תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

"שיעור צמיחת ה-AI ופוטנציאל הגידול שלו הם עצומים – נדרשות עבורו טכנולוגיות מתקדמות וחזקות"

על מנת לעמוד בחזית GenAI, ב-Dell משתפים פעולה עם NVIDIA ומיקרוסופט ליצירת מגוון פתרונות להטעמת AI בארגונים והאצת השימוש בו

צילום: ינאי רובחה
צילום: ינאי רובחה

הכתבה בשיתוף עם DELL

"ה-AI נכנס לעולמנו בסערה והביא איתו יכולות כמעט בדיונית שלא מפסיקות להפתיע באפשרויות טכנולוגיות שלא נראו עד היום בכל תחומי החיים", כך אומר ליאור פוני, מנכ"ל חברת Dell Technologies.

Dell לדבריו נמצאת בקדמת הבמה של הטמעה, אימוץ ופיתוח טכנולוגית AI לטובת פתרונות ושירותים ללקוחותיה. היכולת של טכנולוגיית ה-AI מובילה לשיפור איכות החיים של אנשים ותוביל למהפכה בשיפור פרודוקטיביות העבודה של הארגונים.

על פי פוני, Dell רואה חשיבות עצומה בהיותה ה-Enablers של הכנסת טכנולוגיות לארגונים בכלל וביכולתה להאיץ הטמעה של הבינה המלאכותית בפרט . מדובר בנדבך נוסף בפורטפוליו השירותים והפתרונות שלה מקצה לקצה, בהתבסס כמובן על שיתוף פעולה עם רשת השותפים הרחבה והאיכותית שלה, ובה, בין היתר, שותפותיה הוותיקות NVIDIA ומיקרוסופט.

שיתוף הפעולה עם חברת NVIDIA נועד בין השאר להאיץ את תהליך הטמעת ה-AI בארגונים בעזרת סל פתרונות ייחודי. Dell AI Factory with NVIDIA למשל, אמון לספק פתרונות מקצה לקצה ולסייע בהטמעת GenAI בארגונים כך שיוכלו להפיק את המרב מהנתונים שלהם.

ה-Dell AI Factory with NVIDIA הוא פתרון הקצה לקצה הראשון והיחיד בתעשייה המשלב את יכולות המחשוב, האחסון, הקצה, התוכנה והשירותים של Dell עם תשתית AI וחבילת התוכנה המתקדמת NVIDIA AI Enterprise. השילוב בין שתי החברות מציע פתרון חלק להפיכת נתונים לתובנות ותוצאות יקרות ערך. סל הפתרונות תומך במגוון רחב של מקרי שימוש ויישומי AI לאורך כל מחזור החיים של GenAI, מיצירת מודל ו-Fine-Tuning המאפשר להתאים את מודל זה לצרכים הספציפיים, ועד להגדלה והסקת מסקנות.

ליאור פוני, מנכ''ל Dell Technologies ישראל / צילום: אוהד רומנו
 ליאור פוני, מנכ''ל Dell Technologies ישראל / צילום: אוהד רומנו

שרתי ה-PowerEdge XE9680 של Dell נבחרו למשימה התובענית והם תומכים בדגמי NVIDIA GPU, כולל ה-NVIDIA HGX B200 Tensor Core GPU, שצפוי להציע עד פי 15 ביצועי הסקת AI בעלות כוללת נמוכה יותר וב-NVIDIA HGX B100 ו-NVIDIA HGX H200 Tensor Core GPUs.

לשפר חוויית משתמש ולהגדיל פרודוקטיביות

שיתוף הפעולה עם מיקרוסופט הוליד את המחשבים החדשים של DELL הנקראים Copilot + PC, ומציעים חוויית AI מתקדמת שמשנה את האופן שבו אנו עובדים, אומרים בחברה. הם כוללים את Windows 11 Pro ומאפשרים למשתמשים ליהנות מיכולות AI מובנות ומתקדמות.

במחשבים הכוללים Windows 11 Pro ישנם מספר כלים מובנים של בינה מלאכותית שמטרתם לשפר את חוויית המשתמש ולהגביר את הפרודוקטיביות. אחד הכלים המרכזיים הוא Copilot - שמאפשר חוויית עבודה מתקדמת ויעילה יותר, מציינים ב-Dell. בנוסף, המחשבים מציעים ביצועים משופרים עם מעבדים חזקים יותר ותמיכה ב-NPU (יחידת עיבוד נוירונית) עם יותר מ-40 TOPS, מה שמאפשר חוויית AI מתקדמת יותר.

Windows 11 Pro מציע גם רמת אבטחה גבוהה יותר בעזרת Windows Defender SmartScreen, המספק הגנה משופרת מפני דיוג ואיומים אחרים באמצעות ניתוח מבוסס בינה מלאכותית. כמו כן, ישנן עלויות רישוי מופחתות והמלצות מבוססות בינה מלאכותית בסייר הקבצים ובתפריט 'התחל', מה שמבטיח תמיכה מלאה וחוויית משתמש משופרת.

