תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

סנפיר: סטנדרט חדש בעולם הבנייה הקבלנית

אחרי יותר מעשרים שנה שסנפיר, חברת הגדרות, השערים הפרגולות, המובילה בבנייה לבתי יוקרה ומוסדות, החברה משיקה מוצר חדש ומתרחבת לטובת פרויקטים עם חברות בנייה וקבלנים בכל היקפי הבנייה

צילום: דני מירון
צילום: דני מירון

כתבה מטעם סנפיר

בכל הנוגע לבנייה של בתי יוקרה ופרויקטים מוסדיים, סנפיר היא שם דבר, וידועה בסטנדרט גבוהה ובקרת איכות ללא פשרות. אבל בשנים האחרונות החברה מבססת את מעמדה גם בענפי בנייה נוספים, כפי שמפרטת מורן תורג'מן, סמנכ"לית השיווק והמכירות של החברה, "בשנים האחרונות היינו שותפים בכמה פרוייקטים בסדרי גדולי נרחבים, בזכות הליין המסחרי שפיתחנו אנחנו יכולים להעניק מגוון מוצרים במחירים מאפשרים לכל קבלן, בלי לפגוע באיכות המוצר וברמת השירות שאנחנו רגילים לתת".

בסנפיר מתמחים בייצור, התאמה והתקנת שערים חשמליים, פרגולות, גדרות, חיפויי קירות ועוד. את המוצרים מייצרים בחברה, תוך הקפדה על רמת גימור גבוהה ובשימוש בחומרים באיכות הטובה ביותר. כך למשל, אחד ממוצרי הדגל של החברה היא הפרגולה החשמלית. המאפשרת לשלוט ברמת ההצללה לפי בחירה, שאליהם אפשר להוסיף חיפוי עשוי PVC או פוליריטן מקוצץ. הפרוגלות מגיעות עם תאורה מובנת התורמת לנראות ולאסתטיקה הכללית של המוצר, החיפי בשילוב התאורה מעניק מראה ועמידות של תקרה. הפרגולות עמידות לכל סוגי מזג האוויר.

כל מוצרי החברה מבוססים על אלומיניום. מתכת עמידה מאוד, חזקה וקשיחה ועם זאת קלה. יתרונה הבולט הוא שאינה מחלידה, ובמזג האוויר הישראלי, המאופיין בלחות גבוהה, ימי שמש רבים לאורך השנה, לצד חורפים גשומים במיוחד, היתרון הזה מאפשר לשמור על מוצר שלא מאבד מהאסתטיקה והנראות שלו לצד עמידות לאורך שנים ארוכות.

לפרטים נוספים על לוברים של סנפיר הקליקו>>

כיאה לחברה שדוגלת בערכים של שירות מעולה ועבודה מקצועית ומדוקדקת, כל הלקוחות עוברים את אותו תהליך. בין אם מדובר בחברות הבנייה הגדולות בארץ, לקוחות פרטיים, אדריכלים וקבלנים, "בשלב הראשון הלקוחות פוגשים את אחד מחמישה עשר אנשי המכירות שלנו, שמחולקים לפי אזורים (החברה פועלת בפריסה ארצית), כשבראש ובראשונה אנשי המכירות שלנו הם אנשי מקצוע בעלי ידע טכני והבנה מעמיקה בתחומי השירות שאנחנו מעניקים, כך שכל איש מכירות שמגיע ללקוחות שלנו יודע להבין ולזהות את צרכי הלקוחות ולבנות סקיצה ראשונה עם המוצר הנכון והטוב ביותר לצרכים שלהם. לאחר מכן, מנהל הפרויקט מגיע עם מצלמה שסורקת את השטח ב-360 מעלות, כדי לקבל את תמונת השטח הטובה והמדויקת ביותר. במשרדי החברה המהנדסים שלנו מרכיבים את המוצר על השטח המצולם ומדייקים את ההתאמה לתנאים ברמת המילימטר, כך שהלקוח מקבל הדמיה מדויקת לתוצאה הסופית. לאחר אישור הסקיצה, התכנית יורדת לייצור ומשם לשלב ההתקנה", מסבירה תורג'מן ומוסיפה, "שיטת העבודה שלנו זהה לכל סוגי הלקוחות, מאדם פרטי, דרך קבלנים, חברות בנייה, משרדי אדריכלים. כולם. יש לנו סטנדרט של חברת בוטיק אבל עם היכולות והאפשרות לעבוד בפרוייקטים בסדרי גודל של מיליוני שקלים". ולמרות שהחברה ממותגת כחברה המתאימה לבתי יוקרה, תורג'מן מדגישה, "יש קבלנים ששומעים 'סנפיר', וחושבים שהם לא יכולים להרשות את זה לעצמם. אבל יש לנו ליין מוצרים רחב שמיוחד כולו לבנייה מסחרית ולקבלנים מכל הקשת. וזה כמובן בלי לוותר על בנייה באיכות וברמת הגימור הגבוהה ביותר - צירים נסתרים, גימור מושלם, פיתוחים טכנולוגיים כמו חיבור לאפליקציית בית חכם, ועוד".

צילום: דני מירון
 צילום: דני מירון

לובר: פיתרון ההצללה החדשני והייחודי של סנפיר

הרחבת קטלוג המוצרים וההשתלבות בענף הבנייה הקבלנית, הם לא החידוש היחיד בחברה הוותיקה. בימים אלה משיקה סנפיר מוצר הצללה חדש, פיתוח בלעדי של החברה ומוצר ייחודי בארץ. "הלובר" פיתרון הצללה חשמלי במראה וגימור יוקרתי, מאפשר הצללה וחיפוי של חלונות ויטרינה בכל גודל, "זה למעשה תריס רפרפות בסגירה אנכית שגם מסתובב בהתאם לבחירתכם ומאפשר לכם לשלוט בהצללה בכל חלל בלחיצת כפתור. את המוצר אפשר לחבר לאפליקציית בית חכם או להפעיל באמצעות שלט. מדובר בפיתוח בלעדי שלנו ואין מוצר דומה לזה כרגע באף חברה בארץ", מתגאה תורג'מן. הלובר מתאים לחיפוי ויטרינות גדולות במיוחד, אם כי ניתן לייצרו ולהתאימו לכל מפתח וחלון. החברה ממליצה על מוצר זה לבתים עם יציאה רחבה לגינה או מרפסת מהסלון, וכן לחללים גדולים ומוארים כמו בתי מלון ומשרדים.

עם סטנדרט חסר פשרות, התאמת ליין המוצרים לכל פרויקט, שירות לקוחות אישי וליווי ואחריות לאורך כל הפרויקט ואחריו. חברת סנפיר מציעה שקט תעשייתי והבטחה לבחירה הטובה ביותר לכל לקוחותיה.

לפרטים נוספים על לוברים של סנפיר הקליקו>>

צרו איתנו קשר *5988