האירוע, שיתקיים ב-11 באוקטובר, ייערך ע"י איגוד חברות הפרסום, "הבצפר" וקרן צרפת ישראל ■ יגאל שמיר: "זו הפעם הראשונה שהפרסום הישראלי זוכה לכבוד והכרה מהסוג הזה"
חברי האיגוד שנבחרו להנהלה הם אמיר גיא, עמית משיח, נבו כרמי, גיל סמסונוב, יאיר גלר, יורם דמבינסקי, דודי שמעוני, ירון מרחב, פאדול מזאווי ודורון טל
איגוד חברות הפרסום ו"הבצפר" יקיימו, במשותף עם קרן ישראל-צרפת, אירוע לקידום הפרסום והתרבות הישראלית כחלק מאירועי הפתיחה של פסטיבל הפרסום בקאן ■ במסגרת האירוע יוצגו העבודות שזכו בקקטוס הזהב
בתחרות יוכלו להשתתף רק סטודנטים הרשומים ללימודים בפועל ואינם מועסקים ע"י משרד פרסום ■ את פתיחת הקטגוריה יזמו "הבצפר" ואיגוד חברות הפרסום
ורד בטש מדברת על תוכניות ההתרחבות של בית-הספר של איגוד חברות הפרסום, על אחוזי ההשמה של הבוגרים ועל המסלולים החדשים שכוללים לימודים בתחום הניו-מדיה: "יש הרבה בלגן בענף בנושא המדיה החברתית"
את התכנים השונים במסלול יעבירו האנשים המובילים בענף הפרסום באינטרנט בישראל ■ ורד בטש, מנהלת "הבצפר": "קיים צורך להוציא אל השוק אנשים שיעמדו בקצב ההתפתחויות המטורף באון-ליין ויכתיבו אותו"
מנתוני "הבצפר" עולה עוד כי ב-5 השנים האחרונות 68% מבוגרי מסלול תקציבאות ופלנינג השתלבו בענף
גרנות, בעלת מכללה לפרסום ולקופירייטינג, מודה שאין לה כישרון עסקי - אבל יש לה אנרגיות של תיכוניסטית: "אני אינפנטילית וחושבת שאני בת 30" ■ "אחרי רצח רבין הפסקתי לעבוד עם פוליטיקאים"