גולן טלקום גייסה 14,000 מנויים נטו, והוט מובייל - 8,900 ■ פרטנר איבדה 9,400 מנויים נטו, פלאפון - 6,200 מנויים, וסלקום - 8,600 ■ בקרב המפעילים הווירטואליים, רמי לוי שומר את הראש מעל למים, ויופון הולכת לאיבוד
טוענות כי ההסכם לאיחוד רשתות עונה על דרישות משרד התקשורת ואינו שונה מהותית מזה של פרטנר והוט מובייל ■ המתחרים ממתינים לראות האם ההסכם של גולן וסלקום יכלול הקלות יוצאות דופן לגולן, שלא ניתנו לפרטנר ולהוט מובייל
מדובר בהסכם שבמסגרתו מקימות שתי החברות רשת משותפת שתספק שירותים לשתי החברות ■ ההסכם צפוי להקטין את העלויות של שתי החברות בעשרות מיליוני שקלים בשנה
סלקום וגולן טלקום טוענות, בתלונות לממונה על ההגבלים, כי ענני תקשורת מעדיפה את הוט ו-yes בהחלטותיה העסקיות ■ ענני תקשורת: "תמהים על התלונה"
מנויי חבילת 59 שקל לחודש ללא הגבלה ייהנו מנפח גלישה של 10 ג'יגה, במקום 6 ג'יגה בחבילה הנוכחית ■ בחבילת הכול כלול גם בחו"ל ב-99 שקל לחודש גדל נפח הגלישה ל-20 ג'יגה, במקום 6 ג'יגה עד היום
סלקום ופרטנר מאבדות יותר מנויים מאשר פלאפון, ורמי לוי מוכיח שבגזרת המפעילים הווירטואליים הוא חוזר למשחק
משרד התקשורת לא מקבל את ההסכם שנחתם בין שתי החברות ודורש שהוא יכלול את ההשקעות שגולן התחייבה לבצע בדור השלישי
לטענת ההסתדרות, הסכסוך הוכרז עקב התערבות פסולה של עובדים ושל מנהלים בניסיונות למנוע מהעובדים להתאגד, התעמרות בעובדים ופגיעה בהם ובזכויותיהם
ניתוח הדוחות של פרטנר, סלקום ופלאפון לסיכום שנת 2014: יהיה גרוע לפני שיהיה טוב ■ ב-2015 צפויה הרעה בביצועים כתוצאה מהתחרות הגוברת בשוק, וייתכן שאחת מהן אפילו תציג הפסד במשך מספר רבעונים
מיכאל גולן, ה"רובין הוד" של שוק הסלולר, בראיון ל"ליידי גלובס": "המתחרים רק מעתיקים ומטנפים" ■ "yes והוט יודעות שהן שחקניות עם מחירים מאוד גבוהים, בלי יכולת בחירה; יש בארץ את המחירים הכי גבוהים ב-OECD"
הוט מובייל גייסה 22 אלף מנויים נטו ■ גולן טלקום מסיימת במקום השני וחצתה את קו ה-700 אלף לקוחות ■ אצל חברות הסלולר הוותיקות המצב על הפנים
כמה קל לשלוח יד לכיסו של צרכן, לנתק אותו מחברת סלולר או להעביר אותו לחברת אינטרנט - מבלי שיידע זאת, מבלי שביקש ומבלי שמישהו טורח להקשיב לתחנוניו לתקן את המעוות? ■ הצצה לשני סיפורים קפקאיים
המבצעים שהציעו שתי החברות בחודש החולף גרמו לטלטלה עזה בענף הסלולר והובילו אלפי לקוחות לנטוש את חברות הסלולר הוותיקות ■ כעת, בעקבות הפסקת המבצעים, מניות פרטנר וסלקום מזנקות בחדות
החברה פירסמה סקר גולשים שבו היא שואלת להעדפותיהם בצפייה בטלוויזיה - תכנים כגון ספורט, סדרות, ילדים ריאליטי וכדומה, וכמו כן שואלת אילו ערוצים היו רוצים לראות בחבילת הטלוויזיה שלהם
הוט מובייל צירפה 40 אלף מנויים חדשים בינואר ■ גולן טלקום במקום השני עם 27 אלף גיוסים נטו ■ החברות הוותיקות ממשיכות לאבד מנויים בהיקף שמזכיר את תחילת התחרות ב-2012 ■ מבצע הטלוויזיה של סלקום לא עוזר לה בסלולר
אלפי מנויים נטשו את החברות הוותיקות ועברו להוט וגולן ■ "מבצע הזוגות" של הוט מובייל מציע שני קווי סלולר ב-40 שקל לחודש למשך שנה ■ גולן מציעה קו שני ב-2 שקלים לאחר קו ראשון ב-37 שקל, ועד 6 קווים
אבי גבאיאלקטרה מוצרי צריכהאקספוןדוחות כספייםהוטחברות סלולרמיזוגים ורכישותמשרד התקשורתסלקוםפרטנר