שתי חברות משמעותיות מגבירות את תדירות הטיסות לישראל, והחברה שמודיעה רשמית על חזרה

קבוצת לופטהנזה חזרה לפעול בישראל לאחר עצירה של חודש, וכעת היא מביעה אמון נוסף בענף התעופה המקומי • וירג'ין אטלנטיק מודיעה רשמית כי תחזור בסוף החודש • ופליי דובאי מגבירה את תדירות הטיסות ובכך מסייעת גם לטסים מזרחה

קבוצת לופטהנזה מבשרת על הרחבת הטיסות לישראל / צילום: יח''צ לופטהנזה
קבוצת לופטהנזה מבשרת על הרחבת הטיסות לישראל / צילום: יח''צ לופטהנזה

קבוצת לופטהנזה, קבוצת התעופה הגדולה בעולם הכוללת את חברות התעופה לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס, סוויס, בראסלס איירליינס ויורוווינגס, מבשרת על הרחבת הטיסות לישראל. חברת אוסטריאן איירליינס תוסיף טיסת לילה לתל אביב החל מהיום (ה'), וחברת התעופה לופטהנזה תחדש את טיסת הלילה ב-16 בספטמבר.

חברות התעופה חוזרות לארץ, אבל בענף סקפטים: "אין בשורה באשר למחירים" 
אחרי שנה: חברת התעופה הבריטית שצפויה לחזור - אבל עם כוכבית 

מהחברה נמסר כי החל מ-30 בספטמבר יאושרו לינות בתל אביב לכל צוותי חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה, בהנחה שהמצב הביטחוני יישאר יציב או ישתפר. מאז חידוש הטיסות ב-8 בינואר, קבוצת לופטהנזה הרחיבה את לוח טיסותיה צעד אחר צעד. 58 טיסות שבועיות פעלו בנתב"ג טרם השעיית הטיסות ב-1 באוגוסט.

חברת התעופה פליי דובאי תרחיב את פעילותה בישראל בימים הקרובים ותוסיף עוד טיסה יומית, שתתווסף לשבע הטיסות שהחברה מפעילה היום. החל מ-20 בספטמבר החברה תפעיל בסך-הכול שמונה טיסות יומיות.

גם חברת התעופה הבריטית וירג'ין אטלנטיק הודיעה היום רשמית על חידוש לוח הטיסות לישראל מלונדון החל מ-25 בספטמבר. הטיסה הראשונה תצא מלונדון הית'רו ותנחת בישראל ב-26 בספטמבר בשעה 6:00 בבוקר. החברה תפעיל טיסה יומית לישראל, 7 ימים בשבוע, במטוסים רחבי-גוף עם 3 מחלקות שירות, תיירים, פרימיום ואפר-קלאס (מחלקת עסקים עם מושבי מיטה).

הטיסות מלונדון לתל אביב יבצעו עצירה של כ-90 דקות בלרנקה לטובת החלפת הצוותים לפחות עד סוף חודש נובמבר. הטיסות מתל אביב ללונדון יופעלו כטיסות ישירות.

ישנן לא מעט חברות שעדיין לא שבו לפעילות בישראל

חזרתן של חברות אלה היא בשורה משמעותית לטסים, היות שהן מציעות טיסות המשך בזמנים נוחים ובמחירים אטרקטיביים לארה"ב, למזרח וליעדים נוספים. קבוצת לופטהנזה חברה בברית התעופה הגדולה ביותר בעולם, סטאר אלייאנס, בה חברה גם חברת התעופה האמריקאית יונייטד איירליינס, ובכך היא מאפשרת חלופה עבור הטסים לארה"ב.

כמו כן, חזרתה של וירג'ין אטלנטיק מאפשרת קישוריות דומה, כיוון שהיא חולקת הסכם קוד שייר עם אל על, וחברה בברית התעופה SKY TEAM יחד עם חברות נוספות מהן ניתן להגיע למאות יעדים ברחבי העולם.

תוספת הטיסות של פליי דובאי תסייע גם לטסים לאיחוד האמירויות וגם עבור הטסים למזרח דרך שדה התעופה בדובאי, שנחשב לאחד מההאבים המקושרים ביותר בעולם.

נזכיר כי על אף הגדלת היצע הטיסות, ישנן לא מעט חברות תעופה שעדיין לא שבו לפעילות בישראל, בהן יונייטד איירליינס, דלתא איירליינס, ריינאייר ואיזי ג'ט; וכי היקף חברות התעופה הפועלות בנתב"ג עדיין נמוך משמעותית מזה שראינו בתקופה המקבילה אשתקד, לפני שפרצה מלחמת "חרבות ברזל".