מטרת האתר היא לשרת סוכנויות פרסום שמחפשות להקים ולתפעל עמוד מוצלח בפייסבוק
אמר בלייק צ'נדליי, סגן נשיא ודירקטור סחר בפייסבוק, בדיון "המותג והרשת החברתית", אליו התכנסו בכירי שיווק במשק
בלייק צ'נדלי בוועידת ישראל לעסקים 2010 של "גלובס": "למשתמשים יש יותר שליטה ממה שהיה להם עד היום" ■ "אם אתה לא יודע כיצד לתקשר ולהציג את עצמך, אתה תיכשל"
בלייק צ'נדלי, סגן נשיא ברשת החברתית, שיגיע לוועידת ישראל של "גלובס": "אנחנו לא מקדישים יותר מדי זמן בהשוואות לגוגל" ■ על מערכת ההודעות החדשה: "נתחרה בג'ימייל ובהוטמייל"
שנדליי, משנה למנכ"ל מכירות בפייסבוק, ישתתף בוועידה במושב מיוחד בנושא "כוחו העולה של הצרכן בעולם החדש"