תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

"פרויקט שהוא חלון הראווה של החברה"

ברחוב בארי פינת ויצמן בסמוך לכיכר המדינה בתל אביב, תקים קבוצת "קן התור" פרויקט התחדשות עירונית בוטיקי • אירוע ההריסה נערך לאחרונה, בהשתתפות הדיירים ואנשי החברה • "מאחורי האקסלים ויציקות הבטון והרווח היזמי, יש אנשים שנולדו כאן, התחתנו כאן, הביאו ילדים כאן. ממש כיף ומרגש לקחת חלק בעשייה הזאת"

הכתבה בשיתוף קן התור

אחד הרגעים היותר משמעותיים בתהליך הארוך של התחדשות העירונית מסוג תמ"א 38/2 ופינוי בינוי - הוא הריסת הבניין הישן לטובת הקמתו של בניין חדש ומשודרג עבור הדיירים ורוכשים נוספים. גם אצל הדיירים וגם אצל היזם מסמן הרגע הזה - בנופח הפיזי שבו ובעובדה כי אין דרך חזרה ממנו - קו בין הישן לחדש לקראת העתיד לבוא.

משום כך, לא אחת בוחרים היזמים לציין את המועד המדובר באירוע הריסה בו נוטלים חלק הדיירים לצד אנשי החברה. אחד שכזה קיימה לא מכבר קבוצת "קן התור הנדסה ובניין בע"מ" לציון הריסת הבניין ברחוב בארי 32 פינת רחוב ויצמן בת"א, לקראת הקמת פרויקט בוטיקי יוקרתי במקומו, שיאכלס 25 דירות חדשות נוסף על 11 הדירות הקיימות.

"אני גאה ומתרגש להיות ברגע הזה. זאת זכות גדולה. אתם יודעים, מאחורי האקסלים ויציקות הבטון והרווח היזמי, יש אנשים שנולדו כאן, התחתנו כאן, הביאו ילדים. לכן כיף ומרגש לקחת חלק בעשייה הזאת", אמר תמיר חפץ, מנכ"ל חטיבת התחדשות עירונית, קן תור, באירוע ההריסה.

בית - עבור כל אחד מאיתנו - הוא גם מקום של זיכרונות ומובן שבאירוע שכזה הם צפים ועולים אצל הדיירים שהבניין שימש להם קורת גג אי-אלו שנים. כך למשל שוקי אקרמן, שמספר: "הגעתי לפה בגיל שש וחצי כשבכל האזור היו פרדסים, נחשים והיה פחד לעבור פה כשהשמש החלה לשקוע". הדירה עצמה, הוא מוסיף, נרכש על ידי הוריו ב-1955.

הדיירים גם זכו לליווי צמוד מהחברה לאורך הדרך, מציינת אודליה פיינשטיין, מנהלת קשרי הדיירים בקן התור, לדבריה: "אנחנו מנסים לתת את המעטפת הכוללת, גם מבחינה אדריכלית וגם בכלל אם עולות שאלות. אנחנו פה כדי להבהיר לדיירים לקראת מה הם הולכים - לחדד להם את הנושאים התכנוניים. כמו כן, אנו מעמידים לרשותם שירותי עיצוב, ומסייעים להם בכל הנושא של מעבר הדירה".

הפרויקט עצמו ממוקם, כאמור, בצפון הישן של תל אביב, בסמוך לכיכר המדינה. הדיירים יקבלו בתמורה לזכויות הבנייה דירות יותר גדולות בטוחות עם ממ״ד ומרפסת ומפרט טכני עשיר. הבנייה תעשה על פי התקנים המחמירים ביותר בענף הבנייה, לצד עיצוב מתקדם וגמר ברמה גבוהה, מדגישים בחברה.

יואב קן התור, הבעלים והמייסד של חברת קן התור, מסכם ואומר: "כשהביאו אליי את הפרויקט הזה, אמרתי 'וואו'... והנחיתי את האדריכל לא לחסוך, אלא לעצב פרויקט שיהיה אייקון תל אביבי של ממש; המיקום של ויצמן פינת בארי - הוא חלון ראווה של החברה ואני מקווה וגם בטוח שבהמשך אנחנו נבנה בהתאם - זה יהיה בניין שנוכל להתגאות בו לכל אורך הדורות".

לפרטים על חברת קן התור ופרויקטים נוספים הקליקו>>

צרו איתנו קשר *5988