סנונית ראשונה והפוכה למה שהורגלנו עד כה: חברת אסם-נסטלה הודיעה לקמעונאים על הוזלה של מספר מוצרים. מדובר בהורדת מחירים בשיעור של כ-8%-15% לכמה ממוצרי דגני הבוקר. ההזולה תיכנס לתוקף ב-1 באוגוסט. מהחברה נמסר כי "אסם-נסטלה עדכנה היום את הקמעונאים כי היא מורידה את מחיר המחירון מספר מוצרים בדגני הבוקר על מנת להנגיש אותם לצרכנים לאורך כל ימות השנה ולא רק בתקופת מבצעים".
● מדד המותגים | הניצחון של אסם, ההובלה של שטראוס: אלה מותגי המזון המועדפים
אסם-נסטלה הודיעה השנה על שתי העלאות מחיר: הראשונה התרחשה בינואר, במסגרתה בוצעו התייקרויות במגוון מוצרים בשיעור של 9%, ביניהם טבעול, סלטי צבר, אטריות למרק וחטיפי שוקולד. בחודש מאי הודיעה החברה על העלאת מחירים נוספת שנכנסה לתוקף בתחילת החודש הנוכחי, בשיעור של כ-2.2%. בין המוצרים שהתייקרו ניתן למנות את חטיף הבמבה, פתיתים, קפה, טסטרס צ'ויס, ויטמינצ'יק, עוגות הבית ותבשילים מוכנים בסגנון מנה חמה.
כעת נצטרך לראות אם המגמה במסגרתה ברגע שחברה מודיעה על העלאות מחירים וגוררת אחריה גלי התייקרויות מחברות אחרות, תעבוד גם הפוך, במקרה שבו חברה מודיעה על הורדת מחירים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.