ההיצע ממשיך להתכווץ: חברת הלואו קוסט שמבטלת טיסות מתל אביב לאמסטרדם

חברת הלואו קוסט טראנסאוויה מצטרפת לחברת-האם KLM, שלאחרונה ביטלה את פעילות הקו לאמסטרדם בחודשי הקיץ הקרובים, ובכך הקטינה את היצע הטיסות הקטן מלכתחילה • ישראלים שהזמינו כרטיסי טיסה לאמסטרדם בחברה, קיבלו הבוקר הודעות ביטול

אמסטרדם / צילום: Shutterstock
אמסטרדם / צילום: Shutterstock

ישראלים רבים קיבלו הבוקר (ד') הודעה על ביטול הטיסה שקבעו בחברת התעופה טראנסאוויה, בקו תל אביב-אמסטרדם. חברת טראנסאוויה היא חברת לואו קוסט המשתייכת לקבוצת־הבת אייר פראנס KLM. מאז פרוץ המלחמה, החברה לא החזירה את הפעילות בקו תל אביב-אמסטרדם, אך החזירה בפברואר את הפעילות בקו תל אביב-פריז. כזכור, בינואר החברה הביעה נכונות לשוב לפעילות בישראל, ומאז נמכרו הכרטיסים לחודשי הקיץ אשר בוטלו כעת.

טורקיה וצרפת בחוץ: הישראלים לא רוצים לטוס ליעדים עוינים
"חברות התעופה לא לוקחות סיכון": השפעות המלחמה על המזרח התיכון

גם חברת KLM חידשה את הטיסות בקו תל אביב אמסטרדם בחודש אפריל האחרון, ולאחר תקופת פעילות קצרה הודיעה על הפסקת הטיסות בקו זה בחודשי הקיץ יולי ואוגוסט. לפי הודעת החברה, ההחלטה התקבלה "בשל שיקולים מסחריים".

כיום בין החברות שמפעילות טיסות לאמסטרדם נמנות אל על, ארקיע, כאשר אל על מפעילה את כמות הטיסות הגדולה ביותר, חלקן באמצעות הסכם קוד שייר עם SAS ואירו מקסיקו. מבדיקת גלובס עולה כי בקיץ הקרוב נשארו כרטיסים בעיקר לטיסות אל על בקו זה.

על-פי מנוע החיפוש "גוגל טיסות", מחיר טיסה בסיסי לאמסטרדם לחודש יולי הקרוב יחל-857 דולר הלוך ושוב, ולחודש אוגוסט יחל מ-606 דולר הלוך ושוב (עבור נסיעה של 4 ימים סך-הכול).