ראובני-פרידן מקימים סוכנות פרסום שתתמחה בנדל"ן

הסוכנות החדשה של ראובני-פרידן תיקרא roof, והמהלך נעשה בשותפות עם חיה נחום, מייסדת "המטבחון" • רשת הסופרמרקטים יוחננוף משקיעה 20 מיליון שקל בסניף חדש ומתכננת לפתוח עוד כ-20 נוספים ברחבי הארץ • אירועים ומינויים

ניב חורש וחיה נחום / צילום: אייל נבו
ניב חורש וחיה נחום / צילום: אייל נבו

1פרסום

מאמינים בשוק הנדל"ן: קבוצת הפרסום ראובני-פרידן, בהובלת ניב חורש וזיו קורן, חתמה על שותפות עם חיה נחום ("המטבחון"), להקמת roof - סוכנות פרסום המתמחה בעולמות הנדל"ן, שנחום תעמוד בראשה כמנכ"לית.

אירועים ומינויים | "נביא את תרבות הצריכה של אילת לכל הארץ": המהלך המפתיע של קניוני עופר
אירועים ומינויים | התחרות בשוק מותגי היוקרה מתחממת
אירועים ומינויים | משקפי המציאות המדומה שנועדו לסייע למילואימניקים

נחום, 55, הקימה את משרד הפרסום "המטבחון" לפני כ-20 שנה, ומאז עבדה עם עשרות חברות נדל"ן - בהן אמריקה ישראל, סלע בינוי, קרסו נדל"ן, אפריקה ישראל מגורים, קנדה ישראל ובוני התיכון.

לדבריה, "הרבה חברות נדל"ן נמנעו לאורך השנים מעבודה עם משרדי הפרסום הגדולים, מחשש שהם יהיו זנב לאריות. השילוב של שני הגופים מסיר את החשש הזה ומאפשר ללקוחותינו ליהנות משני העולמות".

קבוצת ראובני-פרידן כוללת את משרד הפרסום השלישי בגודלו בישראל, סוכנות הדיגיטל ארלו, חברת המדיה מרקורי, סוכנות GoodVertising לפרסום חברתי וחברת Elevator לייעוץ אסטרטגי.

לדברי חורש, "אנחנו מכירים היטב את תחום הנדל"ן דרך פרויקטים שפרסמנו, וגם באמצעות לקוחות כמו מזרחי טפחות משכנתאות ויד2 נדל"ן, אבל אנחנו מאמינים שכדי להיות הכי טובים בתחום כלשהו, צריך להיות מומחים בו. לכן בחרנו שותפה מנוסה ומקצועית כמו חיה נחום.

"אני מעורב באופן אישי בהקמת roof והצמחתה, והשאיפה היא להוביל את תחום פרסום הנדל"ן בישראל באיכות האסטרטגיה והקריאייטיב, בחדשנות הדיגיטלית וכמובן באפקטיביות ובתוצאות".

2ישראל מתגייסת

החברות yes ופלאפון, שמאמצות את עמותת בית חטיבת גבעתי, העניקו מלגות לימודים שנתיות ל-12 חיילי החטיבה הסגולה (מתוכם שלושה שנפצעו בקרבות בעזה).

אירוע הענקת המלגות נערך בבית קרן הישג בתל אביב, בהשתתפות המנכ"ל אילן סיגל, רמ"ט חטיבת גבעתי אל"מ (במיל') אלי ג'ינו, אלוף (במיל') יום טוב סמיה והפרזנטור של פלאפון יהודה לוי.

בסך-הכול תרמו שתי החברות מאות אלפי שקלים במהלך המלחמה.

