אקירוב לאחר הבוררות בממילא י-ם: הכסף לא חשוב - מה שחשוב זה להתחיל בבניית הפרויקט

לדבריו, אלרוב השקיעה 200 מיליון ש' וכדי לסיים את הפרויקט תשקיע 600-500 מיליון ש' נוספים

פחות חשוב לנו לגבות את הכסף מקרתא, מה שחשוב לנו זה להתחיל לבנות את הפרויקט. כך אמר היום (ה') בעלי חברת אלרוב, אלפרד אקירוב, לאחר פסק הבוררות בעניין פרויקט ממילא. "מה שחשוב לי הוא העיקרון שניצחנו בבוררות, ופחות חשוב לי הכסף", אמר. לדבריו, "אני לא מוותר על הכסף אבל זה לא בסדר העדפות הראשון שלנו. בכל מקרה הטלנו עיקולים על נכסי קרתא".

לדבריו, אלרוב השקיעה עד היום 200 מיליון שקל בפרויקט ממילא, וכדי לסיים אותו צפויה להשקיע 600-500 מיליון שקל נוספים. "כולם הפסידו מההתנהלות של קרתא, אך המפסידה העיקרית היא עיריית ירושלים שמפסידה זו השנה השביעית ברציפות 10 מיליון שקל מארנונה", אמר. בנוסף ציין , כי ירושלים מפסידה 700 מקומות עבודה שהפרויקט ייצר בתחום המסחר, התחזוקה.

אלרוב פועלת, לדבריו, מזה מספר חודשים לקבלת היתרי הבנייה, וככל הנראה נקבל את האישורים בטווח של ימים עד שבועות. לכל המאוחר עד פסח נתחיל לבנות, קבע.

אקירוב דחה את השמועות לפיהן אלרוב בוחנת למכור את המתחם. "אנחנו לא מוכרים, אני בספק אם יש חברה שיכולה לרכוש פרויקט בסדר גודל כזה", אמר.

לפני שבוע זכתה אלרוב בהחלטת ביניים בבוררות מול קרתא על נזקיה בפרויקט ממילא שבלב ירושלים. הבורר קבע, כי על קרתא לשלם לאלרוב פיצוי של 75 מיליון שקל. </BODY