חשמל באוויר: אווירת הקניות לפסח מגבירה את הקרבות בשוק החשמל וברשתות השיווק ■ רשת א.ל.מ השקיעה בפרסום השבוע כ-2.1 מיליון שקל ■ שופרסל השקיעה השבוע כ-2 מיליון שקל, ושופרסל דיל - כ-1.5 מיליון
במקום השני - המשביר לצרכן עם השקעה של 1.52 מיליון שקל, ואחריה א.ל.מ עם השקעה של 1.39 מיליון שקל
זאת בפעם השלישית ברציפות ■ עם זאת, הקרב על השירות בענף רשתות החשמל צמוד, כשא.ל.מ ושקם אלקטריק משיגות ציונים קרובים - וגם מחסני חשמל ובסט ביי אינן מפגרות בהרבה מאחור
רשת א.ל.מ מציעה בימים אלה מבצע אטרקטיבי, בו נמכרים רוב המוצרים שנדגמו במחירים הנמוכים ביותר ■ ביג בוקס וטרקלין חשמל במקום טוב באמצע ■ הפערים גדולים ומגיעים ליותר מ-2,500 שקל במחיר מסך טלוויזיה
לקראת החגים, גם המשביר לצרכן ושופרסל מפגינות נוכחות בפרסום OFFLINE ■ פרטנר מובילה השבוע את הפרסום ONLINE עם השקעה של כ-76 אלף דולר
מחסני חשמל - שכל הבידול שלה מבוסס על מחיר - מזנקת, וגם שקם אלקטריק וא.ל.מ מתחזקות בשל מדיניות מבצעים חוסר בידול בין השחקניות בענף: כמעט 40% לא ידעו להשיב באיזו רשת יעדיפו לקנות מוצר חשמלי
בענף עם תחרות צמודה על המחירים - מגלה סקר מובילי השירות של "גלובס", בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון "שריד", גם תחרות צמודה על השירות הרשת הבולטת היא טרקלין חשמל, שלקוחותיה מרוצים מכל סעיף שנבדק
NARS (נארס)אורי להבאירועים ומינוייםמוצרי חשמלמיזוגים ורכישותמיני לייןניהול וקריירהעבודה בימי קורונהקמעונאותשופרסל