כנס השירות של ישראל נערך השנה לראשונה על־ידי גלובס, בשיתוף מזרחי טפחות, במטרה לשים במרכז את המגמות ואת המחקרים העדכניים בתחום ולכוון זרקור על הארגונים שהפכו את נושא השירות ללקוח לערך מרכזי בתפיסה ובהתנהלות שלהם.
● כנס השירות של ישראל | פרופ' רוני גמזו: "שירות מתחיל מהמנהל, וזה זהה באיכילוב ובמגדל"
● כנס השירות של ישראל | אליה יוספיאן, ממייסדי וולט בישראל: "הלקוחות באים בשביל השירות, לא בשביל סופר או פיצה"
● כנס השירות של ישראל | שר הפנים משה ארבל: "אין דיפ-סטייט במדינה"
על במת הכנס, שנערך בסטוקו בתל אביב, הוצגו הכלים המתקדמים העומדים כיום בפני ארגונים כדי לשכלל את פעילותם בתחום, לצד התייחסות למגמות העולמיות ולדוגמאות פרקטיות.
בסיום הכנס נחשפו תוצאות סקר ראשון מסוגו שהוקדש לתפיסות הצרכניות לגבי שירות ודירג חברות וארגונים בשש קטגוריות. הזוכים קיבלו תעודות הוקרה ממו"ל גלובס אלונה בר און וממנכ"ל בנק מזרחי טפחות משה לארי.
לבאי הכנס חולק יין של יקב ליבנה ממושב שדה משה שבשפלת יהודה וזרי פרחים שנארזו במשק בן צבי ממושב נתיב העשרה שבעוטף עזה.

עטרת שרבטוב ואלי ברינר, אושר עד / צילום: יוסי כהן

בטי אבנר וניר הורוביץ, טרמינל X / צילום: כדיה לוי

שיר כהן וסיגל דדון, קופ''ח מכבי / צילום: כדיה לוי

נרקיס פרידלר מ־KSP ומשה לארי / צילום: כדיה לוי

אלונה בר און וזיו רוזן מ־BUYME / צילום: כדיה לוי

רונן פרץ, מנכ''ל משרד הפנים / צילום: יוסי כהן

כנרת ראובנוב, פלאפון / צילום: כדיה לוי

קינן ממן, מנכ''ל קשת טעמים / צילום: כדיה לוי

פרופ' רוני גמזו, יו''ר מגדל / צילום: כדיה לוי

אבנר שטראוס, שטראוס אסטרטגיה / צילום: כדיה לוי
*** גילוי מלא: הכנס נערך בשיתוף בנק מזרחי טפחות ובחסות וולט, בזק וכאל
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.