הבעיה: הסכומים שגובות חברות הסלולר בשיתוף הרשתות נמוכים משמעותית מעלות ההשקעה השוטפת הנדרשת לתחזוקתן ■ התוצאה: לגולן טלקום ולהוט מובייל נוצר יתרון דרמטי, שיביא קרוב לוודאי לניסיון רכישה של סלקום או פרטנר
אריאל שרייבר תוקף את ההקלות שקיבלו גולן טלקום והוט מובייל וטוען: יש לבטל הסכמי איחוד הרשתות שמוציאים את השוק משיווי-משקל ■ מעריך כי כבר בטווח הבינוני יחל תהליך של מיזוגים בשוק הסלולר, והוא יחזור למבנה הישן
אחרי שהובילה לירידת מחירים חדה בשוק הפרטי, מבקשת גולן טלקום לעשות כעת את אותו הדבר גם לשוק העסקי: "המטרה היא להביא לירידה במחירים. בזה אנחנו מתעסקים כל יום וכל לילה"
המבצע של גולן משול לנחש חנק שלוחץ על הטרף עד שהוא נופח את נשמתו
האם סלקום פתחה על עצמה את שערי הגיהינום בניסיון החדירה לטלוויזיה?
אחרי שתקפה את השוק הפרטי, גולן טלקום עוברת ללקוחות העסקיים הגדולים, שם נמצאת השמנת של חברות הסלולר הוותיקות
על רקע התחרות האגרסיבית בענף, "גלובס" מציין כמה מלכודות שמהן אתם חייבים להיזהר בדרך לניוד הבא או למעבר בין תוכניות בתוך חברת הסלולר: אסור להפלות לקוח קיים, דמי המעבר חוקיים או לא, ומה זה באמת "ללא הגבלה"
גולן נבחר בזכות הצלחתו לחדור לשוק הסלולר בישראל ולהביא למהפכת מחירים בקרב חברות הסלולר ■ "איש שיווק יוצא דופן, בעל חזון ורצון לשינוי"
מאז כניסת סלקום לטלוויזיה היא איבדה 7,966 מנויי סלולר נטו, פרטנר איבדה 8,968, ופלאפון - 7,648 ■ גולן טלקום גייסה 14,459 לקוחות נטו, והוט מובייל גייסה 9,145 מנויים ■ האם החברות הוותיקות ייקלעו למצוקה?
בכירים בחברות הסלולר מזהירים מפני משבר קשה מאד בענף הסלולר השנה, וחוששים מכך שלקוחות עסקיים גדולים ירצו לפתוח מחדש חוזים קיימים ■ בחדרי-חדרים המנהלים מדברים על תרחישי האימים
כניסתה של סלקום לתחום הטלוויזיה בשבוע שעבר עוררה מחדש את מלחמת המחירים בענף, ושלחה את מניות הסלולר לצלילה חדה ■ לידר שוקי הון: "קשה לראות כרגע טריגר לשינוי או תפנית חיובית. לא בטוח שמוצו הירידות"
משרד התקשורת התערב - וגולן טלקום הפחיתה ללקוחות קיימים דמי מעבר מ-299 שקל ל-150 שקל בתוכנית החדשה שלה - 37 שקל לחבילת סלולר פלוס 2 שקלים לקו שני ואילך עד 6 קווים
אין סיכוי, ולו הקל שבקלים, שפטריק דרהי או מיכאל גולן ייתנו לסלקום להרים ראש ולעשות מהלך שיאיים על התוכנית שלהם ■ בעיני רוחם הם רואים 3 קבוצות תקשורת בלבד - הם ובזק
איגוד השיווק הישראלי: "גולן הצליח למצב את חברת גולן טלקום מיום השקתה כמובילת המהפכה בשוק הסלולר, באמצעות הצעת חבילות הכול כלול משתלמות ושמירה על יתרון תחרותי במחיר"
גולן מסיימת את 2014 עם שיא בגיוסי מנויי סלולר ■ הוט מובייל אחריה עם 90 אלף גיוסים נטו ■ בפלאפון נטשו 30 אלף לקוחות בלבד - כרבע מפרטנר וסלקום ■ המפעילים הווירטואליים חדלו להיות שחקן משמעותי בשוק
גולן טלקום מודיעה על מבצע תגובה לכניסה של סלקום לתחום הטלוויזיה ולמבצע של הוט מובייל ■ המבצע של גולן יוגבל לשבועיים בלבד
אבי גבאיאלקטרה מוצרי צריכהאקספוןדוחות כספייםהוטחברות סלולרמיזוגים ורכישותמשרד התקשורתסלקוםפרטנר