנה מפני שריטות, עם זכוכית ספיר קריסטל בציפוי אנטי-רפלקטיבי המגן על השעון ומונע הסתנוורות.

בגרסה הגברית השעון מוצע עם לוחות במגוון צבעים כגון: כחול, ירוק, שחור ועוד ומגיע עם רצועת פלדת אל חלד או עור לפי בחירה; לנשים הוא מוצע במגוון צבעים פופולאריים של לוחות - כחול קרח, כחול עמוק, ירוק בקבוק או פנינה בשילוב רצועת פלדת אל חלד או עור. תודות למערכת החלפת הרצועה - ניתן גם לגוון בין הרצועות לפי הסטייל והאאוטפיט של עונד השעון. השעון גם מגיע במגוון גדלים להתאמה אישית יותר למשתמש".

בשורה התחתונה, השעון השווייצרי הופך כיום לבר השגה יותר מתמיד. מי שנמצא בתחילת הדרך בעולם שעוני היוקרה ורוצה לאמץ סטנדרט גבוה - יוכל להתאים לעצמו דגם אלגנטי ומתוחכם במחיר נגיש ובמראה מלוטש דוגמת ה-Jazzmaster של המילטון - שמציע כל זאת לחובבי השעונים.

למגוון שעוני המילטון הקליקו כאן>>

צרו איתנו קשר *5988