אופנה

כתבות אחרונות

 
ג'ף בזוס   / צילום: רויטרס

ביום אחרי שאמזון תגיע

המאבק של ראשי הקמעונאות בישראל הוא כמו אצבע בסכר של צונאמי החבילות

שני מוזס 02.03.2018
חנות בגדים / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

מחאה בענף האופנה: "להתייחס למשבר שלנו כמו למשבר בטבע"

ביום רביעי תתקיים הפגנה של העוסקים בענף הטקסטיל ■ כרזות שתלו חנויות סיטונאיות ברחבי ת"א קוראות לשר האוצר כחלון ולממשלה להידרש למשבר בענף ■ "כשעמדו לפטר 1,500 עובדים בטבע, כל המדינה עמדה על הרגליים; ופה בכל יום מפוטרים מאות אנשים"

מיכל רז-חיימוביץ' 01.03.2018
הוניגמן / צילום: תמר מצפי

ענף האופנה יוצא להפגנה: מאות אלפים מצויים בסכנת פיטורים

קריסת הוניגמן היא שהכניסה את הענף למצב הדרוך ולצורך לפעול ■ ספק מוביל בענף: "אנחנו מרגישים שהמדינה חייבת לעשות משהו. הוניגמן היא לא האחרונה שתקרוס, והמפחיד הוא שמבחינתנו הקריסה הזו באה בהפתעה מוחלטת"

מיכל רז-חיימוביץ' 28.02.2018
דוגמנים בתצוגת האופנה של גוצ'י השבוע במילאנו / צילום: רויטרס, Tony Gentile

שוב באופנה: גוצ'י בתקופת גיאות, ומחפשת דרכים לשמור עליה

יצרנית מותגי היוקרה האיטלקית עובדת כדי לשמר את העלייה במכירות שהושגה בניצוחו של המעצב אלסנדרו מיקלה שהגיע אליה לפני שלוש שנים ■ אנליסטים ומשקיעים חוששים היא עלולה להיפגע מחשיפת יתר

וול סטריט ג'ורנל 28.02.2018

בעלי השליטה בדלתא: "אמזון בדרך לפה, והיא תוריד מחירים"

"כולם רוצים לצמוח באונליין, הבעיה היא לוגיסטיקה", אומרים בראיון ל"גלובס" אייזק דבח ויוסי חגג, הפועלים בארה"ב ועובדים בין השאר עם וולמארט ואמזון ■ "יש פה עודף משמעותי של שטחי מסחר. הקניונים המובילים תמיד יהיו טובים, אבל כל מה שבאמצע יהיו בצרות. לא נפתח עוד חנויות בישראל"

שני מוזס 22.02.2018
קמפיין קסטרו/ צילום: שוקה כהן

חברות האופנה יורדות מהמסלול ועוברות לנתיב המהיר

לראשונה זה שנים הפרו חברות האופנה את מסורת השקת קולקציות החורף והקיץ ■ התקציבים, שיכולים להגיע ל-2 מיליון שקל לתצוגה, הועברו בעיקר לדיגיטל ■ הסיבות: המצוקה בענף וקהל היעד שנמצא במובייל

ענת ביין-לובוביץ' ושני מוזס 21.02.2018

גורמים בענף הקניות המקוונות: תקרת הפטור לא צריכה לרדת

ירון בן-אלי, מנכ"ל קבוצת ushops: "סכום של 75 דולר כתקרת הפטור ממע"מ על קניות באינטרנט הוא סכום מיושן ונמוך. זה צריך לעלות ל-500 דולר. לשים אקדח על הרקה של הצרכן שיקנה בכוח בחנויות זו לא הדרך"

מיכל רז-חיימוביץ' 20.02.2018
רביב ברוקמאייר, מנכ"ל גולף / צילום: איל יצהר

ניתוח הנפקת עדיקה: המכירות בצמיחה, הרווחיות עדיין גבולית

מדובר בשווי של עד פי 5 מהשווי בו גולף רכשה את עדיקה ■ חברת האופנה המקוונת מציגה צמיחה מהירה במכירות אבל עדיין מתקשה להרוויח

אביב לוי ושני מוזס 18.02.2018
עדיקה / צילום: ערן סלם

הנפקת עדיקה יוצאת לדרך: תנסה לגייס לפי שווי של כ-200 מ' ש'

לפי נתונים שפרסמה גולף הלילה, הרווח התפעולי התזרימי (EBITDA) של עדיקה הסתכם ב-2017 בכ-12.5-13.5 מיליון שקל

קובי ישעיהו ושני מוזס 16.02.2018
נורדסטרום / צילום: רויטרס

האם רשת האופנה נורדסטרום תצליח לחמוק מגורל המתחרות?

