היקף הרכישות של ישראלים באונליין נמצא בעלייה מתמדת, אבל רבים לא מכירים את הכלים שמאפשרים לחסוך בתשלום • מתוספים שמשתלם להתקין בדפדפן ועד שיחה עם צ'אטבוט
השפעות המלחמה על הגעת משלוחים מחו"ל הובילו לירידה משמעותית בהזמנות, בעיקר מהאתרים הבינלאומיים, עוד טרום מתקפות החות'ים על ספינות בים האדום • המרוויחים הגדולים: המותגים הישראלים, שרושמים התחזקות • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים
גלובס מציג מדד חדש הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בחנות הפיזיות ובאונליין • מנתוני הפניקס גמא עולה כי מבצעי הסופ"ש האחרון הצליחו הרבה יותר משופינג IL, וכי ענף האופנה רושם את הזינוק הגבוה ביותר - ועוקף אפילו את ביצועיו בספטמבר
השנה הוצאות המסחר האלקטרוני בארה"ב במהלך הבלאק פריידיי עלו ב-7.5% בהשוואה לשנה הקודמת, והגיעו לשיא של 9.8 מיליארד דולר • עפ"י הנתונים, נוטרו כטריליון ביקורים באתרי קמעונאות בארה"ב, עם 18 קטגוריות מובילות ו-100 מיליון פריטים ייחודיים
להפוך את בלאק פריידיי לבלו נובמבר, לתת דגש על סחורה כחול־לבן ולהעמיק את ההנחות: אחרי חודש של ירידה חזקה במכירות בעקבות המלחמה, סמנכ"לי השיווק מחפשים דרכים לקיים את ימי הקניות של השנה - אבל קצת אחרת • כתבה שלישית בסדרה
המכירות המקוונות בארה"ב רשמו ירידה לראשונה מאז שנת 2014 - כך עולה מדוח סיילספורס לרבעון השני של השנה • בכל העולם צרכנים מושפעים מחוסר הוודאות הכלכלית, אך אתרי איקומרס שינהלו נכון את הנחות ומבצעי נובמבר ודצמבר עשויים להטות את הכף
חודש הקניות נובמבר כבר מאחורינו, וסביר להניח שמנהלי החברות שקועים עמוק בסיומן של תוכניות העבודה וסגירת 2022 • ועדיין, לכל מותג, קטן או גדול, כדאי לחשוב איך לעשות את הדברים אחרת בשנה הבאה: מיצירת מסורת חדשה ועד צרכנות חכמה
חודש הקניות הסתכם בגידול של כ-40% במספר ההזמנות באתרים המובילים לעומת אוקטובר • אתרי המרקטפלייס, המרכזים מוצרים מקטגוריות רבות, נמצאים במגמת התחזקות • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בישראל
המחיר הסביבתי שגובה תעשיית המזכרות הממותגות בכנסים מוביל לשינוי • וגם: האם תנועת הקניות באתרי האינטרנט בבלאק פריידיי היא מזויפת? • אירועים ומינויים
הקונים חזרו לחנויות לאחר שנתיים של הפרעות בגלל המגפה, אבל מחירי הדלק והמזון מרחפים מעל קניות החגים בארה"ב כעננה קודרת
החודשים נובמבר ודצמבר ידועים כשיאני המכירות השנתיים, אולם ב־2022 עליות המחירים הגלובליות מאיימות על הרווחיות של הקמעונאים • מסקר שערכה ד"ר דנה טבת מאוניברסיטת רייכמן באמצעות פאנל המשיבים Panel4all עולה כי 71% מהישראלים יוציאו סכום דומה או נמוך יותר מזה שהוציאו בשנה שעברה
הרכישות המקוונות שברו שיאים בנובמבר האחרון בכל העולם, וגם בארץ • למי הישראלים שומרים נאמנות, עד כמה משתלם לחברות להרחיב את היצע מוצרים באתרים, ואיזה ענפים רשמו את הגידול המשמעותי ביותר • הדירוג החודשי של אתרי הקניות המצליחים ביותר בישראל
בישראל יש מיצוי נמוך יחסית של זיכוי ממס בגין תרומה • אולי בשלה העת שגם תורמים ישראלים (יחידים וחברות) ינצלו את הדקה ה-90 לקראת סוף השנה האזרחית כדי להשתמש בהטבת המס שהמדינה מעניקה, לטובת קידום של מה שחשוב להם באמת
האפליקציות המובילות בשימוש בסופ"ש האחרון היו זארה, אסוס ואמזון • וגם: הקניות בבתי העסק צמחו ב-113 מיליון שקל, עלייה של 22.3% לעומת יום הקניות המבוקש בשנה שעברה, בעוד הקניות אונליין באתרים בארץ צמחו בכ-70 מיליון שקל
שורה של מעשי "שוד והרס" - פריצות מהירות לחנויות ובזיזה של סחורה - מלווה השנה את בלאק פריידיי • המומחים מייחסים את התופעה, בין שאר הגורמים, למחסור בסחורה אצל ארגוני פשע שעוסקים בסחר "שחור"
עפ"י נתוני שב"א, נרשמה עלייה של יותר מ-22% הבוקר בהוצאות של הישראלים בכרטיסי אשראי לעומת השנה שעברה • הדקה העמוסה הבוקר הייתה 12:13, במהלכה נרשמו למעלה מ-12,800 עסקאות בכרטיסי אשראי בהיקף של 3.2 מיליון שקל
עלי אקספרסאמזוןהנחותיום הרווקים הסינימבצעיםמסחר מקווןסייבר מאנדייקמעונאותקניותקניות באינטרנט