בדחיפת הממשלה, שיטת ה-PPP עושה קאמבק ■ המטרה: להגדיל משמעותית את ההשקעה הממשלתית בתשתיות, אך מבלי להגדיל את יחס החוב לתוצר
בנת"ע מסרו היום כי נכון לעכשיו אין כל שינוי, והמכרז ייצא ב-15 בחודש, אך אמש נמסר מהחברה הממשלתית כי "טרם התקבלה החלטה באשר לתהליך רכישת מערכת האיתות"
200 תושבי שכונת רמת-אביב הגישו התנגדות למעבר תוואי הקו הירוק של הרכבת הקלה בתוך השכונה, בטענה כי הוא יפגע בה ויפלג את חלקה הצפוני והדרומי ■ דורשים ליישמו במנהרות
שלוש קבוצות ניגשו היום למכרז ההפעלה של הקו האדום מפתח תקווה לבת ים, ובכולן ענקיות סיניות בבעלות ממשלתית או עירונית, המסיעות כל אחת מיליוני נוסעים מדי יום
אלסטום ו-CAF, שהתמודדו על אספקת 90 קרונות לרכבת הקלה, טענו כי ניקוד האיכות של הזוכה הסינית CNR היה פגום ■ שופטי העליון קבעו כי ועדת המכרזים פעלה תוך "שמירה דקדקנית" על הכללים
3 ההצעות שיוגשו מחר להפעלת הרכבת הקלה בגוש דן יהיו של שותפויות ישראליות-סיניות, לאחר שהמתמודדות האירופיות פרשו מהמרוץ ברגע האחרון
בדיון שהתקיים היום בלשכת שר התחבורה הוסכם כי מכרז האיתות של הקו האדום בגוש דן יפורסם בתוך כחודש, ושאר המכרזים יפורסמו עד תחילת אוגוסט ■ האוצר התחייב לממן חריגות תקציב, אם יהיו
סיכום עקרוני: סיטיפס תקים את ההארכות, לאחר שהסכימה לפיצוי של 80 מ' ש' במקום 400 מ' ש' אם הקו יופקע מידיה ■ הליך המיון המקדים לזכיינות הקו הירוק יפורסם עוד השבוע
מחר יקיים שר התחבורה דיון מכריע בסוגיה שתוקעת את הרכבת הקלה בגוש דן כבר חודשים ■ המנהל ההנדסי של הפרויקט, טוני ברצ'ל, מציע למשרד האוצר להתחיל להקשיב
טוענים כי בעקבות ההפקעה ללא פיצוי, שנים של תכנון יירדו לטמיון, ונגרם להם נזק של עשרות מיליוני שקלים
אנשי המקצוע בנת"ע ובמשרד התחבורה סבורים כי מכרז מאוחד גדול יסתיים במקרה הטוב באמצע 2018, מה שיעכב את בניית הקרונות ויגרור עיכוב בהשקה
התחייבות המדינה לפצות את סיטיפס בסכום המוערך ב-400 מיליון שקל עומדת בלב מחלוקת המעכבת את הארכת הקו האדום ■ המדינה מנסה לאלץ את סיטיפס להסתפק ב-40 מיליון שקל, אך הזכיינית הודיעה כי היא דורשת קרוב ל-300 מיליון
(עדכון) - התחנה תיפתח כבר מחר ב-5:00, ולא ביום ראשון כפי שהיה מתוכנן ■ ככל הנראה הלחץ הציבורי סייע לשר התחבורה כץ להנחות להקדים את פתיחת התחנה
ההפחתות הצפויות בדוחות הכספיים לשנת 2016 נובעות מכך שעלויות הפרויקטים התבררו כגבוהות מהצפוי ■ מדובר בעיקר בהפרשות הקשורות לגידול בעלויות של הקמת נמל התעופה רמון באזור תמנע ושלל חלקה של החברה בפרויקט הרכבת הקלה בת"א
הלילה תיכנס אחת ממכונות הכרייה של הרכבת הקלה אל מתחת לתחנת ת"א השלום, והיא תיסגר משיקולי בטיחות ■ אלו השיבושים הצפויים בתנועת הרכבות
על ביקורת גלנט בהקשר ל"צוק איתן": "אני מעדיף לחכות לפרסום דוח המבקר" ■ שר התחבורה בשיחה אישית עם סטלה קורין-ליבר בפסגת הנדל"ן ■ הצטרפו לשידור החי
פרויקט המטרו של גוש דןישראל במלחמהמטרומירי רגבמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"עעיריית תל אביבתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה