אינטרקוסמא

אינטרקוסמא בע"מ וחברות הבת שלה עוסקות בייצור. יבוא ושיווק בארץ ובחו"ל של מוצרי קוסמטיקה, בישום וטואלטיקה בינלאומיים ומפיתוח עצמי.אינטרקוסמא בע"מ הוקמה בשנת 1963 על ידי ארתור בראון ז"ל ורכשה עם הקמתה את מפעל התרופות שלו שהוקם בשנת 1949. בפברואר 1994 הונפקה החברה בבורסה לניירות ערך בתל אביב. החל משנות השבעים פעל מפעל החברה מאזור התעשייה בעטרות ובשנת 2003 הוקם המפעל החדש באשדוד. במהלך השנים רכשה החברה חברות בתחומה וכן זיכיונות מחברות בינלאומיות. היו"ר טל ברק והמנכ"לים יואל אלדר ומשה סלומון.

כתבות אחרונות

 

חברה על הכוונת: דנשר - חברה ציבורית חדשה יחסית

המיזוג שבוצע לפני כשנה יסייע לחברה הממוזגת להקטין עלויות תפעול ■ דנשר פועלת בשוק תחרותי מאין כמוהו -אך לחברה פוטנציאל לנצל את המיזוג כדי למנף את יתרונותיה התחרותיים

טלי ציפורי 22.06.2011

נדחתה תביעת אינטרקוסמא נגד קונצרן Puig ולילית קוסמטיקה

בתביעה בסך 20 מיליון שקל, שהוגשה ב-2005, טענה אינטרקוסמא כי הנתבעות הפרו את ההתקשרות עמה "בחוסר תום-לב קיצוני ובמטרה לנשלה שלא כדין מתפקידה כמשווקת הבלעדית של מותגי היוקרה של ‏Puig‏"

חן מענית 06.07.2010

דנשר אינטרקוסמא תשווק בישראל את המותג PLAYBOY

תשקיע כחצי מיליון שקל בהשקת סדרת הבישום והטיפוח לגבר של המותג, הפונה בעיקר לצעירים

‎‎שירות גלובס‏ 06.05.2010

האם הנשים הישראליות מאמינות במוצרי קוסמטיקה כחול-לבן?

הישראליות סבורות כי מוצרי הטיפוח הישראליים איכותיים, אך לא תמיד נאמנות להם ■ נשות העולם, לעומת זאת, מצביעות ברגליים - ומוצרי קוסמטיקה כחול-לבן עושים חיל בחו"ל ■ הבשורה: בארץ משלמים פחות על מוצרים אלה

מיכל רז-חיימוביץ' וגליה שפרינג 20.04.2010

דנשר רוכשת את המותגים מרמולייט, פופסטאר, גלילונית ופמילי

תשלם בתמורה לחברת אקסטרא 14 מיליון שקל ■ תחת המותג מרמולייט משווקים מוצרים ללא סוכר, למותג פמילי סדרת מוצרי טואלטיקה, לגלילונית שקיות אוכל ושקיות אשפה, ואילו המותג פופסטאר הוא מותג פופקורן למיקרוגל

אילנית חיות 10.02.2010