השינויים בהרגלי ההאזנה והמעבר לצריכת תכנים דיגיטליים, מגבלת החסויות בטלוויזיה והקשחת תנאי העמלות הורידו מאטרקטיביות המכרז שיקבע מי הזכיין שישווק את זמן הפרסום בתאגיד השידור הציבורי • שבוע לסגירת המכרז, נראה כי רק שתי קבוצות יתמודדו, אחת מהן היא הזכיינית הנוכחית - טרגט ספיריט
למרות התיקונים, המערכת שבחר התאגיד עדיין לא מסוגלת לתת מענה הולם לשיבוץ ולפיקוח על פעילות הפרסום העמוסה בערוצי הרדיו שלו - וזכיינית הפרסום טרגט ספיריט מבקשת לעשות שימוש זמני במערכת של זכיין הפרסום של רשות השידור
מבקשת לערער על החלטת ביהמ"ש המחוזי שלא לפסול את זכייתה של חברת טרגט ספיריט או את המכרז כולו
גורמים בשוק: ההליכים המשפטיים שנוקטת שפ"מ נגד המכרז נועדו להביא לדחיית המכרז, מה שיאפשר את הארכת ההתקשרות עמה ■ גם יבואנית iRobot מתעתדת להתמודד במכרז
חברת הפרסום יוצאת נגד העובדה שתנאי המכרז אינם שוללים מראש השתתפות של מפרסם, דבר העשוי ליצור ניגוד עניינים, ותבקש צו מניעה נגד קיומו במתכונת הנוכחית
בימים האחרונים התקיים מו"מ בין הצדדים, ובסופו הוחלט כי שפ"מ תמשיך לשווק את הפרסום ברשת ד', והרשות הגיעה להסכמים חדשים לגבי חלוקת הרווחים
עקב עימות בין הצדדים - שפ"מ, המשווקת את הפרסום בתחנות קול ישראל, הודיעה כי העבודה עם רשות השידור תופסק ממחר ■ כעת שפ"מ עומדת להיסגר
חברות המדיה ממתינות לפתרון הסכסוך בין רשות השידור לחברה שמוכרת את זמן הפרסום בתחנות הרדיו שלה ■ לאחר ששפ"מ הציבה תנאים חדשים להמשך ההתקשרות, רשות השידור מסמנת שהיא רוצה למכור בעצמה את מלאי הפרסום
הסיבה: החלטת הרשות כי שפ"מ, שמוכרת פרסום לקול ישראל, תפסיק לשווק את רשת ד' דוברת הערבית ■ מדובר באובדן הכנסות של עשרות מיליוני שקלים בשנה
פרחי, שהוא גם בעלי שפ"מ, יישאר בשפ"מ בתפקיד יו"ר פעיל ■ ברקה כיהן בעבר כסמנכ"ל ב"ידיעות אחרונות" ובערוץ 10 והיה ממקימי חברת התוכן הסלולרי לוגיה
ההסכם נחתם לאחר מו"מ ארוך ולאחר שהרשות כבר פרסמה מכרז חדש למציאת זכיין למכירת זמן האוויר בקול ישראל
כפי שנחשף ב"גלובס", לפני מספר שבועות הוחלט ברשות השידור לצאת למכרז חדש ולא להאריך את ההתקשרות עם שפ"מ ■ שפ"מ לביהמ"ש: ההחלטה התקבלה בהליך לא תקין
הוועדה ביקשה מרשות השידור להציג חלופה חדשה: "הכללים אינם נותנים מענה לסוגיית ניגוד העניינים העלולה להיווצר מפתיחת המכרז גם לפרסומאים ולמפרסמים"
לפני שנה הגישה רשות השידור תביעה נגד שפ"מ ב-100 מיליון שקל ■ כעת רוצה הרשות לקבוע כי גם מפרסמים יתמודדו במכרז להחלפת החברה ■ מנכ"ל שפ"מ, אברהם פרחי, עולה להתקפה
טוענת כי שפ"מ, שמוכרת פרסומות עבור תחנות קול ישראל, העניקה למפרסמים הנחות מפליגות בניגוד להסכם ■ שפ"מ: "ספין שנועד להסיט את תשומת-הלב מדו"ח המבקר שיפורסם בקרוב"
לשפ"מ יש סכסוך משפטי מתמשך עם רשות השידור על תשלומים שלא שולמו לה לטענתה
אורי נצראמיר גילתבני מנשהטרגט ספיריטלי-אור אברבךפרסום ברדיוקול ישראלרשות השידורשפ"מתאגיד השידור "כאן"