החברה המשפחתית, המחזיקה ב-122 חנויות כלבו באמריקה, מקווה להמציא את עצמה מחדש באמצעות עיצוב מחדש של החנויות, השקעה בסחר מקוון וריענון מתמיד של המותגים ■ אחד מניניו של המייסד: "הדבר הכי גרוע שיכול לקרות הוא להיות ידוע לשמצה בתור הדור שחיסל את החברה"

וול סטריט ג'ורנל 15.02.2018
שוק האופנה / איור : גיל ג'יבלי

שוק האופנה הישראלי מתייבש: כך קרסו 4 רשתות תוך חצי שנה

רשתות האופנה המקומיות נקלעו בחודשים האחרונים לקשיים אדירים, וארבע מהן קרסו ■ המעבר לרכישות אונליין; החורף שלא הגיע; שכר הדירה הגבוה בקניונים; ושכר המינימום שעלה הם רק חלק מהגורמים למשבר ■ מי מהרשתות הישראליות תצוף, ומי תיכחד?

שני מוזס וענת ביין-לובוביץ' 15.02.2018
חנות של ויקטוריה/ס סיקרט / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

נגד הזרם: מייסד ויקטוריה'ס סיקרט פותח עוד ועוד חנויות

לסלי וקסנר, אחד מוותיקי עולם הקמעונאות, מאמין שאנשים משתוקקים לאינטראקציה חברתית, ולכן ממשיך להמר על חנויות פיזיות ואף השקיע כ-70% מההשקעות ההון של החברה בכך ■ אולם המכירות של החברה בירידה, וכך גם המניה שלה

וול סטריט ג'ורנל 15.02.2018
חנות של באלי בציריך / צילום: רויטרס, Arnd Wiegmann

הסינים אוהבים מותגי יוקרה, עכשיו הם רוכשים גם את היצרניות

חברת הטקסטיל הסינית שנדונג רויי גרופ הודיעה על רכישת יצרנית מותג היוקרה השווייצרי באלי

וול סטריט ג'ורנל 12.02.2018
חבילות של חברת אמזון / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

האם מנוע הצמיחה הבא של אמזון יהיה תחום האופנה?

לפי ניתוח של חברת ההשקעות נומורה, מכירות הבגדים של אמזון בארה"ב כבר השתוו למכירות הבגדים בסך 25 מיליארד דולר של וולמארט ו-22 מיליארד דולר של מייסי'ס ■ עם זאת, אמזון בינתיים מצליחה בעיקר במוצרי בסיסיים ופופולרית במיוחד בקרב גברים ששונאים קניות

וול סטריט ג'ורנל 09.01.2018
איוונקה טראמפ/ צילום: רויטרס

איוונקה טראמפ נועלת "במקרה" את נעלי המותג איוונקה טראמפ?

כדי להימנע מניגודי עניינים, בתו של נשיא ארה"ב העבירה את עסקי האופנה שלה לנאמנות, אבל גם כך היא ממשיכה לקדם את מוצריה ולא הפסיקה לרגע ללבוש אותם: בחצי השנה האחרונה כ-70% מהופעותיה ברשתות החברתיות היו כשהיא חמושה במוצרי החברה

וול סטריט ג'ורנל 30.12.2017
How to Tie a Tie  / צילום מסך

קשר מחייב: אפליקציה שתדריך אתכם בעולם העניבות

אפליקציית How to Tie a Tie נועדה לכל מי שמתהדר בעניבה פעם בשנה, ומציעה סרטוני הדרכה ומדריכים מאוירים ליותר מ-20 קשרים פופולריים, מדריך כיצד לבחור את הקשר הנכון - ובונוס של קשרים מיוחדים לצעיפים

עומר רבין, קליפורניה 13.12.2017

   121314151617181920212223242526   

   נמצאו 983 כתבות   |   עמוד 19 מתוך 62