חטיבת גבעתי / צילום: יוני ספיר
 חטיבת גבעתי / צילום: יוני ספיר

3צילום

בחודש האחרון ערכה רשות מקרקעי ישראל תחרות צילומי שקיעות בנופי הארץ, שבה לקחו חלק כ-200 צלמים ישראלים. בסופו של דבר בחרו השופטים, הצלמים אילן שחם וכפיר ולר, בתמונתו של אליאב אלוני, בנימוק שעולה ממנו "סיפור של אהבה, בתיעוד אותנטי שמשלב סימטריות, סילואט ורגע של אינטימיות".

צילומי שקיעות בנופי הארץ / צילום: אליאב אלוני
 צילומי שקיעות בנופי הארץ / צילום: אליאב אלוני

בשנים האחרונות פיתחה וטיפחה רשות מקרקעי ישראל, באמצעות הקרן לשמירה על שטחים פתוחים, כ-1000 אתרי טבע ברחבי ישראל בהיקף של כמיליארד שקל.

4קמעונאות

רשת הסופרמרקטים יוחננוף, הכוללת כ-45 סניפים, השיקה סניף חדש בבית שאן בגודל של כ-1,000 מ"ר, בהשקעה של כ-20 מיליון שקל - וזאת כחלק מתוכנית כוללת לפתיחת 18 סניפים חדשים.

לדברי המנכ"ל והבעלים איתן יוחננוף, הסניפים הבאים ייפתחו בתחילת 2025 בגדרה ובשדרות.

רשת הסופרמרקטים יוחננוף / צילום: ישראל כהן
 רשת הסופרמרקטים יוחננוף / צילום: ישראל כהן

5מינויים חדשים

רון ליטני, 42, מונה לסמנכ"ל קריאייטיב במשרד פרסום גיתם BBDO, ויכהן בתפקיד לצד איה בכור קוחניצקי, שהצטרפה לגיתם לפני שנתיים וחצי. קודם לכן שימש ליטני כמנהל קריאייטיב בראובני-פרידן, ובארבע השנים האחרונות כיהן כמנהל קריאייטיב בגיתם. לדברי ליאור טנר, מנכ"ל גיתם BBDO, "רון הוא איש קריאייטיב מצוין בעל יכולות גבוהות ורקורד מרשים. המינוי שלו טבעי מאוד, והוא עדות לכוחה של צמיחה מבפנים. אנחנו גאים לראות את ההתפתחות המקצועית שלו, ובטוחים שימשיך להוביל את הקריאייטיב שלנו לפסגות חדשות".

רון ליטני / צילום: יח''צ גיתם
 רון ליטני / צילום: יח''צ גיתם

יועצי התקשורת יניב לביא ואתי אפללו מקימים את "סטמפה", משרד אסטרטגיה תקשורתית, יחסי ציבור וניהול משברים. לשניים יש שנות ניסיון רבות בתחומי העיתונות וייעוץ התקשורת האסטרטגי, והם יתמקדו בייעוץ תקשורתי עסקי לגופי טכנולוגיה, נדל"ן, משפט, תדמית בכירים, ניהול משברים והגנת מוניטין, פיננסים, קריפטו ושוק ההון.

יניב לביא, מנכ''ל סטמפה
 יניב לביא, מנכ''ל סטמפה

אתי אפללו, מנכ''לית סטמפה
 אתי אפללו, מנכ''לית סטמפה

לדבריהם, "הקמנו את המשרד לאחר שנים רבות בהן ליווינו חברות עסקיות, מנהלים בכירים במשק וארגונים מובילים בתחומם - בישראל ובעולם, בשגרה ובמשבר, כשרק חדרו לשוק חדש או כשנחשבו לוותיקים ומובילים בו. התקשורת, החופשית והשיווקית, היא שחקנית משמעותית מאוד בעיצוב תדמיתם של חברות וארגונים. בזמנים בהם סף הגירוי התקשורתי גבוה, אנו יודעים לספר את סיפור הלקוחות שלנו".

מספר היום

19.6%
רייטינג "המרוץ למיליון" בקשת 12, נתון השירא של העונה בהנחייתו של יהודה לוי

* לפי נתוני ועדת המידרוג