להפוך את בלאק פריידיי לבלו נובמבר, לתת דגש על סחורה כחול־לבן ולהעמיק את ההנחות: אחרי חודש של ירידה חזקה במכירות בעקבות המלחמה, סמנכ"לי השיווק מחפשים דרכים לקיים את ימי הקניות של השנה - אבל קצת אחרת • כתבה שלישית בסדרה
חודש הקניות נובמבר כבר מאחורינו, וסביר להניח שמנהלי החברות שקועים עמוק בסיומן של תוכניות העבודה וסגירת 2022 • ועדיין, לכל מותג, קטן או גדול, כדאי לחשוב איך לעשות את הדברים אחרת בשנה הבאה: מיצירת מסורת חדשה ועד צרכנות חכמה
הרכישות המקוונות שברו שיאים בנובמבר האחרון בכל העולם, וגם בארץ • למי הישראלים שומרים נאמנות, עד כמה משתלם לחברות להרחיב את היצע מוצרים באתרים, ואיזה ענפים רשמו את הגידול המשמעותי ביותר • הדירוג החודשי של אתרי הקניות המצליחים ביותר בישראל
חודש נובמבר הוא הזדמנות גדולה לצרכנים, אבל לא פחות מזה - למוכרים באתרי האונליין • שלומי נידם, שמוכר באמזון ביותר מ-10 מיליון דולר בשנה, מסביר מה ההבדל בין הלקוחות האמריקאים לאירופאים, מתי צריך להתחיל לתפוס מקום במחסנים, ולמה הכי חשוב לתת לרוכשים ודאות בתחום השילוח
במערב הפרוע של האיקומרס, בעלי עסקים נדרשים לא רק להקדים את המתחרים, אלא גם לשתף פעולה עם משפיעני רשת רלוונטיים, לקיים סיעור מוחות עם גולשים ולנצל את הרגלי הקורונה לטובתם
המבצעים ייפתחו ביום הרווקים הסיני ב-11.11 וימשיכו למבצעי בלאק פרידיי שיתקיימו רשמית ב-26.11 ולסייבר מאנדי שהשנה יתקיים ב-29.11; בזירה המקומית תקיים גוגל את מבצעי ShoppingIL ב-9-10.11 • איפה נקנה יותר - באתרים בחו"ל או באתרים המקומיים?
בקטגוריית מוצרי החשמל נרשם זינוק של 20% בביקוש בתחום מכונות האספרסו והקפה במהלך ינואר-ספטמבר 2021 • בקטגוריית האלקטרוניקה מובילים הסמארטפונים עם צמיחה של 4% בביקוש - מדובר בביקוש הגדול פי שניים מזה של התחום השני בקטגוריה - מחשבים ניידים
האחריות שלנו לא מסתיימת ברכישה בעלות כספית נמוכה ככל הניתן, אלא רק מתחילה שם • יש לנו אחריות אמיתית על החברה, הכלכלה, הסביבה והאקלים
על רקע משבר הקורונה והשלכותיו הכלכליות, האם זו השנה האחרונה של הבלאק פריידי והסייבר מאנדיי?
עד לשעה 16:00 היום, עמד היקף הקניות של הישראלים במבצעים השונים לכבוד יום הרווקים הסיני על 45 מיליון שקל • הממוצע לעסקת קנייה עומד על 170 שקל - זינוק של 59% לעומת שנה שעברה
לפי ההערכות, חודש ההנחות צפוי לשבור השנה שיאים בכל הפרמטרים במכירה המקוונת • ומה אצלנו? בכאל מעריכים כי היקף הקניות של הישראלים בסיילים של נובמבר-דצמבר יחצה את המיליארד שקל וישקף צמיחה של 47% לעומת השנה הקודמת
חברות המשלוחים הסיניות מתמודדות השנה עם מחסור בכוח-אדם, כתוצאה ממחאות ועיצומים של שליחים בעקבות משכורות נמוכות מדי ותנאי עבודה קשים
התחזיות להיקף המכירות השנה במבצעי נובמבר מכוונות לשבירת שיאים, ומספרים גדולים נזרקים לאוויר: בסיילספורס מעריכים כי מכירות האונליין יגדלו בכ-33% ויגיעו ל-940 מיליארד דולר בכל העולם • באתרים הישראלים מקווים לקבל "גרייס" מהצרכנים הישראלים
חגיגת השופינג בארה"ב מלפני שבועיים רשמה שיאים, אבל אלה מתגמדים לעומת מכירות בהיקף של כ-38 מיליארד דולר ביום הרווקים הסיני • מהזינוק הזה נהנית מעל כולם ענקית הקמעונאות עליבאבא, שמשתלטת על העולם
38.4 מיליארד דולר ב-24 שעות - זה הסכום האסטרונומי שגרפה לקופתה עליבאבא הסינית ב"יום הרווקים הסיני" שהתקיים ב-11.11.19 • מה הייתה מנת חלקם של הישראלים?
יום הרווקים הסיני פתח את חגיגת הקניות הבינלאומית ברשת,שהחלה בנובמבר ונמשכת על אחרי חג המולד • בקרוב יגיעו לישראל כ-14.5 מיליון חבילות במשקל שעתיד לשבור שיאים, כיצד נערכים בדואר ישראל למסירתן ללקוחות בזמן • וגם סקר חדש ממפה את ההעדפות הרכישה המקוונת שלנו
עלי אקספרסאמזוןבלאק פריידייכאלמבצעיםמסחר מקווןמשלוחיםסייבר מאנדייעליבאבאקניות באינטרנט