הפרסומות הזכורות והאהובות

כתבות אחרונות

 

סקר הפרסומות: בזק בראש הזכורות, טמבור בראש האהובות

גיאוקרטוגרפיה: אדלר-חומסקי מככב בשלושת הפרמטרים: אהדה, זכירות והשקעה כספית ■ אפקט חג הפסח כבר מורגש בשתי פרסומות לצבעים

ענת ביין-לובוביץ' 07.04.2016

9 מיליון חוזרת לראש האהובות; קוקה-קולה שוב בראש הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: בדירוג מתברגות שתי פרסומות "מוזיקליות" בכיכובן של סלבריטאיות - קמפיין קרולינה למקה עם בר רפאלי וקמפיין נקה 7 עם רוני דלומי

ענת ביין-לובוביץ' 31.03.2016

טמבור - הפרסומת הכי אהובה השבוע, קוקה-קולה בראש הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר השבוע היא זו של yes, שהושקעו בה 2.3 מיליון דולר - יותר מכפול מהפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2016

ביטוח מקיף: 9 מיליון - הפרסומת האהובה, ביטוח ישיר - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: טמבור חוזרת למסך לאחר היעדרות ארוכה מאוד עם קמפיין מושקע, הממקם אותה במקום השני בדירוג האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2016

הולכים על ביטוח: פרסומת אי.די.אי בראש הדירוגים

גיאוקרטוגרפיה: 9 מיליון היא הפרסומת האהובה, וביטוח ישיר - הזכורה ■ למרות ההשקעה הגבוהה, הקמפיין של משרד החינוך לא נכנס לעשיריות המובילות

ענת ביין-לובוביץ' 10.03.2016

ביטוח ישיר - הפרסומת הכי אהובה השבוע; הוט מובייל עדיין הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: בשוק שמתבסס על לוח שידורים שאינו מלא, הכסף המושקע במדיה שווה יותר מבחינת הבולטות של הפרסומות

ענת ביין-לובוביץ' 03.03.2016

דאבל לטריפל: הוט - הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של בזק בינלאומי הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית ■ קמפיין ההשקה של פרטנר, שירד מהטלוויזיה אחרי יום אחד - נכנס לטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2016

הפרסומת ל-9 מיליון - שוב הכי אהובה; הוט טריפל - שוב הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: 40.2 מיליון דולר הושקעו בקמפיינים השבוע ■ המלחמה בקטגוריות הגבינות הצהובות מתחממת: הפרסומת של עמק אהובה יותר, נעם זכורה יותר

ענת ביין-לובוביץ' 18.02.2016

9 מיליון - הפרסומת האהובה; רונאלדו בעט את הוט לראש הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: אף שההשקעה בקמפיין של דן דיזיין עם אסי עזר ורותם סלע הייתה הגבוהה ביותר, הוא לא נכנס כלל למדד השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 11.02.2016

9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה השבוע; בנק לאומי - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: גל הפרסום החדש של סלקום הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם כ-1.7 מיליון דולר; כמו בפעמים הקודמות, הקמפיין לא השתלב מיד בצמרת הדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 28.01.2016
קמפיין מזרחי טפחות / צילום: אילן בשור

מזרחי-טפחות - הפרסומת הזכורה השבוע; הוט מובייל - האהובה

למרות השקעה לא מבוטלת של 1.8 מיליון דולר, הפרסומת של yes הגיעה רק למקום השמיני בפרסומות הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2016

הפרסומת של בזק - עדיין הכי אהובה; הוט מובייל - הזכורה והמושקעת

גיאוקרטוגרפיה: למרות התמהיל המנצח, הפרסומת של מחסני חשמל עם אלי פיניש לא מצליחה להעפיל לפסגת הדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 14.01.2016

בזק - הפרסומת האהובה, הזכורה והמושקעת ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: במקום השני, גם בזכורות וגם באהובות, נמצא הקמפיין של הוט באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 07.01.2016

הפרסומת לבזק עם גוב וביילין - האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של חברות הביטוח 9 מיליון וביטוח ישיר ממשיכות להיות מדורגות במקומות גבוהים בטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 31.12.2015
קמפיין 9 מיליון

שוב בראש: 9 מיליון - הפרסומת האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: משרד הפרסום אדלר-חומסקי מכניס 3 פרסומות לטבלה השבועית

ענת ביין-לובוביץ' 24.12.2015
קמפיין 9 מיליון

9 מיליון חוזרת לראש דירוג האהובות; ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון בכיכובה של שני כהן כובשת את צמרת הטבלה אחרי שבוע אחד של היעדרות ממנה

ענת ביין-לובוביץ' 17.12.2015

   171819202122232425262728293031   

   נמצאו 706 כתבות   |   עמוד 24 מתוך 45