ערוץ החדשות החדש i24NEWS בעברית בחר במשרד הפרסום FCB TLV & atomi מקבוצת IPG להוביל את קמפיין העלייה לאוויר • בשלב הראשון הקמפיין כולל שלטי חוצות ודיגיטל, ובהמשך יעלה פרסום גם בטלוויזיה - אם כי לא בערוצי הברודקאסט
ל"גלובס" נודע כי משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין שבבעלות הפרסומאי דודי שמעוני רכש שליש ממניות משרד הפרסום הדיגיטלי אטומי • בשלב הזה לא צפוי מיזוג בין המשרדים • לאטומי תקציבי דיגיטל של לקוחות כמו הפניקס, אקסלנס, טויוטה ורב בריח
אם המהלך יתממש, ייווצר משרד בסדר גודל של אחד מ-10 המשרדים הגדולים ■ דודי שמעוני רכש לאחרונה חזרה מקבוצת הפרסום הבינ"ל FCB את מניותיו, והוא כעת הבעלים היחיד של המשרד שלו
חברי איגוד הפרסום נפגשו אמש בניסיון לגבש כלים לשיפור תדמיתו של הענף ולהתמודדות עם המשבר הפוקד אותו ■ תוקם ועדה לגיבוש צעדים אופרטיבים
עוד "קורבן" של תיקון 16 לחוק החברות, אשר מקשה על בעלי שליטה בחברות נסחרות לאשר את תנאי העסקתם ■ ובינתיים בעילדב, ממשיכים בעלי מניות המיעוט להקשות באישור השכר ליו"ר
אבי בגס מחזיק ב8.5% מעילדב, שמשקיעה בחברת קו מנחה שבשליטתו ■ ברקע: מאבק בין בעלי המניות
חברי האיגוד שנבחרו להנהלה הם אמיר גיא, עמית משיח, נבו כרמי, גיל סמסונוב, יאיר גלר, יורם דמבינסקי, דודי שמעוני, ירון מרחב, פאדול מזאווי ודורון טל
כך כותב הפרסומאי דודי שמעוני לחברי הנהלת איגוד הפרסום בנוגע להתנהלות סביב תחרות קקטוס הזהב ■ האם מדובר בניסיון למחטף ע"י חלק ממשרדי הפרסום הגדולים שרוצים "להשתלט" על התחרות?
IPGישראל טויטומיזוגים ורכישותמשרדי פרסוםערוץ i24newsפטריק דרהיפרנק מלולקמפייןשמעוני פינקלשטייןתקציב פרסום