רשת "קרולינה למקה" תמנה בתוך חודשיים 20 סניפים שיוקמו בהשקעה של 5 מיליון שקל ■ הרעיון הוא להציע משקפי שמש במחירים מוזלים ולנגוס ברשתות משקפי השמש והאופטיקה
וגם: מותג הוויסקי "פיימוס גראוס" מראה לנו מה אפשר לעשות עם חמת חלילים בפייסבוק
Twisted Fly: כ-76% מכלל השיחה על הפרסומת התמקדה ברגשות השליליים של הגולשים כלפיה, וקבוצה של כ-300 חברים בפייסבוק אף קראה להוריד את הפרסומת שכביכול מעודדת פגיעה באיכות הסביבה
על-פי יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של אירוקה ב-2009 עמד על 9.1 מיליון דולר במחירי מחירון ■ באחרונה פורסם כי איש הקריאייטיב דייויד אדלשטיין ינהל את תקציב הפרסום של הרשת
אדלשטיין, מבכירי אנשי הקריאייטיב בענף, שימש בעבר כמנהל קריאייטיב בבאומן-בר-ריבנאי ובראובני-פרידן ■ כעת הוא ימונה למנהל קריאייטיב של אירוקה במשרה קבועה
לפני כחצי שנה הועבר התקציב מזרמון-גולדמן לבאומן-בר-ריבנאי, חזר כעבור חודשיים לזרמון, וכעת הודיעה הרשת שוב על הפסקת ההתקשרות עם זרמון ■ הפעילות הפרסומית של אירוקה תתבצע בשלב זה באופן עצמאי
לפני כחצי שנה נפרדה אירוקה מזרמון-גולדמן, הוציאה את התקציב למכרז והעבירה אותו לבאומן-בר-ריבנאי - אך כעת החליטה לחזור לזרמון ■ היקף התקציב של אירוקה ב-2008 עמד על 2.7 מיליון דולר במחיר מחירון
מקאן-אריקסון גבר במכרז של XL על בר-ריבנאי, אך באומן מצידו גבר על מקאן בהתמודדות על תקציב הפרסום של אירוקה
עורכת בימים אלה סבב פגישות עם משרדי פרסום ב-2007 תקציב הפרסום של אירוקה עמד על 4.4 מיליון דולר
אופטיקהאופטיקה הלפריןאופטיקנההוטהשקהמיזוגים ורכישותמשקפייםסופר פארםפוקסקמעונאות