אילן צחי

כתבות אחרונות

 

הוט חוגגת 10 שנים ל-VOD: תציע תכנים בחינם בפברואר

לרגל האירוע תפתח תציע בחודש פברואר שורה של תכנים בחינם עם עונות חדשות של סדרות מבוקשות

גד פרץ 01.02.2015
אילן צחי / צילום:  תמר מצפי

הוט מגיבה למהלך של גולן: מציעה לעסקים אינטרנט 500 מגה

מנכ"ל הוט: "בפועל אנחנו מזהים פה נישה של לקוחות, ואנחנו מנפצים את תקרת הזכוכית במחיר של 279 לפני מע"מ ללא עלות התקנה"

גד פרץ 20.01.2015

מנכ"ל הוט: "ניתן לראות ירידה של 50% בזמני ההמתנה"

הוט ממשיכה בניסיונות להחזיר את מערך שירות הלקוחות לפסים חיוביים: מודיעה על פתיחת מוקד שירות חדש בכפר סבא שבו יועסקו 250 נציגי שירות חדשים ■ אילן צחי: "הוט מתייחסת במלוא הרצינות לשיפור חווית השירות"

גד פרץ 09.12.2014

הוט איבדה 12 אלף מנויי טלוויזיה; גייסה 43 אלף מנויי סלולר

ההכנסות ירדו ב-4% ברבעון ל-1.02 מיליארד שקל; נמשכת השחיקה בהכנסות מתחום הסלולר ■ יותר מנויים הצטרפו לטריפל ■ המנכ"ל אילן צחי: "יש ירידה בזמני המענה ללקוח; מדדי השירות ילכו וישתפרו עד סוף 2014"

יוסי ניסן 14.11.2014
אילן צחי / צילום:  תמר מצפי
הוט | לפני כולם

השירות גרוע? הוט מעלה את המחירים לאלפי לקוחות

הוט לא הודיעה לאלפי לקוחות על סיום מבצע - והחליטה להעלות להם מחירים באופן שרירותי ■ הוט בתגובה: "מדובר בהעלאה למבצעים מסוימים המשפיעים על פחות מחצי אחוז מלקוחות החברה. אין כל העלאת מחירים גורפת"

גד פרץ 11.11.2014

מנכ"ל הוט: "העליהום נגדנו מעורר זעם לא רלוונטי"

אילן צחי בדיון בכנסת על השירות בהוט: "אין הנחיה לעובדים לשקר; רמת השירות לא מקובלת עליי" ■ נציג משרד התקשורת: "שהוט יקבלו כל חודשיים מיליון ו-2 מיליון ו-3 מיליון שקל קנס" ■ קריאות לקחת להוט את הרישיון

אפרת אהרוני 10.11.2014

בעיית השירות בהוט: נטישת לקוחות המונית - תרחיש אפשרי

מנויי הכבלים התרגלו לרמת שירות שקשה לשנותה, וכל ניסיון לחנך את השוק עלול לגבות מחיר מאוד כבד ■ בקרוב תהיה אופציה לטלוויזיה גם מצד סלקום, בזמן ש-yes ממשיכה לשווק מוצר איכותי ואמין עם רמת שירות טובה

גד פרץ 06.11.2014
מנכ״ל הוט אילן צחי/ צילום: מהוידאו

לא תאמינו מה "תוכנית חיסכון" עוללה למנכ"ל הוט

אילן צחי התראיין ל"תוכנית חיסכון" בערוץ 2 ונאלץ להתמודד עם "ניסוי" שערכו באולפן - 147 לקוחות שממתינים על הקו למענה של נציג שירות, זמן המתנה ארוך, לקוחות שנאלצו להמתין עד שעתיים למענה ועוד ■ הוט: יש שיפור בשירות

אתר חדשות ערוץ 2 06.11.2014

הוט: זמני ההמתנה במוקד השירות צנחו ב-50% באוקטובר

החברה חנכה בירושלים מוקד שירות חדש בשיתוף חברת תקשוב ■ מנכ"ל הוט, אילן צחי: "הגדלנו את מערך השירות בהיקף חסר תקדים של כ-25% בחודשים האחרונים; עוד 200 עובדים נוספים יגויסו בקרוב"

גד פרץ 05.11.2014
אילן צחי / צילום:  תמר מצפי

מנכ"ל הוט: "השקת דור 4 בישראל פגעה בחוויית הגלישה"

אילן צחי: "אנחנו מוכנים להשקה אבל מתלבטים בשאלת העיתוי, וייתכן שנשיק לאחר מכרז התדרים"

גד פרץ 04.11.2014
אילן צחי / צילום:  תמר מצפי

מנכ"ל הוט: ניקח 15% מהשוק העסקי בתוך שנתיים

אילן צחי מסתער על שוק התקשורת לעסקים, ומסביר איך מעוררים תחרות בשוק שנשלט בעיקר על-ידי בזק ■ "זה מכרה הזהב של בזק, והרגולטור לא מטפל בזה... נדאג למעמד הביניים של השוק העסקי"

גד פרץ 27.10.2014
בניין הוט HOT / צלם: מץ 76

השירות בהוט מידרדר - והלקוחות מתוסכלים מתמיד

הודעת "אין קליטה" במשך 3 ימים, טרטור לקוחות שהתנתקו, טעות המונית בחיוב בסלולר ולקוח שמנסה לפתור בעיות קליטה מאז ינואר - ללא הצלחה ■ הוט בתגובה: "התחלנו מהלכים לשיפור חוויית הלקוח"

אפרת אהרוני 16.09.2014

דוחות הוט: שחיקה ברווחיות הסלולר, עלייה במנויי הטריפל

הרווח הסתכם ברבעון השני ב-37 מיליון שקל, ההכנסות ירדו קלות ל-1.016 מיליארד שקל ■ הוסיפה 2,000 לקוחות טלוויזיה לעומת הרבעון הקודם, מנויי האינטרנט ללא שינוי, עוד 5,000 מנויי טלפוניה ו-50 אלף לקוחות סלולר

יוסי ניסן 07.08.2014
אייל קרמר / צילום: סיון פרג'

מינויים בהוט: אייל קרמר מונה לסמנכ"ל השירות של החברה

בנוסף הודיע המנכ"ל אילן צחי כי אבנר קריב ימונה לסמנכ"ל הטכנולוגיות והתפעול

גד פרץ 09.07.2014

הוט מנסה למזער נזקים: מגייסת 450 נציגי שירות כדי להשתפר

החברה תגייס כבר בחודש יולי 200 נציגי שירות לקוחות ■ מנכ"ל הוט, אילן צחי: "שיפור השירות נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו"

גד פרץ ואפרת אהרוני 07.07.2014
הוט מובייל / צילום אייל יצהר

הוט מובייל מסמנת את השוק העסקי כיעד עבור קבוצת הוט

תציע לשוק העסקי שתי תוכניות הכול כלול ב-39 שקל בחודש לא כולל מע"מ ■ ללקוחות עסקיים גדולים עם מעל 100 מנויים תוצע תוכנית ב-29 שקל בחודש בלבד

גד פרץ 17.06.2014

   1234   

   נמצאו 59 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 4