לרגל האירוע תפתח תציע בחודש פברואר שורה של תכנים בחינם עם עונות חדשות של סדרות מבוקשות
מנכ"ל הוט: "בפועל אנחנו מזהים פה נישה של לקוחות, ואנחנו מנפצים את תקרת הזכוכית במחיר של 279 לפני מע"מ ללא עלות התקנה"
הוט ממשיכה בניסיונות להחזיר את מערך שירות הלקוחות לפסים חיוביים: מודיעה על פתיחת מוקד שירות חדש בכפר סבא שבו יועסקו 250 נציגי שירות חדשים ■ אילן צחי: "הוט מתייחסת במלוא הרצינות לשיפור חווית השירות"
ההכנסות ירדו ב-4% ברבעון ל-1.02 מיליארד שקל; נמשכת השחיקה בהכנסות מתחום הסלולר ■ יותר מנויים הצטרפו לטריפל ■ המנכ"ל אילן צחי: "יש ירידה בזמני המענה ללקוח; מדדי השירות ילכו וישתפרו עד סוף 2014"
הוט לא הודיעה לאלפי לקוחות על סיום מבצע - והחליטה להעלות להם מחירים באופן שרירותי ■ הוט בתגובה: "מדובר בהעלאה למבצעים מסוימים המשפיעים על פחות מחצי אחוז מלקוחות החברה. אין כל העלאת מחירים גורפת"
אילן צחי בדיון בכנסת על השירות בהוט: "אין הנחיה לעובדים לשקר; רמת השירות לא מקובלת עליי" ■ נציג משרד התקשורת: "שהוט יקבלו כל חודשיים מיליון ו-2 מיליון ו-3 מיליון שקל קנס" ■ קריאות לקחת להוט את הרישיון
מנויי הכבלים התרגלו לרמת שירות שקשה לשנותה, וכל ניסיון לחנך את השוק עלול לגבות מחיר מאוד כבד ■ בקרוב תהיה אופציה לטלוויזיה גם מצד סלקום, בזמן ש-yes ממשיכה לשווק מוצר איכותי ואמין עם רמת שירות טובה
אילן צחי התראיין ל"תוכנית חיסכון" בערוץ 2 ונאלץ להתמודד עם "ניסוי" שערכו באולפן - 147 לקוחות שממתינים על הקו למענה של נציג שירות, זמן המתנה ארוך, לקוחות שנאלצו להמתין עד שעתיים למענה ועוד ■ הוט: יש שיפור בשירות
החברה חנכה בירושלים מוקד שירות חדש בשיתוף חברת תקשוב ■ מנכ"ל הוט, אילן צחי: "הגדלנו את מערך השירות בהיקף חסר תקדים של כ-25% בחודשים האחרונים; עוד 200 עובדים נוספים יגויסו בקרוב"
אילן צחי: "אנחנו מוכנים להשקה אבל מתלבטים בשאלת העיתוי, וייתכן שנשיק לאחר מכרז התדרים"
אילן צחי מסתער על שוק התקשורת לעסקים, ומסביר איך מעוררים תחרות בשוק שנשלט בעיקר על-ידי בזק ■ "זה מכרה הזהב של בזק, והרגולטור לא מטפל בזה... נדאג למעמד הביניים של השוק העסקי"
הודעת "אין קליטה" במשך 3 ימים, טרטור לקוחות שהתנתקו, טעות המונית בחיוב בסלולר ולקוח שמנסה לפתור בעיות קליטה מאז ינואר - ללא הצלחה ■ הוט בתגובה: "התחלנו מהלכים לשיפור חוויית הלקוח"
הרווח הסתכם ברבעון השני ב-37 מיליון שקל, ההכנסות ירדו קלות ל-1.016 מיליארד שקל ■ הוסיפה 2,000 לקוחות טלוויזיה לעומת הרבעון הקודם, מנויי האינטרנט ללא שינוי, עוד 5,000 מנויי טלפוניה ו-50 אלף לקוחות סלולר
בנוסף הודיע המנכ"ל אילן צחי כי אבנר קריב ימונה לסמנכ"ל הטכנולוגיות והתפעול
החברה תגייס כבר בחודש יולי 200 נציגי שירות לקוחות ■ מנכ"ל הוט, אילן צחי: "שיפור השירות נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו"
תציע לשוק העסקי שתי תוכניות הכול כלול ב-39 שקל בחודש לא כולל מע"מ ■ ללקוחות עסקיים גדולים עם מעל 100 מנויים תוצע תוכנית ב-29 שקל בחודש בלבד
אבי צביאייפקסאמיר לויהנפקהזהבית כהןזניט מדיהחברות מדיהמחירי הפרסוםמינוי בכיריםפרטנר