תוצר נוסף של שיתוף הפעולה הוא Dell Integrated System עבור Microsoft Azure Stack HCI - מערכת ייעודית שתוכננה במטרה לפשט ולייעל את סביבת Azure Multi-cloud באמצעות תשתית אינטגרטיבית מהונדסת במלואה.

ב-Dell מסבירים כי בזכות המערכת המדוברת, נהנים הלקוחות מביצועים משופרים, חסכון בזמן עבודה, ניהול פשוט בכלים מוכרים מבית Microsoft, יעילות עלות וצמצום דרמטי של שלבים ידניים (82%), וכן מיכולות היברידיות ומולטי-קלאוד למיקומי קצה, ניידות חלקה של עומסי עבודה קריטיים, אבטחה ותאימות עם Dell Azure Stack HCI ועוד.

בנוסף, ה-Azure Stack HCI מבית Dell Technologies היא המערכת היחידה שממנפת את ה-Dell OpenManage Integration עבור Windows Admin Center במטרה 'לתזמר' ניהול מחזור חיים מקצה לקצה, ולאפשר האצה משמעותית בהשלמת משימות מורכבות.

שרתי ה-PowerEdge עם Microsoft Windows Server המותקן מראש יכולים לצמצם את זמן הפריסה ולהפחית עלויות. הדבר מאפשר להתחיל להשתמש בתכונות האבטחה העדכניות ביותר ב-Windows Server. בנוסף ל-Microsoft Windows Server יתרונות אחרים, כמו פחות שלבי פריסה, שיכולים לעזור להפחית את עלויות הרישוי ולספק זמן מהיר יותר להשקעה.

בונים את מחשב העל המהיר בארץ

שילוב נוסף בין Dell ו-NVIDIA ניתן לראות בהקמת מחשב העל המהיר ביותר בישראל Israel-1 שהוקם לפיתוח טכנולוגיות בינה מלאכותית. כאשר תושלם בנייתו, Israel-1 צפוי לכלול 256 מערכות HGX H100 מבית Dell Technologies, הכוללות 2,048 מעבדים גרפיים מסוג NVIDIA H100 80GB.

בתוך כך מציין פוני כי "לפי סקר אותו קיימה Dell רק 33% מהנשאלים יכולים כיום להפוך את הנתונים שלהם לתובנות בזמן אמת וכי 58% מהארגונים בעולם כבר החלו ליישם יכולות GenAI. מדובר במספר בלתי נתפס יחסית לטכנולוגיה שנכנסה לעולמנו רק לא מזמן, אבל שיעור הצמיחה הצפוי ופוטנציאל הגידול הוא עצום. העולם נמצא רק בתחילת 'הדיסרפטיב' שלו ועבור זה נדרשות הטכנולוגיות המתקדמות והחזקות ביותר".

בינה מלאכותית תסייע גם בהגנת סייבר

נושא חשוב אשר על הארגונים והעסקים לשים לב אליו הוא ההגנה על סביבות IT. למרות שהיא יכולה להיות כלי רב עוצמה למטרת אטבחה והגנה, ה-GenAI גם מציבה אתגרים חדשים לעסקים ולארגונים. זאת מאחר ופושעי סייבר משתמשים בטכנולוגיה החדישה כדי לייצר כלי התקפה חדשים. המשוואה פשוטה - ככל שה-GenAI תמשיך להתפתח, כך גם תגבר ההשפעה שלה הן על אבטחת הסייבר והן על פשעי הסייבר. כך גם על פי דוח הגנת הדאטה הגלובלי שערכה Dell, כאשר 52% ממנהלי ה-IT העידו כי ה-GenAI יספק יתרון בהגנה מפני התקפות סייבר על הארגון שלהם.

על פי אותו הדוח ה-AI בשוק אבטחת הסייבר העולמי צפוי לגדול ל-60.6 מיליארד דולר עד 2028, ומנהלי אבטחת מידע ו-IT צריכים לפעול במהירות כדי להכניס את GenAI לארסנל אבטחת הסייבר שלהם. הסרת איום מרומז על ידי יישום מודל Zero Trust יכול למנוע מהאקרים לחדור עוד פנימה לרשת העסקית, ויישום מודלים של למידת מכונה בארכיטקטורות כאלו - ישפר את יכולתם לזהות חריגות ואיומים פוטנציאליים בזמן אמת. מודלים של Zero Trust מונעים על ידי GenAI מחזקים את עמדת האבטחה הכוללת של ארגון, ומבטיחים שהרשאות הגישה יותאמו באופן דינמי על סמך הערכות סיכונים בזמן אמת.

"מהפכת ה-AI בעיצומה ובאופן טבעי הלקוחות שלנו מחפשים דרך פשוטה ויעילה לתת מענה לצרכי ה-AI המורכבים שלהם וליישם במהירות פתרונות. אנחנו רואים חשיבות גדולה באיחוד כוחות ויצירת קשרים עם רשת השותפים הרחבה שלנו וביניהן NVIDIA ומיקרוסופט כדי לאפשר להם להשביע את רצון לקוחותיהן וצרכיהם", מסכם פוני.

צרו איתנו קשר *5988