א.ל.מ.

כתבות אחרונות

 

רשת מוצרי החשמל א.ל.מ - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע

חשמל באוויר: אווירת הקניות לפסח מגבירה את הקרבות בשוק החשמל וברשתות השיווק ■ רשת א.ל.מ השקיעה בפרסום השבוע כ-2.1 מיליון שקל ■ שופרסל השקיעה השבוע כ-2 מיליון שקל, ושופרסל דיל - כ-1.5 מיליון

נתי יעקובי 21.03.2010

בזק - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של 1.8 מיליון שקל

במקום השני - המשביר לצרכן עם השקעה של 1.52 מיליון שקל, ואחריה א.ל.מ עם השקעה של 1.39 מיליון שקל

נתי יעקובי 13.12.2009

סקר מובילי השירות ברשתות החשמל: טרקלין חשמל במקום הראשון

זאת בפעם השלישית ברציפות ■ עם זאת, הקרב על השירות בענף רשתות החשמל צמוד, כשא.ל.מ ושקם אלקטריק משיגות ציונים קרובים - וגם מחסני חשמל ובסט ביי אינן מפגרות בהרבה מאחור

אורלי פלג-מזרחי 19.11.2009

השוואת "גלובס" בין רשתות החשמל: שקם אלקטריק הכי יקרה

רשת א.ל.מ מציעה בימים אלה מבצע אטרקטיבי, בו נמכרים רוב המוצרים שנדגמו במחירים הנמוכים ביותר ■ ביג בוקס וטרקלין חשמל במקום טוב באמצע ■ הפערים גדולים ומגיעים ליותר מ-2,500 שקל במחיר מסך טלוויזיה

צחי הופמן 16.09.2009

מגה בול - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-480 אלף דולר

לקראת החגים, גם המשביר לצרכן ושופרסל מפגינות נוכחות בפרסום OFFLINE ■ פרטנר מובילה השבוע את הפרסום ONLINE עם השקעה של כ-76 אלף דולר

נתי יעקובי 13.09.2009

דירוג המותגים השנתי - רשתות חשמל: מחסני חשמל מגדילה את הפער מהמתחרות

מחסני חשמל - שכל הבידול שלה מבוסס על מחיר - מזנקת, וגם שקם אלקטריק וא.ל.מ מתחזקות בשל מדיניות מבצעים ; חוסר בידול בין השחקניות בענף: כמעט 40% לא ידעו להשיב באיזו רשת יעדיפו לקנות מוצר חשמלי

הדס מנור 12.03.2009

סקר מובילי השירות: השירות הטוב ביותר ברשתות החשמל - בטרקלין חשמל

בענף עם תחרות צמודה על המחירים - מגלה סקר מובילי השירות של "גלובס", בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון "שריד", גם תחרות צמודה על השירות ; הרשת הבולטת היא טרקלין חשמל, שלקוחותיה מרוצים מכל סעיף שנבדק

אורלי פלג-מזרחי 06.11.2008

   123   

   נמצאו 39 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 3