מודעות אינסטגרם יכולות למקד קהלים על בסיס גיל, מין, מקום או תחומי עניין וכוללות לינקים המאפשרים הפניה לאתרים, הורדת אפליקציות ובעתיד גם קנייה ישירה
פייסבוק הודיעה על הרחבת האפשרות לפרסם באינסטגרם לכ-30 מדינות ■ קוקה-קולה, בזק, P&G, שטראוס ועדיקה יהיו המפרסמים הראשונים
כוכבת הרשת הפרובוקטיבית חן טל ל"גיק שואו": "אין לי כביכול שום כישרון שמצדיק את היותי מפורסמת" ■ "עוקבים אחריי 125 אלף באינסטגרם ועוד 115 אלף בפייסבוק - מנערים בני 12-13 עד הדוור ואבא של חברה שלי. זה מה שמעניין את כל המדינה, מציצנות"
הסטארט-אפ הגרמני Dubsmash מאפשר למשתמשים "לדובב" קטעי סאונד מוכרים ■ כיצד עקפה החברה את קצב ההורדות של אינסטגרם וסנאפצ'ט?
אינסטגרם תאפשר להעלות תמונות וסרטונים בפורמטים חדשים שצפויים להקל על המפרסמים, אבל מומחי שיווקי מזהירים כי הגולשים בפלטפורמה לא יקבלו בברכה קמפיינים שנעשו לפורמטים אחרים
מחקר שערך ארגון Pew בחודשים מארס-אפריל השנה בקרב 1,907 בני 18 ומעלה בארה"ב שופך אור על היקפי השימוש ברשתות חברתיות בשנים האחרונות
פיצוצו ההולך וקרב של הגשר, לטובת הקמת תחנה לרכבת הקלה, הביאה רבים לאזור גשר מעריב כדי לחלוק איתו רגע ארוך ומיוחד ■ כך זה נראה
צעירות רבות, בייחוד בנות דור המילניום שנולדו בשנים 1982-2000, הפכו עצמן לסלבריטאיות מקוונות שמתעדות כל היבט של חייהן - וצופות באחרות עושות אותו הדבר ■ אנליסטית: "כחלק מתופעת הסלפי, נשים רוצות טרנדים שמשתנים מהר"
מושב "הדור האבוד" בוועידת MAD של "גלובס" ניסה לבדוק את האפשרויות לפנות לבני דור ה-Y וה-Z
סקר שנערך בחודשים האחרונים מצייר קווים לדמותו של המשתמש המקומי באפליקציית שיתוף התמונות הפופולרית אינסטגרם ■ בינתיים, לא בטוח שהמותגים הישראליים יודעים ליהנות מהמובילות של הפלטפורמה
צוקרברג נגד חוגג, מערכה שנייה? בדצמבר 2013 החליטה אינסטגרם לחסום ממשתמשי מובלי את היכולת למשוך תמונות שלהם מאינסטגרם לתוך מובלי ■ האם הסיפור יחזור עכשיו עם EyeIn מבית מובלי?
הרשת החברתית הציגה אמש שדרוג משמעותי לאפליקציית התמונות הפופולרית שלה, כך שיאפשר מעקב פשוט יותר ובזמן אמת אחרי תמונות וסרטוני וידיאו שמשתפים המשתמשים ברחבי העולם ■ מובלי השיקה מוצר דומה
מחקר עולמי שנערך עבור יוניברסל מקאן: 70% מהישראלים נכנסים לפייסבוק לפחות פעם ביום ■ רק 6% מהישראלים לא השתמשו בפייסבוק ■ מי שמוביל בחשיפה שלו לקהל הישראלי הוא אתר יו-טיוב
האמן ריצ'רד פרינס, שצילומים שלו המועתקים מצילומים של אחרים שאסף באינסטגרם, נמכרו בגלריה גגוזיאן בניו-יורק בכ-90 אלף דולר, מחדד את שאלת המקור וההעתק בעידן השיתוף ברשת
ילדי העשירים באיראן, שצברו הון עתק מהסנקציות הבינלאומיות והקשרים ההדוקים עם השלטון, דואגים לתעד את חייהם הראוותנים בקבוצת האינסטגרם "The Rich Kids of Teheran"
במקביל לאינסטגרם, גם הרשת החברתית פינטרסט משיקה כלי פרסום חדשים עבור מפרסמים, שיאפשרו לטרגט טוב יותר את קהל היעד
אפליקציותחמאסטוויטרטיקטוקטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהישראל במלחמהמארק צוקרברגמטא (META)פייסבוקרשתות חברתיות