עיריית ת"א הודיעה כי החל מספטמבר תאכוף את חוק האופניים ולצורך כך תכשיר עשרות פקחים עירוניים ■ הקנסות שייחלקו פקחי העירייה נעים בטווח של 100-1,000 שקל ■ הולכי רגל שייתפסו הולכים בנתיב אופניים, ייקנסו ב-500 שקל
כך נמכרים ונוסעים ברחובות ישראל עשרות אלפי אופניים וקורקינטים חשמליים שנהוגים בחלקם ע"י ילדים, במה שהפך בשנתיים האחרונות ל"ג'ונגל תחבורתי" שלא ידעה המדינה מימיה
תשכחו מבובות ומטושים צבעוניים: מציאות מדומה, האינטרנט של הדברים ושלל אפליקציות הן רק חלק מהטכנולוגיות המשולבות בצעצועים החדשים שמפותחים עבור ילדים היום ■ צפו בווידאו
סטארט-אפ בשם Smart Bike חשף לאחרונה מוצר חדש בשם "HEXAGON", שניתן להתקנה על גבי כל זוג אופניים רגילים או חשמליים וכולל שלל פיצ'רים חדשניים שהופכים אותם לחכמים ■ ומה באשר למחיר?
ל-Moke, אופניים חשמליים של חברת Drivestyle Urban, יש מושב רחב במיוחד שמאפשר ישיבה של שלושה אנשים, שילדה מאסיבית מפלדה ועיצוב המזכיר אופנוע ■ מה הפלא שהם הפכו ללהיט בתוך זמן קצר ■ צפו בוידאו
תערוכת הצעצועים הבינלאומית, שהתקיימה השבוע בניו-יורק, משרטטת קווים לדמותו של הילד דור 2.0
חברת סטארטאפ בשם Green Code פיתחה אופניים חדשים בשם Urban GC1 העשויים מחומרים ממוחזרים בלבד, וימכרו במחיר של 400 שקל בלבד
בסקר הדו-שנתי של העירייה נמצאו נתונים מאכזבים על מהפכת התחבורה שמובילה תל-אביב ■ גם כמות הנסיעות בתחבורה ציבורית יורדת, אם כי שיעור ההולכים ברגל לעבודה עולה
גיאוקרטוגרפיה: 27% מהנוסעים באופניים חשמליים הם בנים שגילם פחות מ-16 ■ מדי שנה נרכשים כ-25,750 זוגות חדשים של אופניים, אשר נקנים במחיר ממוצע של 3,070 שקל
הכירו את הגלגל החדש בשוק שניתן להרכבה בקלות כמעט על כל זוג אופניים רגילים ומאפשר להפוך אותם בתוך רגע לאופניים חשמליים לכל דבר
בין 2013 ל-2016 "נצבעו" יותר מ-150 מיליון שקל לתשתיות אופניים ■ ב-30 מיליון שקל בלבד השתמשו, מהם 23 מיליון באזורי ספר ובישובים לא עירוניים שאין בהם מצוקת תחבורה
החלטת הממשלה לחייב אופניים לנוע בכביש האיצה עיריות לנקוט מהלכי הגנה עליהם מפני פגיעה ממכוניות ■ גבעתיים יצאה בקמפיין נועז, בעוד ת"א מטביעה תמרורים במקומות מיותרים
אופני ה-Lopfit עובדים בדיוק כמו אופניים חשמליים רגילים, למעט שינוי משמעותי אחד - במקום לדווש על פדלים, הרוכב מפעיל אותם באמצעות הליכה רגילה
יותר הגיוני והוגן להשתמש בתשתית הקיימת ולהקצות נתיב לכלי רכב קלים
תקני החניה החדשים, שמקטינים עד פי 6 את מספר החניות בבנייני המשרדים, אמנם רלוונטיים רק לבניינים שייבנו בעתיד, אך היזמים והחברות כבר מכוונות עובדים לוותר על הרכב הפרטי, לפחות בדרך לעבודה
גם בירושלים מנסים לאמץ את מודל הכאוס, הרמוניה אנטי-חדשנית שמחזירה לסדרי בראשית
איכילובדו גלגליהרשות הלאומית לבטיחות בדרכיםטיוליםעבודה בימי קורונהעסק ביוםעסקים קטנים ובינונייםקורקינט שיתופיתאונות דרכיםתל אביב